Barbapapa:
mulla on alkanut olla taas vähän samaa, mutta miedompana.
Samoin ekassa raskaudessa. Se oli sillon joskus puolivälin jälkeen, kun yht'äkkiä alkoi aina pilatestunnilla venytellessä vetää ihan hulluna suonta varpaista ja sit just yöllä saattoi alkaa krampata pohjelihas tms. Ja kyllä teki kipeetä!
Mutta! Magnesium-lisä päivittäin paransi tilanteen tyystin! Ja se auttoi ihan saman tien. Kun aamulla otin napin, ni illan pilateksessa ja yöllä ei ollut enää mitään kramppauksia.
Hassu juttu, vaikka söin sillon (ja syön nytkin) tommosta raskaus+imetys monivitamiinia, missä on jo magnesiumia mukana, ni jonnekin (*vilkaisee hymyillen vatsakumpuaan*) se kaikki vaan imeytyy, eikä omille lihaksille enää riitä tarpeeksi.
Joten omasta kokemuksesta tosiaan suosittelen sitä magnesiumin lisäämistä. Kannattaa apteekista kysäistä, että mikä imeytyy parhaitten. Muistaakseni sen pitää olla jotain magnesiumnitraattia tms. Noh, apteekista tietävät. [:)]
Tosin jos magnesium on jo käytössä, ni sit en osaa sanoa, että mikä vois auttaa.
Hehe. Tuosta tissiasiasta: en tosiaan tahdo pelotella, mutta ihanpa tosissaan mulla kasvoi kahdella kuppikoolla. [:D] Tosin se taisi tasoittua parin viikon jälkeen, että sitten kun hankin vähän paremmat imetysliivit, ni ne tais olla vaan C-kuppi. Alkuun (laitokselle mukaan) ostin semmoset pehmeät, kaarituettomat liivit, joita pidin yötäpäivää alkuun. (Tais olla ihan H&M:n semmoset perus, jota tulee samassa paketissa kahdet tms.) Sit myöhemmin "tilanteen" tasoituttua panostin kauniimpiin.
Kylläpäs kerrankin näytti erittäin imartelevalta tuo rintamus meikäläiselläkin! [:D] (No joo, oon ihan tyytyväinen siihen mitä on, mutta kyllähän se täydempi povikin näytti ihan kivalta!)