Osallistu foorumikilpailuun ja voita Lumenen joulukalenteri!

Olen ostanut viime vuosina itselleni kalenterin ja viime vuonna ekan kalenterin esikoiselle. Viime vuonna oli nyxin kosmetiikkakalenteri joka oli ihana! Tänä vuonna haluan suklaata ainakin :joyful:

Viime vuonna ompelin lapsille kangaskalenterin ja mies ostaa joka vuos mulle yllätyksenä kosmetiikkakalenterin :)

Meillä on lapsille itse täytettävä joulukalenteri johon tulee kaikenlaista. Hyvä kun voi itse miettiä mitä sinne haluaa laittaa ja herkkujenkin syönti pysyy kurissa kun laittaa jonkun pienen suklaan vain herkkupäiville. :)

Tykkään kyllä kuvakalentereista. Joskus olemme isyyspäivälle ostanut Lakritsi-kalenterin. Se oli tosi hyvä, mutta kallis...

Meillä sai lapset vain yhden kalenterin ja yleensä oli kuva...sit kun oli koulussa ei saanut enää avata. Itse tulen toimimaan erillailla, nyt esikoinen tulossa ja jos saamme monta lasta, kaikki saavat oman kalenterin ja niin pitkään kuin itse kiinnostuvat aukaisemaan. Yläasteella värkkäsin kerran itselleni poikakalenterin...leikkasin lehdestä hyvän näköisiä poikia ja laitoin ne satunnaiseen järjestykseen...:happy:

Anoppi toi esikoiselle suklaakalenterin. :facepalm: Siis kiva ajatus, mutta ajattelin ettei kolmevuotias vielä tarvitse joka päivä karkkia. Noh.

Meillä sai lapset vain yhden kalenterin ja yleensä oli kuva...sit kun oli koulussa ei saanut enää avata. Itse tulen toimimaan erillailla, nyt esikoinen tulossa ja jos saamme monta lasta, kaikki saavat oman kalenterin ja niin pitkään kuin itse kiinnostuvat aukaisemaan. Yläasteella värkkäsin kerran itselleni poikakalenterin...leikkasin lehdestä hyvän näköisiä poikia ja laitoin ne satunnaiseen järjestykseen...:happy:
Meillä oli omat kalenterit, mutta sit mummolassa avattiin vuorotellen mummon kalenterista, sillä oli siis siellä kalenteri sitä varten, että saatiin avata. Asui tosiaan lähellä käytiin useampi kerta viikossa siellä.

Lapselle on ollut jo pari vuotta sama kalenteri (joulupusseja) joissa parina ekana vuonna oli joululoruja. Nyt kun tytär ymmärtää jo enemmän joulusta, niin tein kalenterista toiminnallisen (jouluisia puuhakortteja). Kiva niiden kanssa virittäytyä yhdessä joulutunnelmaan:Heartred

Meillä aikuisilla on ollut vuosikaudet aina veikkauksen raaputuskalenteri. Koskaan ei oo mitään voitettu:hilarious: mutta ei kai se se pointti olekaan (eipä) :rolleyes:

Myös mummoloista yleensä tulee jotain ekstrakalentereja. En tykkää suklaakalentereista. Niiden suklaa maistuu kamalalta:yuck: ja tytär niitä ei ole osannut vaatia, joten kauppaan ovat jääneet.

Muokattu viimeksi:
Kuka katsoi lapsena The Joulukalenterin? Me katsottiin se aina kun olin isällä. Sit kun olin 18 ja se vielä tuli uusintana, ajoin joka ilta melkein isälle katsomaan sen :D isä tykkäs siitä hulluna!

On tullut katsottua. Katoin myös kun tuli uusintana ja apua, sehän oli vaikka kuinka hurja:nailbiting: en edes muistanut:hilarious:

Ai niin, ja viime vuonna tehtiin miehen kanssa (somesta) parisuhteen joulukalenteria:hilarious: se oli kanssa kiva, kun piti joka päivä arjessa vähän pysähtyä huomioimaan toista ja keskustelemaan vähän syvällisemmin:Heartred

Onks kellään ollut sellaista seksikalenteria? :D

Ei:hilarious: ne kyllä tuntuu olevan kyllä kovaa huutia nykyään:hilarious: ihmisten juttujen perusteella seksikin on nykyään melko kinkyä:hilarious: olis vaikea kyllä kuvitella meitä seksikalenterin äärelle vaikka seksistä tykätäänkin:hilarious: ehkä hieman nuorempana olis voinut toimiakin:rolleyes:

Kuka muu avaa 24. päivä tv:n aina aamulla kakkoselle? Joulupukin kuuma linja, edelleen paras juttu koko joulussa :Heartred Onko joku joskus päässyt soittaa sinne?

Siis todellakin! Ei ole joulua ilman joulupukin kuumaa linjaa ja lumiukko animaatiota. Piste:hilarious:

Takaisin