siness
Jostain jotain jo tietävä
Onko ihan normaalia masentua pahoinvoinnista? Viikot nyt 7+0 ja tämänkin päivän nukuin aloittaen 12 tunnin yöunilla, olin n.2 tuntia hereillä ja nukuin taas pari tuntia, olin hereillä 1,5 tuntia ja nukuin taas pari tuntia. Kellokin on jo vaikka mitä ja huomenna alkaa arki. Lapset on onneks keksineet leikkejä keskenään, ovatkin jo niin isoja (n.10 ja n.6v). Tuntuu että voisin vain itkeä, kun sattuu vatsalaukkuun ja ruokatorveen niin. Voisin vain itkeä kun tämä 24/7 ällötys, ellotus, etominen, ja mikä parasta oksentaminen ei lopu kuin unen aikana. Ei auta Primperanit, ei syöminen, juominen, syömättömyys, juomattomuus, ei mikään pikku näpsiminen tai kunnon vatsan täydeltä ruokailu. Ei suolaiset ja raskaat ruoat, ei kevyet ja raikkaat. Ei jugurttimaiset eikä kovat. Ei mehut eikä vesi. Yksinkertaisesti ei mikään. Sängystä nousen "aamulla" suorana oksentamaan. Herään siis siihen, että pitää oksentaa. Tänäkin aamuna meni varmaan 10 minuuttia pää pytyssä ja tuloksena järkyttävä kipu vatsalaukussa ja pytyn pohjalla vain ruokalusikallinen vaahtoa ja vatsahappoja. Pyysin esikoista tuomaan mulle vettä, että pystyn edes sen oksentamaan pois. En minä pääse ede kauppaan olotilassani, en voi ajaa autoa. Olen yh-äitikin kaiken lisäksi ja "Einon" isä asuu toisella paikkakunnalla. Tänään tämä oksentelu aiheutti mulle rytmihäiriöitä, enkä voi sydänlääkkeitäni omavaltaisesti nyt mennä syömään.. Ottaa vaan niin päähän koko olotila. Jos olisin vaan tiennyt tämän..
sympatia hali