Suosittelen pyörrytyksestä kärsiville tukisukkien testaamista.. varsinkin jos se alkaa vaivata enemmänkin joskus toisella kolmanneksella. Onhan ne ärsyttävät pukea, mut ainakin itselle ollut toimivat.
Mulla ei vielä ihme kyllä oo ollut pyörrytyksiä, mut sydän tykyttelee välillä ikävästi. Myös päässä semmonen hassu olo välillä. Närästys on myös iskenyt, joten lähes jatkuvasti äklötysolo joka pahenee varsinkin juomisen jälkeen, mut sit toisaalta on koko ajan jano
ja tuoreimpana on, et jääkaapin kun avaa niin sieltä iskee aina ikävä hajusekamelska 
Mulla ei vielä ihme kyllä oo ollut pyörrytyksiä, mut sydän tykyttelee välillä ikävästi. Myös päässä semmonen hassu olo välillä. Närästys on myös iskenyt, joten lähes jatkuvasti äklötysolo joka pahenee varsinkin juomisen jälkeen, mut sit toisaalta on koko ajan jano
Paniikki nostaa päätään, että menikö kesken vai onko kroppa jotenkin mukautunut...

Pari yötä mennyt jostain syystä penkin alle ja nyt väsymys on entistä kammottavampi, kun ei kiireen keskellä ole aikaa levätä. Toivottavasti ens yö menee paremmin. Onneksi mun työ ei ole ihan päivän päälle, niin vaihdoin huomiselle tarkoitetun homman maanantaille, niin ei tarvi pistää mitään herätyksiä.