Osallistu foorumikilpailuun ja voita Lumenen joulukalenteri!

Meillä oli muuten yhtenä vuotena kissalla joulukalenteri :hilarious: Ei menestynyt, yksikään herkkupala ei kissalle kelvannut :hilarious: Oli siis samanlainen kuin lasten halpa suklaakalenteri, mutta kissan kuvalla ja luukuissa oli erilaisia kissojen kuivia herkkunameja..

Kuka katsoi lapsena The Joulukalenterin? Me katsottiin se aina kun olin isällä. Sit kun olin 18 ja se vielä tuli uusintana, ajoin joka ilta melkein isälle katsomaan sen :D isä tykkäs siitä hulluna!

Kuka katsoi lapsena The Joulukalenterin? Me katsottiin se aina kun olin isällä. Sit kun olin 18 ja se vielä tuli uusintana, ajoin joka ilta melkein isälle katsomaan sen :D isä tykkäs siitä hulluna!

En oo koskaan kattonut, en ees muista ton nimistä o_O

Meillä oli muuten yhtenä vuotena kissalla joulukalenteri :hilarious: Ei menestynyt, yksikään herkkupala ei kissalle kelvannut :hilarious: Oli siis samanlainen kuin lasten halpa suklaakalenteri, mutta kissan kuvalla ja luukuissa oli erilaisia kissojen kuivia herkkunameja..
Meil ei kans kissa syöny niitä kalenterinsa herkkuja, ja minä vaivalla ainakin kolmesta kaupasta kävin sitä metsästämässä! Ei osannu katti arvostaa silti yhtään :hilarious:

Se on paras :D :D

Ainiin, siis ollaanhan me askartelemassa lasten kanssa myös itsetehtyä joulukalenteria. Lapset on saanu koristella vessapaperihylsyjä, jotka oon taittanut sellasiksi rasioiksi. Sinne sit aattelin laittaa välillä jotain tekemistä (leipomista, leffaa...), välillä ehkä jotkut herkut, parit sellaset hierontalorut (en muista oikeaa nimeä niille nyt?) jne. :joyful:

Mä tein pari vuotta sitten itse kosmetiikkakalenterin, tyttärelle siis.
Rahaa meni niin paljon että sillä olis saanu jonku valmiinkin mutta mä tein sen kalenterin rakkaudella, täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevalle rakkaalle lapselle.

Mamma hankki lapsille Partiolaisten joulukalenterit. Niitä availlaan 29.11. alkaen lasten kanssa jännittäen, että millaisia kuvia löytyy :)

Täällä! Ja ainakin viime jouluna oli Cmoressa/katsomossa niin katsottiin, ja jos tulee tänä jouluna myös niin katsotaan miehen kanssa.

En ole ajatellut kalenteria hankkia. Joku vanha on jossain tallessa kun oli kiva. Joskus tulee postissa joku kylkiäinen. En tiedä osaisko vuoden vanha vielä "arvostaa" kalenteria?

Mä tilasin miehelleni isänpäivä lahjaksi Ifolorilta suklaakalenterin lasten kuvilla, oli ihana idea ja näyttääkin hyvältä:Heartpink
Lapsille ostan 13v tytölle kosmetiikka kalenterin, 10v pojalle Dumle kalenterin, 8v tytölle my Little pony kalenterin, 7v pojalle Ryhmä hau ja pikku tytöille Pipsa possu suklaa kalenterit.
Itselläni on toiveena saada mieheltä taas meikkikalenteri, kivoja yllätyksiä joulukuun jokaiselle päivälle:happy119

Mulla vasta sanomalehdeltä tullut joulukalenteri odottelemassa.

Viime vuosina isoimmat ilot tullut veikkauksen joulukalenterista, vaikka mitään en ole voittanutkaan. Sitä rapsuttelee aamuisin samalla innolla kun lapsena availi suklaakalenterin luukkuja:woot:

Salmiakkikalenteri houkuttaisi mutta joutuu varmaan raskauden vuoksi jättämään ensi vuoteen:smiley-ashamed004

Tänä vuonna raaskein ostaa itelle vähän arvokkaamman joulukalenterin :shy: eli L’Occitanen classic advent calendarin.
Kaveri hankki joitain vuosia sitten Nyxin lipstick-kalenterin ja ite jäin jälkikäteen harmittelemaan etten ite ostanut silloin samaa kalenteria.

