Osallistu foorumikilpailuun ja voita Lumenen joulukalenteri!

Tänään alkoi poika puhumaan siitä Lego Harry Potter kalenterista mut maksoi yli 30€ niin ei todellakaan raaski..
Mä ostin viime vuonna bonus lapselle jonkun lego kalenterin, olihan se vähän tyyris, mutta oli kyllä kiva sitten aattona kun sai kokoelman täyteen ja pääs rakentaa :p
 
Lidlistä ostin. Tuo on muovinen eli luulisi kestävän meidänkin taaperon käsittelyssä :bag:
Oliko kallis? Minkä kokoiset luukut vai mitkäs onkaan :grin tässä vähän vertailin eilen noita itse täytettäviä kalentereita, en vieläkään osaa päättää minkä ostais :grin mut kai se on pakko lähtee shoppailee, kohtahan se joulukuu alkaa
 
Mulla on itsellä aivan ihana Rudolf Koivun kuvittama kuvakalenteri ja ajattelin avata sen niin varovasti tänne vuonna jotta saan sen käyttööni ensi vuonnakin.

Vanhemmiten on alkanut arvostaan kuva kalentereita ja niiden tuomaa tunnelmaa :Heartred
Minulla ja äidilläni on myös aina kuvakalenterit. Nimenomaan se tunnelma on ratkaiseva tekijä. Pienenä meillä oli aina kuvakalenteri ja äidin tekemä "sukkakalenteri", jonka tonttukävi aina täyttämässä. Täytettävä kalenteri on jäänyt, mutta kuvakalenteri on ja pysyy.
 
Hei vinkkejä vastaan mitä kaikkea sinne itse täytettävään joulukalenteriin nyt ostaisi? Ei "tekemistä", kun sitä tehdään jo ihan ilman kalenteriakin:grin luukkujen avaajana toimii 2v 3kk tyttö, joka rakastaa ihan kaikkea autoista prinsessoihin. 24 luukkua kun pitäs täyttää niin itsellä loppuu ideat varmaan ekaan viikkoon laughing7
 
Hei vinkkejä vastaan mitä kaikkea sinne itse täytettävään joulukalenteriin nyt ostaisi? Ei "tekemistä", kun sitä tehdään jo ihan ilman kalenteriakin:grin luukkujen avaajana toimii 2v 3kk tyttö, joka rakastaa ihan kaikkea autoista prinsessoihin. 24 luukkua kun pitäs täyttää niin itsellä loppuu ideat varmaan ekaan viikkoon laughing7


Meillä oli ton ikäisellä mm. konvehteja, heijastin, joulukuusen koriste, jääkaappimagneetteja, vilkkuvalo ulkohaalariin, pari tussia, ponnareita ja nipsejä, piparimuotti ja tarroja.
 
Meillä oli ton ikäisellä mm. konvehteja, heijastin, joulukuusen koriste, jääkaappimagneetteja, vilkkuvalo ulkohaalariin, pari tussia, ponnareita ja nipsejä, piparimuotti ja tarroja.
Oi vitsi, tossahan olikin jo monta luukun täytettä mitä ei olis itse tullu ajatelleeks :p kiitos!
 
Minulla ja äidilläni on myös aina kuvakalenterit. Nimenomaan se tunnelma on ratkaiseva tekijä. Pienenä meillä oli aina kuvakalenteri ja äidin tekemä "sukkakalenteri", jonka tonttukävi aina täyttämässä. Täytettävä kalenteri on jäänyt, mutta kuvakalenteri on ja pysyy.
Tuli sanasta sukkakalenteri mieleen sukkakalenteri. Joka päivä saa yhden sukan. Parittoman tietysti. Ja jso oikein on malttia vois pelata muistipeliä sitten aattona sukilla.
 
Vanhatkin sukat käy :wink miljoona sukkaa laatikossa jo.
Tästä aasinsiltana :D mulla on khh kori jossa lukee "Yksinäisten sukkien seuranhakupalvelua" + "Etsin paria". :D laitan sinne aina parittoman sukan ja sit silloin tällöin kun kori on täynnä käyn sen läpi ja kappas, alkaa pareja löytyy :D
 
Tuli sanasta sukkakalenteri mieleen sukkakalenteri. Joka päivä saa yhden sukan. Parittoman tietysti. Ja jso oikein on malttia vois pelata muistipeliä sitten aattona sukilla.
12 paria hyviä sukkia lahjaksi! Ja sit jos olis kiero, niin antaisi niitä sukkapareja, jossa parit on erinäköisiä. En vaan muista mikä merkki se oli. Dedoles? Joku tämmönen.
 
12 paria hyviä sukkia lahjaksi! Ja sit jos olis kiero, niin antaisi niitä sukkapareja, jossa parit on erinäköisiä. En vaan muista mikä merkki se oli. Dedoles? Joku tämmönen.
Mä ostin miehelle viime vuonna sukkia kun valitti että kaikki reikäsiä. Se oli sit ennen joulua käynyt ostaa itelle jonku 12 paria marketista sukkia :D
 
12 paria hyviä sukkia lahjaksi! Ja sit jos olis kiero, niin antaisi niitä sukkapareja, jossa parit on erinäköisiä. En vaan muista mikä merkki se oli. Dedoles? Joku tämmönen.
Ai että nää eripariset sukat ois hyvä kalenteri! Ei tosin miestä paljoa paina nytkään, kun heittää rikkinäisen sukan roskiin ja toinen jää vielä pyykkiin, ni jossain vaiheessa huomaan peseväni 4 eri pituista mustaa sukkaa ja laitan ne yksitellen laatikkoon, silti ne sieltä häviää käyttöön keskenään :hilarious:
 
Mä kävin ostamassa miehelle "joulukalenteriksi" adventeiksi pienpanimosta neljä erilaista olutta maisteltavaksi. Itse en juo olutta ollenkaan, joten saapa nähdä osuuko mikään miehen makuhermoon, kun valitsin pullot etiketin ja nimen perusteella :hilarious:
 
Olisipa viitseliäisyyttä tehdä kalenteri itse! Muistan kun tädin lapsilla oli aina ihana itse ommelluissa pusseissa oleva kalenteri, jonka luukut saivat availla vuorotellen :hilarious:. Ihania ideoita on tullut täällä vastaan.
 
Takaisin
Top