Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Piparin leivontaa, torttujen leivontaa, askartelua, nuotioretki illalla otsalamppujen kanssa. Tonttuoven laitto / askartelu, jos tulis lunta niin mäenlasku, kauneimmat joululaulut (jos niitä järkätään).. :)Taaperolle on itse täytettävä joulukalenteri, vielä kun keksisi millä sen täyttääJotain yhteistä jouluista tekemistä ainakin.
Oon kans kerran 10€ voittanut ja koskaan en mitään muuta :DOon voittanu kerran 5 e, muina vuosina en mitään, johtuisko siitä, ettei enää huvita ostaa sitä![]()
Onko veikkaukselta tullut kalenterista koskaan mitään isompaa - onko kalenteri maksanut itseään takaisin?
Taaperolle on itse täytettävä joulukalenteri, vielä kun keksisi millä sen täyttääJotain yhteistä jouluista tekemistä ainakin.
Verkkokauppa myy täytettäviä kuusia. Luukut on aika isoja pusseja. :)
Hei sä oot täällä! Tulipa nostalginen fiilis, moi vaan jos enää muistat!Jäätelöjoulukalenteri?Semmonenhan pitää saada
.

En ehtiny nyt lukea kaikkia vastauksia, josko sait jo vastauksen, mutta meille tuli ainakin pari viikkoa sitten se. Samalla tuli myös lidlin lelukuvasto.Onko se tullu jo?