Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuka katsoi lapsena The Joulukalenterin? Me katsottiin se aina kun olin isällä. Sit kun olin 18 ja se vielä tuli uusintana, ajoin joka ilta melkein isälle katsomaan sen :D isä tykkäs siitä hulluna!
Meil ei kans kissa syöny niitä kalenterinsa herkkuja, ja minä vaivalla ainakin kolmesta kaupasta kävin sitä metsästämässä! Ei osannu katti arvostaa silti yhtäänMeillä oli muuten yhtenä vuotena kissalla joulukalenteriEi menestynyt, yksikään herkkupala ei kissalle kelvannut
Oli siis samanlainen kuin lasten halpa suklaakalenteri, mutta kissan kuvalla ja luukuissa oli erilaisia kissojen kuivia herkkunameja..

Se on paras :D :DKuka katsoi lapsena The Joulukalenterin? Me katsottiin se aina kun olin isällä. Sit kun olin 18 ja se vielä tuli uusintana, ajoin joka ilta melkein isälle katsomaan sen :D isä tykkäs siitä hulluna!

Täällä! Ja ainakin viime jouluna oli Cmoressa/katsomossa niin katsottiin, ja jos tulee tänä jouluna myös niin katsotaan miehen kanssa.Kuka katsoi lapsena The Joulukalenterin? Me katsottiin se aina kun olin isällä. Sit kun olin 18 ja se vielä tuli uusintana, ajoin joka ilta melkein isälle katsomaan sen :D isä tykkäs siitä hulluna!

eli L’Occitanen classic advent calendarin.
) tai jotain kertiskynsiviiloja.. 

Jotenki sen kuvaston myötä tuli joulufiilis ja kaipaan sitä tunnetta edelleen, harmi että Anttila meni konkkaan Meillä oli muuten yhtenä vuotena kissalla joulukalenteriEi menestynyt, yksikään herkkupala ei kissalle kelvannut
Oli siis samanlainen kuin lasten halpa suklaakalenteri, mutta kissan kuvalla ja luukuissa oli erilaisia kissojen kuivia herkkunameja..
Sanomattakin selvä että joulukalenterin idea ei ihan valjennut kun koko kalenteri oli silvottu joulukuun toiseen päivään mennessä. Mutta siinä olikin kissanminttunappeja, ja kyseinen kissa on ihan höperönä kissanminttuun.Meillä kans kissat sekoaa kissanmintusta :D Pitäisköhän tänä vuonna ostaa noille kalenteri. Meillä noi repii ruokasäkinkin kyllä auki jos komeron ovi jää auki :DMulla oli kanssa yksi vuosi kissalle (silloin kun niitä katteja tosiaan oli vain yksi nykyisen kuuden sijaan...) oma joulukalenteri. Se oli vähän turhan iso hitti ja kissa roikkui seinällä kalenterissa kiinni kaikilla neljällä tassulla.Sanomattakin selvä että joulukalenterin idea ei ihan valjennut kun koko kalenteri oli silvottu joulukuun toiseen päivään mennessä. Mutta siinä olikin kissanminttunappeja, ja kyseinen kissa on ihan höperönä kissanminttuun.