Täällä pahoinvointi jatkuu.. Viikot 8+4 joten pikkuhiljaa sais alkaa helpottaa jo! Oon niin väsyny tähän makaamiseen ja etomiseen

Joka päivä ei onneks oksu lennä, mutta eilen viimeks.
Nää finnit! Aargh, kasvot täynnä pikkunäppyä. En tykkäile yhtään, mul ei ees teininä ollu juurikaan finnejä, mut nyt HUH! Osasin kyl odottaa niitä, molemmissa aiemmissa raskauksissakin on ollu..
Täällä menossa vasta 6+6 ja olen myös erittäin väsynyt väsymykseen ja makaamiseen ja huonoon oloon!

Tämä on jo niin naurettavaa, että nukun lähes koko ajan. Jos erehdyn istahtamaan hetkeksi alas, niin en varmasti enää pääse useampaan tuntiin ylös. Eilenkin tuli taas reilun tunnin päikkärit nukuttua illalla... En mitään muuta tee, kuin makaa sohvalla viltin alla. Siinäpä ne päivät meneeki.
Mulla ei onneksi ole ollut pahoinvointia siinä määrin, että oksennus tulisi, mutta tämmönen jatkuva vellominen on varmasti ihan yhtä syvältä. Tekis melkein jo mieli itkeä, kun ketuttaa tämä huono olo! Jos menen jääkaapille katsomaan mitä söisin, niin rupeaa vaan kuvottamaan
kaikki mitä sieltä löytyy, mikään ei käy. Aiemmin olen juustoakin rakastanut yli kaiken ja nyt pelkkä hajukin saa voimaan pahoin. Enkä voi kuvitella syöväni samaa ruokaa kahtena päivänä! Pakkohan se on jotain koittaa saada kurkusta alas, mutta olis kivempi kun vois nauttia siitä syömisestä entä kuin koittaa taistella yökin kanssa... Ja nyt on alkanu hajut tuntumaan todella vahvasti turpaan. Osa syynä varmastikin myös tupakoinnin lopettaminen, kun hajuaisti paranee. Kaikki jääkaapin ja keittiön hajut yrjöttää ja haistan vaan koko ajan miten haisee koira ja tunkkainen ilma kotona ja en voi enää edes sietää koiran hajua. Inhottavaa, kun elukka-parka tunkee lähelle ja mua vaan ällöttää sen haju!

Ja kyllä, ennen olen rakastanut koirien hajua... Lähes koko ajan on ikkunat auki, että tuulettuisi kämppä.
JA KYLLÄ!!!

Näppylät! Mulla on SEITSEMÄN näppylää poskessa! Ei mullakaan ole paljoa finnejä ikinä ollut, maks. 3 kerrallaan, yleensä vain yksi random finni, mutta nyt yhdessä poskessa seitsemän, tekee kyllä erittäin hehkeän ja kauniin olon! No, nämä on näitä pieniä asioita, mutta kun niitä pieniä asioita alkaa kasaantumaan, niin siksi tuntuu välillä niin pahalta ja henkisestikin väsyneeltä, kun pienistä asioista kasaantuu yksi iso ongelmamöykky.
Ajattelin toiveikkaasti, että jospa aikanaan raskaus parantaa ihon, kun sitä niin hehkutetaan, että raskaana on hehkeimmillään. Plussattuani totesin kyllä että kasvojen alue paranikin, mutta finnit tulivat juurikin tissien väliin ja selkään. Ja millä voimalla!
Joo'o, niinhän sitä hehkutetaan miten raskaana oleva säteilee ja hehkuu... niin missä? Siellä finnien allako? Eihän sitä koskaan pitäisi uskoa mitä jossain sanotaan, kun jokainen on yksilö ja jokainen raskaus on erilainen, mutta kuitenkin. Ei ole kiva, kun on posket täynnä näppylöitä ja niitä puskee tosiaan myös selkään ja rintaan. Ei viitsi edes pitää kovin avoinaista paitaa enää, kun on niin kauniita näppylöitä..