Osallistu foorumikilpailuun ja voita Lumenen joulukalenteri!

Eikö toi Veikkuksen käyttäminen oo melkein vaan kulttuurin tukemista:grin

Kyllä se vähän näin on:hilarious: ollaan myös lotottu samaa riviä kohta 12 vuotta ilman voiton voittoa:hilarious: siis ihan uskomatonta!!!! En tajua kuka muka koskaan näistä voi mitään voittaa:hilarious: noh, onneksi se ei ole kun euron per viikko. Onpahan jotain lauantai-illan jännitystä:hilarious:
 
Kyllä se vähän näin on:hilarious: ollaan myös lotottu samaa riviä kohta 12 vuotta ilman voiton voittoa:hilarious: siis ihan uskomatonta!!!! En tajua kuka muka koskaan näistä voi mitään voittaa:hilarious: noh, onneksi se ei ole kun euron per viikko. Onpahan jotain lauantai-illan jännitystä:hilarious:
Meän isä lottos samalla rivillä 30v ja voitti kerran 60 000mk :D et on teillä vielä toivoa :D
 
Viime vuonna ei tainnut olla yhtään joulukalenteria, kun miehen esikoinenkin oli meillä vain yhden viikonlopun koko joulukuussa...

Tänä vuonna tällä isoveljellä on jo lahjaksi saatu kinder kalenteri odottamassa, vauvaa ( ja itseäni) viihdyttämään ajattelin hankkia Mauri Kunnaksen kirjakalenterin
 
Esikoinen sai viime vuonna sellaisen kalenterin jossa oli kuivattuja hedelmiä tms, mutta tänä vuonna en sellaista löytänyt niin päädyttiin nyt sit tavalliseen suklaakalenteriin. Määrä on onneksi niin pieni, että eipä tuo pieni suklaa haittaa.

Itselle ja miehelle on aina ostettu veikkauksen joulukalenteri arvat, on itsellekin jotain jännitystä. :grin
 
Kyllä se vähän näin on:hilarious: ollaan myös lotottu samaa riviä kohta 12 vuotta ilman voiton voittoa:hilarious: siis ihan uskomatonta!!!! En tajua kuka muka koskaan näistä voi mitään voittaa:hilarious: noh, onneksi se ei ole kun euron per viikko. Onpahan jotain lauantai-illan jännitystä:hilarious:
Mun mielestä se Veikkauksen slogan unelmointi on puoli voittoa, pitää hyvin paikkansa.
 
Minä ostin 4 vuotta täyttävälle ja 5,5-vuotiaalle yhteiseks oppi-ja ilo kalenterin. Itelläkin ollu 5 tai 6 vuotissynttäreitten jälkeisenä jouluna tehtäväkalenteri ja oli varmaan mieluisa kun muistan yli 30 vuotta myöhemmin.
 
Minä ostin 4 vuotta täyttävälle ja 5,5-vuotiaalle yhteiseks oppi-ja ilo kalenterin. Itelläkin ollu 5 tai 6 vuotissynttäreitten jälkeisenä jouluna tehtäväkalenteri ja oli varmaan mieluisa kun muistan yli 30 vuotta myöhemmin.
Oppi ja Ilo onkin hyvä konsepti :) Sellainen kalenteri ois kiva :)
 
Mun mielestä se Veikkauksen slogan unelmointi on puoli voittoa, pitää hyvin paikkansa.

Kyllä. En muutenkaan ymmärrä miten jotkut ihmiset onnistuu voittamaan ylipäänsä yhtään missään mitään:hilarious: itse kuulun hieman eri kategoriaan; muistan osallistuneen mm. Joulu bingoon, josta kaikki voittaa jotain. Todellisuudessa kaksi jäi ilman voittoa, minä ja eräs toinen:hilarious:
 
Kyllä. En muutenkaan ymmärrä miten jotkut ihmiset onnistuu voittamaan ylipäänsä yhtään missään mitään:hilarious: itse kuulun hieman eri kategoriaan; muistan osallistuneen mm. Joulu bingoon, josta kaikki voittaa jotain. Todellisuudessa kaksi jäi ilman voittoa, minä ja eräs toinen:hilarious:
Meillä on joka vuosi kylän pikkujoulut tossa lähellä olevalla nuorisoseuralla. No, siellä on arpajaiset ja sit kun tarjolla on riisipuuroa ja niissä kattiloissa 5 mantelia niin oon nyt kolme vuonna peräkkäin löytänyt mantelin :D palkintona on iso Suklaapukki :D
 
Lapsena aina tuli haaveiltua kinder kalenterista, mutta monen lapsen perheessä oli harvinaisuus sellainen saada jos ei alessa ollut.:grin Nyt oon muutaman vuoden ostanut itselleni ja miehelle semmoisen.:) Myös noita veikkauksen raaputuskalentereita on ollut parina vuonna, aina niistä joku pari kymppiä on tullut.:happy:
 
Mulla on semmonen veikkauskalenteri ollu varmaan reilu 10 vuotena. Joskus on tullu pienimpiä voittoja eli oisko 2,5-15€ summia :grin:) mutta ei siis mitään suurta. Nyt oli joku 25 v juhlapainos ja enemmän voittoja.