Viime vuosina tuntuu että vaikka valikoima on lisääntynyt kosmetiikkakalentereiden saralla, ni samalla niiden hinnat on kohonneet. Enkä halua ostaa mitään 20-30 € kalenteria jossa on sitten jotain hiusrenksuja (lyhythiuksisena en niitä tartte :facepalm:) tai jotain kertiskynsiviiloja.. :meh:
Tuossa L’Occitanen klassikkokalenterissa on suihkugeelejä, käsirasvoja yms vartalonhoitoon liittyviä tuotteita, joten kaikki tulee kyl käytettyä.

Lukion tokaluokkalainen meinas et pärjää perus Frozen-suklaakalenterilla, mut halusin hällekin jotain spesiaalimpaa, ja päädyin tilaamaan Kultajousen korukalenterin (aiemmin oon ostanut vastaavanlaisen Glitteristä, mut nyt hänen aikuistuessa halusin jotain muuta hankkia). Tuntui olleen mielissään et äiti hankki jotain erikoisempaa hälle :love7

Lapsena kelpasi just hyvin ne halvimmat suklaakalenterit, se suklaa oli musta hyvää. Lisäks oli kuvakalenterit aina, yleensä partiolaisten. Edelleen hankin joka joulu itselleni jonkun kalenterin. Pojalla on semmoinen Autot-kalenteri, jossa on kai jotain keksejä sisällä. Arpakalenterit mulle ja miehelle on vielä hakematta.

Ens vuonna hankin varmaan sen sipsikalenterin.

Ja niin joo: The Joulukalenteri on klassikko-ohjelma! Meiltä löytyy se jopa DVDnä :thumleftlaughing6

Oon kyllä tykännyt myös Tonttu Toljanterin joulukalentereista, ei aina tartte kaiken olla elämässä niin vakavaa ja aikuista :p

Entäs kaipaako kukaan itseni tavoin Anttilan joulukuvastoa, semmoista paksua? Siinä oli niin ihanasti kuvattu niitä tuotekuvia, joulukuusen koristeet roikkuivat esim aidoissa kuusissa ja Ah, että ne oli ihania :Heartbigred Jotenki sen kuvaston myötä tuli joulufiilis ja kaipaan sitä tunnetta edelleen, harmi että Anttila meni konkkaan :sad001

Mulla oli kanssa yksi vuosi kissalle (silloin kun niitä katteja tosiaan oli vain yksi nykyisen kuuden sijaan...) oma joulukalenteri. Se oli vähän turhan iso hitti ja kissa roikkui seinällä kalenterissa kiinni kaikilla neljällä tassulla. :hilarious: Sanomattakin selvä että joulukalenterin idea ei ihan valjennut kun koko kalenteri oli silvottu joulukuun toiseen päivään mennessä. Mutta siinä olikin kissanminttunappeja, ja kyseinen kissa on ihan höperönä kissanminttuun.

Isommalle (6v) isoäiti hankkii aina jonkun hienon kalenterin, pienempi ( kohta 8kk) ei oikein kalentereista vielä perusta, lähinnä repii muutenkin kaiken paperisen/pahvisen asian minkä käsiinsä saa.

Olihan minulla lapsena kuva- ja suklaakalenteri. Jonain vuonna tein pikkuveljelle omatekoisen joulukalenterin, jossa oli jotain pikkulegoja, leikkiautoja, karkkia yms. Siitä tuli hänelle pitkäksi aikaa perinne :)

Itse pidin lapsena erityisesti postikortin kokoisesta joulukalenterista.

Meillä on video kun poika oli 1v ja ylsi veljensä kalenteriin. Poika oli repinyt sen aivan säpäleiksi ja löysin hänet syömästä niitä suklaita :D ihana :D

Mulla oli kanssa yksi vuosi kissalle (silloin kun niitä katteja tosiaan oli vain yksi nykyisen kuuden sijaan...) oma joulukalenteri. Se oli vähän turhan iso hitti ja kissa roikkui seinällä kalenterissa kiinni kaikilla neljällä tassulla. :hilarious: Sanomattakin selvä että joulukalenterin idea ei ihan valjennut kun koko kalenteri oli silvottu joulukuun toiseen päivään mennessä. Mutta siinä olikin kissanminttunappeja, ja kyseinen kissa on ihan höperönä kissanminttuun.
Meillä kans kissat sekoaa kissanmintusta :D Pitäisköhän tänä vuonna ostaa noille kalenteri. Meillä noi repii ruokasäkinkin kyllä auki jos komeron ovi jää auki :D

Takaisin