Oireista

Heitura, sama täällä.. Lähes kaikki etoo. Ollut ällö olo jo monta päivää, kaupassa tekee kaikkee mieli mitä sit kannetaankin kotiin ja kotona oon, että hyi yöks :D.

Kaikki epäterveellinen (lue:mäkkärin ranskikset) tuntuu tietysti toimivan pahanolon karkoittajana.. Ou nou :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ai että :p Arvaa rupesko tekee hamppariateriaa mieli! Just ku vähän terveellisemmin opetellut syömään ja liikkumaan ni sit tää olotila vaikuttaa iiiiihan toisin.

Mä yritin olla eilen reipas ja pyöräilin ruokakauppaan - joka oliki ihan kauheeta. Pyöräillessä kaikki pienetki töyssyt yökötti ja sattui ja kaupassa oli niin paha olo ettei kyl ylimääräsiä tullu osteltua. Puuskuttelin hyllyjen välissä ku viimesillään raskaana oleva :D Heh...
 
Jaahas...jotain tuhrua tuli paperiin äsken vessareissulla. Mietityttää, että oliko tää nyt sitten taas tässä! :sad001 Huomenna ultra.
 
Mulla tuli kaksi päivää tuhrua melko reippaasti ja oli kipuja, paniikissa menin päivystykseen ja todettiin että kaikki hyvin :) toivottavasti sullekin TheRoad tulee hyviä uutisia huomenna

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Toivotaan parasta, vaikka pelottaa mennä sinne ultraan. Mieskään ei luultavasti pääse mukaan töiden takia. :sad001 Viimeksikin oli alkuun vaan tuhrua, myöhemmin sitten vatsakipuja ja tuhrua joka osoittautui keskeytyneeksi keskenmenoksi. Tulen sitten kertomaan kuulumiset huomenna.
 
Tsemppiä TheRoad!! Yritä pitää mieli rauhallisena ja saada yöllä nukuttuakin. Toivotaan hyviä uutisia!

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Tsemppiä TheRoad. Onneks sulla on heti huomenna ultra niin saat pian selvyyden, eikä tarvi odotella. Toivotaan että kaikki olis hyvin!
 
Peukut pystyssä että kaikki hyvin :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täältä myös isosti tsemppiä. Toivottavasti kaikki hyvin. :Heartred
 
Nyt voi ainakin hetkeksi huokaista, syke löytyi. :Heartred:Heartred:Heartred Tosin viikkoja olis ultran mukaan vasta 6+2 eikä 7+2 niin kuin olin menkkojen mukaan laskenut. Kiitos kaikille tsempeistä!! :Heartred

edit. taas tuhruttaa, yöllä ja tänään päivällä ei enää turhruillut ja luulin jo että loppui. Hemmetti sentään.
 
Muokattu viimeksi:
TheRoad, onneksi syke löytyi! :Heartpink Voihan olla et sulla on vaan Ovulaatio tapahtunu myöhemmin. Sanoiko lääkäri mitään vuodosta, että mistä voisi mahdollisesti johtua?
 
Mulla on tullut menkkojen ajalta tuttu migreeni kehiin :/ Sen johdosta sit eilen illalla tuli huono olo ja yökötys niin oli kuitenkin ihanaa kun mies sanoi, että hän luki netistä että meille tulee poika koska mulla on pahoinvointia, ja alkoi selittämään sitä mistä tuo tutkimustulos juontaa juurensa. Siis paha olo yök, mutta miehen perehtyminen ja innostus jes. On se jotenkin vaan ihana saada näitä vahvistusajatuksia sille, että yhdessä on päätetty lasta yrittää ja molemmat siitä haaveillaan että katras olisi koossa kun kolmas on saatu kehiin.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä voin edellisessä raskaudessa pahoin viikolle 20. Se oli kamalaa. Jouduin aamuruuhkassa pysättän auton ja laittaan hätävilkut päälle motarilla kun oksensin. Toivottavasti tää ei mee samalla kaavalla...
 
Toivottavasti gashionhunny ei mee noin :/ En ymmärrä miten te joilla aamupahoinvointia on tosissaan kykenette töissä olemaan. Onneksi itsellä aikaisemmat raskaudet on olleet helppoja tähän asti, mutta toisaalta odotan että tämä raskausaika tulisi olemaan hieman haastavampi - ainakin sen alulle saanti oli pidempi prosessi.

Onko kenelläkään muuten minkäänlaisia alavatsakipuja? Ihmettelen näitä, en muista aikaisemmista, että olisi tuntunut näin ilkeältä jo näin aikaisin.

Nyt siis vasta 6+4.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Se siitä vähäoireisesta raskaudesta sitten. Sunnuntaina alkoi ihan järkyttävä pahoinvointi, joka on jatkunut tähän päivään enemmän tai vähemmän koko ajan. Ruoan jälkeen on aina ehkä puolen tunnin, tunnin ajan ihan ok olo ja sitten alkaa taas etoa. Ihan kamalaa! Ja kun tähän pahoinvointiin lisää vielä matalasta verenpaineesta ja huonoista rauta-arvoista johtuvan huimauksen ja heikotuksen, ni a wot, ku on mahtiolo! Toivottavasti tätä ei kestä kauaa...
 
Mulla kans aika järkky olo. Otinkin sairaslomaa töistä, ei pysty sitä hoitamaan kunnolla kuitenkaan. Tällä hetkellä kaikki hajut on ihan ylivoimaisia, kaupassakäyntikin on siksi aika tuskaa. En pysty käyttämään mitään hajustettuja tuotteita, meinaa laatta lentää heti!
 
Takaisin
Top