Toi onkin taas paha jos joku kalenteri alkaa jo 29.11 ja toisen kalenteri vasta 1.12 pitänee vuoroaamuin alkuun avata ja toinen saa sit ekana avata tehtäväkalenterin.
 
Ai niin, ja viime vuonna tehtiin miehen kanssa (somesta) parisuhteen joulukalenteria:hilarious: se oli kanssa kiva, kun piti joka päivä arjessa vähän pysähtyä huomioimaan toista ja keskustelemaan vähän syvällisemmin:Heartred
Mistäs moisen löytäis? :p kuulostaa kivalta kalenteri idealta parisuhteeseen

Minä ostin 4 vuotta täyttävälle ja 5,5-vuotiaalle yhteiseks oppi-ja ilo kalenterin. Itelläkin ollu 5 tai 6 vuotissynttäreitten jälkeisenä jouluna tehtäväkalenteri ja oli varmaan mieluisa kun muistan yli 30 vuotta myöhemmin.
Hei paljonkos toi oppi & ilo kalenteri maksoi? On varmaan suomalaisest kirjakaupasta ostettu? Meillä tykätään kauheesti kaikista muista saman sarjan tuotteista niin kuulosta kivalta :grin

Kävin nyt eilen lidlistä ostaa tollasen itse täytettävän joulukalenterin taaperolle. On tosi kiva, kankainen ja harmaan sävyinen niin sopii meidän sisutukseenkin kivasti laughing7 eikä muuten maksanut kun joku 7.99e. Siellä oli myös toisen värisiä ja sitten sellasia diy kalentereita pahvista, niitäkin montaa erilaista :thumright ne tais olla jotain 5.99e.
Ja nyt ei muuta kun ostelee kaikkee kivaa noihin luukkuihin, mitö vinkkejä tässä on nyt satukkaan:santa
 
Mistäs moisen löytäis? :p kuulostaa kivalta kalenteri idealta parisuhteeseen


Hei paljonkos toi oppi & ilo kalenteri maksoi? On varmaan suomalaisest kirjakaupasta ostettu? Meillä tykätään kauheesti kaikista muista saman sarjan tuotteista niin kuulosta kivalta :grin

Kävin nyt eilen lidlistä ostaa tollasen itse täytettävän joulukalenterin taaperolle. On tosi kiva, kankainen ja harmaan sävyinen niin sopii meidän sisutukseenkin kivasti laughing7 eikä muuten maksanut kun joku 7.99e. Siellä oli myös toisen värisiä ja sitten sellasia diy kalentereita pahvista, niitäkin montaa erilaista :thumright ne tais olla jotain 5.99e.
Ja nyt ei muuta kun ostelee kaikkee kivaa noihin luukkuihin, mitö vinkkejä tässä on nyt satukkaan:santa
Mä ihan prismasta oon bongannu mut mä tilasin muistaakseni oppi-ja ilon sivuilta kun tilasin pukin konttiin muutakin siellä oli muistaakseni kun tilaat 3 ei tarvi postimaksuja maksaa. Oisko ollu 15 tai 17€. Ja tää on se syy miks on yhteinen ja tietty sekin et on pyyhittävä tussi molemmat saa tehä. Ja yks syy on se et miehen kanssa puhuttiin ettei vielä oteta suklaakalentereita. Itelläkään ei oo vuosiin ollu suklaakalenteria kun isänpäivän tietämillä on ostettu suklaarasia kun siinä on parempaa suklaata :grin
 
Muokattu viimeksi:
Citarissa oli ihan Mauri Kunnaksen joulukalenteri. Siis suklaa. Teki mieli ostaa se kakkoskalenteriksi, hintakaan ei ollut paha 2,5€ :)
 
Lapselle on ollut jo pari vuotta sama kalenteri (joulupusseja) joissa parina ekana vuonna oli joululoruja. Nyt kun tytär ymmärtää jo enemmän joulusta, niin tein kalenterista toiminnallisen (jouluisia puuhakortteja). Kiva niiden kanssa virittäytyä yhdessä joulutunnelmaan:Heartred
Mitä puuhailuja teette?
 
Takaisin
Top