Osallistu foorumikilpailuun ja voita Lumenen joulukalenteri!

Ja niin joo: The Joulukalenteri on klassikko-ohjelma! Meiltä löytyy se jopa DVDnä :thumleftlaughing6

Oon kyllä tykännyt myös Tonttu Toljanterin joulukalentereista, ei aina tartte kaiken olla elämässä niin vakavaa ja aikuista :p

Entäs kaipaako kukaan itseni tavoin Anttilan joulukuvastoa, semmoista paksua? Siinä oli niin ihanasti kuvattu niitä tuotekuvia, joulukuusen koristeet roikkuivat esim aidoissa kuusissa ja Ah, että ne oli ihania :Heartbigred Jotenki sen kuvaston myötä tuli joulufiilis ja kaipaan sitä tunnetta edelleen, harmi että Anttila meni konkkaan :sad001
Nyt kun muistutit niin kyllä kaipaan!
Se on vähän sama asia kuin nyt lapsilla lelukuvastot. Sit kun oli yläasteella niin siitä tuli ruksittua joululahjoja itselleen ja annoin äidille sit mitä halusin. Pojat tekee nyt samaa lelukuvastoille. :D

Ja niin joo: The Joulukalenteri on klassikko-ohjelma! Meiltä löytyy se jopa DVDnä :thumleftlaughing6

Oon kyllä tykännyt myös Tonttu Toljanterin joulukalentereista, ei aina tartte kaiken olla elämässä niin vakavaa ja aikuista :p

Entäs kaipaako kukaan itseni tavoin Anttilan joulukuvastoa, semmoista paksua? Siinä oli niin ihanasti kuvattu niitä tuotekuvia, joulukuusen koristeet roikkuivat esim aidoissa kuusissa ja Ah, että ne oli ihania :Heartbigred Jotenki sen kuvaston myötä tuli joulufiilis ja kaipaan sitä tunnetta edelleen, harmi että Anttila meni konkkaan :sad001
Oi Tonttu Toljanteri! :love017

Tää Lumenen joulukalenteri ois muuten todella kätevä itselleen. Ihan vaan koska en osaa enää meikata. Haluaisin oikeasti vielä meikata joskus mutta musta tuntuu et se taito katoaa kun sitä ei tee.

Voiskin voiton tultua joka päivä ennen joulua vähän ehostaa itseään :P

Itselle hankin sen Veikkauksen arpakalenterin, töissä meillä on myös ollut se kimppaan ostettuna, tänä vuonna jää mun osalta välistä, niin varman voittavat enemmän kuin vitosen :grin

Musta on jotenkin liikuttavaa, kun edelleen tulee suuri lelukuvasto, siinä on viel tyyliin sama fonttikin ku omassa lapsuudessa. Siitä se joulunodotus jollain tapaa ain alkaa:p

Ylen joulukalenterit on ollut kyllä hyviä, lukuunottamatta sitä Maltin ja Valtin kalenteria. Se on niin nuiva :D

Tää Lumenen joulukalenteri ois muuten todella kätevä itselleen. Ihan vaan koska en osaa enää meikata. Haluaisin oikeasti vielä meikata joskus mutta musta tuntuu et se taito katoaa kun sitä ei tee.

No tämä! Ja kaikki ne tuotteet, joita vielä käytti aktiivisesti ennenku lapsia siunaantui ja meikkaaminen loppui, on nykyään ihan epäsopivia omalle iholle, ja taas tulis aika kalliiksi kokeilla kaikki normikokoisina tuotteina ja opetella niitä käyttämään. Tää kalenteri olis niin huippuhyvä arjen apu :grin

Kuulostaa tutulta, ehkä tää päivittäisi tätä ehostus tietoutta ainakin itsellä :laughing001

Meillä oli muutama vuosi sitten sellainen karkkikalenteri, joka oli ihan järkyn makuinen, lensi ennen Itsenäisyyspäivää roskiin. Oltiin luettu vaan tuoteselosteesta ettei ollut mitään allergisoivia ainesosia.

Ollaan yleensä miehen kanssa ostettu karkkikalenterit, esim. Karl Fazer, Dumle tms. Tänä vuonna taidan ostaa Porvoon lakukalenterin. Ja toisinaan ollaan sellaiseen kangaskalenteriin laitettu vuorotellen yllätyksiä toisillemme. Usein ostetaan myös Veikkauksen joulukalenteri ja sitten kummipojalta partiokalenteri. Meidän pikkuinen saa äidin kanssa avata partiokalenterin luukkuja, ensi vuonna sitten ehkä oma kalenteri.:happy:

Kosmetiikkakalenteria ei ole ollut koskaan, mutta olisi kiva testata.

Aika monella nettiputiikilla on omia kalentereja, ainakin ollut. Joka päivälle joku tarjous, arvonta tai muuta. Nekin on kivoja. :grin

Kesäkuisissa suositeltiin myös Ipanaisen joulukalenteria jos haluaa tehdä itse lapsille kalenterin. Poimin sieltä jotain, mutta en kokonaan. Siellä on mm satuhierontaa ym. Sen pdf kalenterin voi edelleen ladata ilmaiseksi :)

Ollaan yleensä miehen kanssa ostettu karkkikalenterit, esim. Karl Fazer, Dumle tms. Tänä vuonna taidan ostaa Porvoon lakukalenterin. Ja toisinaan ollaan sellaiseen kangaskalenteriin laitettu vuorotellen yllätyksiä toisillemme. Usein ostetaan myös Veikkauksen joulukalenteri ja sitten kummipojalta partiokalenteri. Meidän pikkuinen saa äidin kanssa avata partiokalenterin luukkuja, ensi vuonna sitten ehkä oma kalenteri.:happy:

Kosmetiikkakalenteria ei ole ollut koskaan, mutta olisi kiva testata.
Onko veikkaukselta tullut kalenterista koskaan mitään isompaa - onko kalenteri maksanut itseään takaisin?

Mä tein pari vuotta sitten itse kosmetiikkakalenterin, tyttärelle siis.
Rahaa meni niin paljon että sillä olis saanu jonku valmiinkin mutta mä tein sen kalenterin rakkaudella, täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevalle rakkaalle lapselle.
Mä tein kanssa joskus esikoiselle itse kooten kalenterin (tai ”kalenterina” toimi Marimekon valmis taskullinen kangaskalenteri). Tuli varmaan loppujen lopuksi tosi kalliiksi, kun sisälsi kaikkea pikkueläimiä, muovailuvahajuttuja yms. ”pikkutavaraa”. En ikinä raaskinut laskea paljonko siihen upposi rahaa. Sittemmin on ollut valmiskalentereja käytössä :)

Tänä vuonna esikoinen sai poikkeuksellisesti kaksi isompaa kalenteria: Lego- kalenterin ja Kinder- kalenterin. Jälkimmäisen sai extralahjaksi, kun pikkuveli syntyi.
Itselle hommasin kosmetiikkakalenterin, kun ajattelin sen tuovan mukavaa vaihtelua päiviin, jotka tulee nyt vietettyä äitiysloman ja koronan vuoksi hyvinkin pitkälti kotona.
Kelpaisi silti tietty myös tuo Lumenekin kalenteri :)

Takaisin