Osallistu foorumikilpailuun ja voita Lumenen joulukalenteri!

Meillä oli esikoisella joku lasten koru-/hiuskoristekalenteri parivuotiaana tai kolmevuotiaana. Olin jo ihan unohtanut sen, mutta muistin, kun twisted asiasta mainitsi :grin. Se oli kiva, mutta oli inhottavaa koittaa pitää sisältö poissa kaksosten ulottuvilta.
 
Mä kävin ostamassa miehelle "joulukalenteriksi" adventeiksi pienpanimosta neljä erilaista olutta maisteltavaksi. Itse en juo olutta ollenkaan, joten saapa nähdä osuuko mikään miehen makuhermoon, kun valitsin pullot etiketin ja nimen perusteella :hilarious:
Minäkin aina ostan miehelle olutta ihan vaan pullon perusteella. :grin
Kaverini hommasi joskus miehelleen kaikille 24 päivälle jonkun oluen jääkaappiin. Hauskaa tilanteesta teki se, että tyyppi oli kaupassa ostamassa niitä oluita kaksi poikaa mukana, toinen alle puolivuotinen. On siinä saattaneet kaupassa muut asiakkaat katsoa vähän, että mitäköhän tuo mamma tekee...
 
Ehdin jo melkein parissa viikossa unohtaa, että tilasin itselleni ompelujoulukalenterin :Heartred. Eilen tuli saapumisilmoitus, vielä kun löytyisi tahdonvoimaa olla kurkkimatta kaavoja etukäteen :smiley-ashamed008.
Millainen on ompelujoulukalenteri? En oo kuulukaan tämmöisestä aikaisemmin. Itsellä ei siis kyllä ole taitoja mitään suurempaa ommella, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen.
 
Millainen on ompelujoulukalenteri? En oo kuulukaan tämmöisestä aikaisemmin. Itsellä ei siis kyllä ole taitoja mitään suurempaa ommella, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen.
Samaa mieltä? Onks se jujunan? Niillä oli joskus ompelujoulukalenteri netissä josta sai ilmaisia pdf kaavoja ja hurjia alennuksia.
 
Mitä mieltä ootte ylipäänsä firmojen joulukalenterista? Jos tarjotaan aina jotain alennuksella? Seuraatteko mitään sellaista firmaa joka pitää joulukalenteria esim somessa?
 
Unelmallisen kalenteri. Siinä on 12 kaavaa, jotka saa avata joka toinen päivä joulukuussa (vaihtoehtoina oli joko paperi tai pdf, itse inhoan tulostelua ja liittämistä niin tilasin paperiset) ja sähköpostiin tulee linkkejä ohje-/ompeluvinkkivideoihin samassa tahdissa. Somesta bongasin sattumalta, oli marraskuun alussa pari viikkoa myynnissä. Kaavoja on vaatteista asusteisiin, innolla odotan :).
 
Neulojille eikös oo omia myös? Muistan nähneeni, että jotkut on tehny jotain sukkia tms. joihin tietty pätkä paljastuu päivittäin :anyone.
 
Mitä mieltä ootte ylipäänsä firmojen joulukalenterista? Jos tarjotaan aina jotain alennuksella? Seuraatteko mitään sellaista firmaa joka pitää joulukalenteria esim somessa?
Oon ehkä joskus tämmösestä alennuksesta ostanu koirille jotain, mutta en ole tarkoituksella seurannut joulukalenterialeja. Oisko ollut joku juttu, mitä olin jo pidempään harkinnut ja sitten sattui hyvällä alella tulemaan vastaan.
 
Hei joo, mua kiinnostais tollanen jonkun firman joulukalenteri homma mistä puhuttiin :pompus: pitäis vaan keksii millä firmoilla tollasia mahtais olla. Ite kun en pahemmin seuraa somessa mitään :grin
 
Helpointa kyllä olisi, kun olisi noi nettialejoulukalenterit koottu johonkin yhteen paikkaan vaikka vähän alan mukaan ryhmitellen. Olisi kiva käydä katselemassa kiinnostavimmat ja tarttua parhaisiin tarjouksiin ilman, että joutuu käyttämään aikaa eri nettiosoitteiden kirjoittamiseen tunti päivässä :grin
 
Helpointa kyllä olisi, kun olisi noi nettialejoulukalenterit koottu johonkin yhteen paikkaan vaikka vähän alan mukaan ryhmitellen. Olisi kiva käydä katselemassa kiinnostavimmat ja tarttua parhaisiin tarjouksiin ilman, että joutuu käyttämään aikaa eri nettiosoitteiden kirjoittamiseen tunti päivässä :grin
Sellainen ois kyllä aika helppo tehdä :P pitää oikein miehelle joka on koodari niin ehdottaa :D
 
Ehdin jo melkein parissa viikossa unohtaa, että tilasin itselleni ompelujoulukalenterin :Heartred. Eilen tuli saapumisilmoitus, vielä kun löytyisi tahdonvoimaa olla kurkkimatta kaavoja etukäteen :smiley-ashamed008.
Mistä!?
edit. Unelmallisen siis, ok.
 
Itelleni jos ostais veikkauksen kalenterin perinteisesti. Tälle vuodelle ovat mainoksen mukaan lisänneet voittojakin niihin :grin
 
Takaisin
Top