Osallistu foorumikilpailuun ja voita Lumenen joulukalenteri!

Kuopus saa pärjäillä tämän vuoden ilman kalenteria, kun on niin mini vielä :joyful: ensi vuonna hänkin varmasti saa omansa.

Mun äiti tekee 2 veelle joulukalenterin. Siellä on ainakin pikkuautoa, muumipatukkaa ym pientä. Hänen ikäisilleen ei oikein ole myynnissä valmista, kaikki tuntuu olevan vasta yli 3 vuotiaille. 4kk ikäinen pikkuveli ei kalenteria vielä tarvitse :) Itselleni tai miehelle en ole kalenteria hommannut, juurikin tuon Lumenen ostaisin jos jonkun.

Joulukalenterit oli lapsena kammotus. Se suklaa oli järkyttävän pahaa, jätin syömättä. Ne kuvakalenterit taas tylsiä. Tälleen aikuisena oon testannut salmiakkikalenterin, muuten on ollut aika vähissä kalenterit itsellä. Kosmetiikkakalenteria tekisi mieli kyllä testata!

Salmiakkikalenteri vois kyllä olla aika kova itselle! Monena vuonna ei ole ollut mitään kalenteria mut tää menee harkintaan :grin

Dumlen kalenteri on kyllä mun mielestä hyvä.

Niiden halppiskalenterien suklaa on todella hyvää mutta ne suklaat irtoo niistä ja sit ne tippuu sinne kalenterin pohjalle..

Kyllähän kalenterit tuo sellaista nostalgiaa lapsuudesta. Mutta se millä sais sen saman jännityksen ja odotuksen tunteen vielä aikuisena itselle, niin sellaisen kalenterin voisin ottaa. Lasten riemu on toki ihanaa ja se muistuttaa sitä omaa riemua jouluna mutta saisipa itse vielä sen kokea :)

Saatiin pojan kanssa äidiltäni Partiolaisten joulukalenteri. Se oli toiveena kun tykkään eniten noista kuvakalentereista missä kuva muuttuu. :cat: Ens vuonna voi sit tehdä pojalle itse pienen kalenterin kun alkaa jo jotain joulustakin ymmärtää.

Kuka katsoi lapsena The Joulukalenterin? Me katsottiin se aina kun olin isällä. Sit kun olin 18 ja se vielä tuli uusintana, ajoin joka ilta melkein isälle katsomaan sen :D isä tykkäs siitä hulluna!

Meillä on katsottu, mies siitä tykkää kovasti muutenkin tuli joskus Siwasta hommattua miehelle dvdkin :grin

Meillä on katsottu, mies siitä tykkää kovasti muutenkin tuli joskus Siwasta hommattua miehelle dvdkin :grin
Pitäisköhän itsekin jostain se dvd hommata :D Lapsille ei kyllä uskalla näyttää, vaikka itse sen lapsena katsoin. Se oli pelottava se Näsä :D

Meillä muuten mies kovasti olisi halunnut taffelin joulukalenteria. Mutta eihän niitä mistään löytynyt. :banghead:o_O

Meillä on video kun poika oli 1v ja ylsi veljensä kalenteriin. Poika oli repinyt sen aivan säpäleiksi ja löysin hänet syömästä niitä suklaita :D ihana :D

Meillä taas kerran oli koira löytänyt miehen Joulukalenterin (oli paljasta pintaa) ja kalenteri oli suklaaversio. Josta tuli suklaa tissejä. Mies säilytti kalenteria vaatekaapissa mutta jollain ilveellä koira oli kaappiin päässyt ja syönyt loput luukut. :bag: onneksi ei koiralle käynyt mitään, mutta miestä harmitti kovasti :hilarious:

Mä oon vielä aikuisenakin ostanut sellaset edulliset suklaajoulukalenterit, joku taika niissä vaan on joulua odotellessa :grin
Lapsille sitten yhteiseksi kirjakalenteri (Kunnas, Pipsa Possu, Muumi), partiolaisten kalenterit ja yleensä vielä paloautokalenterit tulleet jostain vpk tapahtumasta.

Kirjakalenteri voisi ollakin hyvä, vaikka neiti vasta 1v. Jaksaa kuunnella tarinoita hyvin!

Meille aikuisille tein yhteisen kalenterin, missä joka päivällä jotain kivaa; "leivotaan pipareita, yleisöluistelu, tänään jääkiekko-otteli kotistudio eväät kuntoon, suut makiaks, kuuntele joululauluja, kutsu appivanhemmat glögille" yms. :)

Takaisin