Osallistu foorumikilpailuun ja voita Lumenen joulukalenteri!

Saimme vielä yhden Lumenen joulukalenterin arvottavaksi ja tämä kilpailu on teille foorumin käyttäjille! :) Lue ohjeet ja osallistu arvontaan tässä ketjussa.

Osallistut kalenterin arvontaan osallistumalla tässä ketjussa keskusteluun, joka liittyykin palkintoon. Keskustellaan joulukalentereista: lasten kalentereista, aikuisten kalentereista, omista muistoista joulukalentereihin liittyen. Kaikesta mikä vain liittyy joulukalentereihin.

  • Jokainen tähän ketjuun kirjoitettu (aiheeseen liittyvä) viesti on arpalippu. Voit osallistua niin monta kertaa kuin haluat. Saat siis niin monta arpalippua kuin kirjoitat ketjuun viestejä.
  • Voittaja arvotaan random.org satunnaisgeneraattorin avulla ketjuun tulleiden viestien joukosta.
  • Ylläpitoon kuuluvat voivat osallistua keskuteluun, mutta ei arvontaan.
  • Kilpailuaika alkaa nyt ja päättyy 24.11. klo 23.59.
  • Voittaja arvotaan 25.11. ja häneen otetaan yhteyttä yksityisviestillä.
  • Palkintoa ei lähetetä ulkomailla sijaitsevaan osoitteeseen.
  • Osallistuaksesi kilpailuun sinun tulee olla rekisteröitynyt foorumille. Jos et ole vielä rekisteröitynyt voit tehdä sen täällä.
View attachment 96045

Palkinnon tarjoaa Lumene.

Onnea kilpailuun! :happy:


Nonii. Itse mietin Ellokselta ostaa sellainen talo tehdä joulukalenteri joka luukku laatikko on siinä voi muukin kuin joulukalenteri. Vaikka nappilaatikko.

mutta luulen jäävän haaveeksi
 
Minä saisin kuulemma tädiltä lainaan sen pussukkakalenterin. Täytyy tämä viikko tuumailla, ehtisinkö hommailla täytettä siihen. Meillä olisi pojalle Tokmannilta joululahjaksi ostettu kolmen pakkauksen setti Legoja, niin voisin tietysti niistä yhden uhrata ja tytöille keksisi sitten jotain muuta, vaan mitä :confused004. Pinneillä ja pompuloilla ei kovin pitkälle pötki. Tarroja toki voisi lisäksi. Ja sekin vielä, että olisiko vuoropäivät vai jokaiselle jotakin kaikkiin pusseihin...
 
Veikkauksen kalenteri ostettu. Oliko viime tai edellisvuonna, kun sitä sai oiken metsästää, kun olin myöhässä liikkeellä.
 
Minkä ikäinen laps alkaa ymmärtää joulukalenterin päälle? Tosin kyllä tuo 1v jo ilahtuu jos saa jonkun uuden jutun leikittäväkseen. Vaikka vispilän.... :hilarious:
Meillä oli 1v yhteinen kuvakalenteri, jota availtiin. 2v oli sitten se yhteinen kuvakalenteri, jonka lisäksi tonttu toi joitain kertoja tonttuovelle paketin. Tänä vuonna (3v) minulla on oma kuvakalenteri (joka kyllä yhdessä avataan), jonka lisäksi pojalla on suklaakalenteri ja tonttu tuo paketit päivittäin. Tänä vuonna jopa muisti sen, että tonttu kävi tuomassa, eli varmaan se tuossa 2-3v alkaa olla jo tärkeää jonkunlainen joulufiilistely kalenterin muodossa.
 
Täälläkin tänä aamuna veikkauksen joulukalenterit ostettu :grin tuhlsin oikeen kunnolla ja ostin itelle ka miehelle omat :hilarious:
 
Minkä hintainen tuo Veikkauksen kalenteri on? En nähnyt kaupan veikkauskassalla niitä, jokohan ne on loppu :nailbiting:.
 
Veikkauksen kalenteri ostettu. Oliko viime tai edellisvuonna, kun sitä sai oiken metsästää, kun olin myöhässä liikkeellä.

Itse vielä ajatellut että hyvinhän tässä on aikaa sellaiset käydä ostamassa... Kunnes katsoin kalenteria ja tajusin joulukuun olevan jo viikon päästä.:nailbiting::nailbiting:
 
Mä niin toivon, että se muumi-kalenteri ehtii perille ennen joulukuun alkua. Tänään tuli toimitusvahvistus, että on lähetetty, mut seurannassa ei vielä näy. :confused: Onhan tässä vielä päiviä jäljellä :smiley-ashamed004

Ps. Tasan kuukausi jouluaattoon!
 
Voittaja on nyt arvottu. Random.org antoi numeron 167. Numeroa vastaavan viestin on kirjoittanut Enni. Onnea voittajalle! :) Voittajaan otetaan yhteyttä henkilökohtaisesti pikapuoliin.

Mahtavan paljon keskustelittekin aiheesta. Kiitos kaikille osallistujille! :happy:

Huomasin että olen epähuomiossa arvioinut ainakin yhden viestin tyhmäksi. Tämä on ollut puhdas vahinko, jonka oletan tapahtuneen, kun olen selannut ketjua kännykällä. Pahoittelut kaikille jotka on saaneet minulta ikäviä arviointeja! :shy: Yhtäkään viestiä en ole ketjussa tarkoituksella arvioinut.
 
Takaisin
Top