Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joulukalenterit oli lapsena kammotus. Se suklaa oli järkyttävän pahaa, jätin syömättä. Ne kuvakalenterit taas tylsiä. Tälleen aikuisena oon testannut salmiakkikalenterin, muuten on ollut aika vähissä kalenterit itsellä. Kosmetiikkakalenteria tekisi mieli kyllä testata!
Kuka katsoi lapsena The Joulukalenterin? Me katsottiin se aina kun olin isällä. Sit kun olin 18 ja se vielä tuli uusintana, ajoin joka ilta melkein isälle katsomaan sen :D isä tykkäs siitä hulluna!
Pitäisköhän itsekin jostain se dvd hommata :D Lapsille ei kyllä uskalla näyttää, vaikka itse sen lapsena katsoin. Se oli pelottava se Näsä :DMeillä on katsottu, mies siitä tykkää kovasti muutenkin tuli joskus Siwasta hommattua miehelle dvdkin![]()
Pitäisköhän itsekin jostain se dvd hommata :D Lapsille ei kyllä uskalla näyttää, vaikka itse sen lapsena katsoin. Se oli pelottava se Näsä :D
Meillä on video kun poika oli 1v ja ylsi veljensä kalenteriin. Poika oli repinyt sen aivan säpäleiksi ja löysin hänet syömästä niitä suklaita :D ihana :D

Mä olen useampana vuonna voittanut joko 5e tai sen 10e takaisin.Onko veikkaukselta tullut kalenterista koskaan mitään isompaa - onko kalenteri maksanut itseään takaisin?
Mä oon vielä aikuisenakin ostanut sellaset edulliset suklaajoulukalenterit, joku taika niissä vaan on joulua odotellessa
Lapsille sitten yhteiseksi kirjakalenteri (Kunnas, Pipsa Possu, Muumi), partiolaisten kalenterit ja yleensä vielä paloautokalenterit tulleet jostain vpk tapahtumasta.