Koulussa tehtiin tulitikkuaskeista kalenteri :)Ihana olis askarrella joku diy kalenterikin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koulussa tehtiin tulitikkuaskeista kalenteri :)Ihana olis askarrella joku diy kalenterikin!

Siis kiva ajatus, mutta ajattelin ettei kolmevuotias vielä tarvitse joka päivä karkkia. Noh.Tää on luova ratkaisu.Kerran opiskelijana tein itselleni myös teepussien mietelauseista kalenterin...
Meillä oli omat kalenterit, mutta sit mummolassa avattiin vuorotellen mummon kalenterista, sillä oli siis siellä kalenteri sitä varten, että saatiin avata. Asui tosiaan lähellä käytiin useampi kerta viikossa siellä.Meillä sai lapset vain yhden kalenterin ja yleensä oli kuva...sit kun oli koulussa ei saanut enää avata. Itse tulen toimimaan erillailla, nyt esikoinen tulossa ja jos saamme monta lasta, kaikki saavat oman kalenterin ja niin pitkään kuin itse kiinnostuvat aukaisemaan. Yläasteella värkkäsin kerran itselleni poikakalenterin...leikkasin lehdestä hyvän näköisiä poikia ja laitoin ne satunnaiseen järjestykseen...![]()

Kuka katsoi lapsena The Joulukalenterin? Me katsottiin se aina kun olin isällä. Sit kun olin 18 ja se vielä tuli uusintana, ajoin joka ilta melkein isälle katsomaan sen :D isä tykkäs siitä hulluna!
en edes muistanut
Onks kellään ollut sellaista seksikalenteria? :D
ne kyllä tuntuu olevan kyllä kovaa huutia nykyään
ihmisten juttujen perusteella seksikin on nykyään melko kinkyä
olis vaikea kyllä kuvitella meitä seksikalenterin äärelle vaikka seksistä tykätäänkin
ehkä hieman nuorempana olis voinut toimiakinKuka muu avaa 24. päivä tv:n aina aamulla kakkoselle? Joulupukin kuuma linja, edelleen paras juttu koko joulussaOnko joku joskus päässyt soittaa sinne?

Eikö toi Veikkuksen käyttäminen oo melkein vaan kulttuurin tukemistaMeillä aikuisilla on ollut vuosikaudet aina veikkauksen raaputuskalenteri. Koskaan ei oo mitään voitettumutta ei kai se se pointti olekaan (eipä)
![]()
Joo ja järkytys, kun se Joulupukki olikin eri kuin omassa lapsuudessa!Siis todellakin! Ei ole joulua ilman joulupukin kuumaa linjaa ja lumiukko animaatiota. Piste![]()
Se yks pitkäaikainen pukki kuoli syöpäänJoo ja järkytys, kun se Joulupukki olikin eri kuin omassa lapsuudessa!