Oireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Haiko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voihan hajuaisti! 😅 raudan haju (tai ennemminkin LEMU) tarttuu ilmeisesti käyttövedestä mm. miehen rintakarvoihin ja omiin hiuksiin 🤢🤢 en oo ikinä ennen haistanut, nyt se lemuaa joka päivä nenään tuulahduksina. Ei auta pahoinvointiin YHTÄÄN!! 😅
 
Täällä on nyt vähän jännittävää. Ihan pikkuisen on tullut rusehtavaa vuotoa. Tiedän, että tämä on ihan normaalia alkuraskaudessa ja luulen, että pitkäaikainen lugesteronin käyttökin ärsyttää limakalvoja. Siltikin vähän epämukava fiilis, toivottavasti ei vuoto tästä ylly.
 
Täällä on nyt vähän jännittävää. Ihan pikkuisen on tullut rusehtavaa vuotoa. Tiedän, että tämä on ihan normaalia alkuraskaudessa ja luulen, että pitkäaikainen lugesteronin käyttökin ärsyttää limakalvoja. Siltikin vähän epämukava fiilis, toivottavasti ei vuoto tästä ylly.
Mulla oli tuota samaa, onneksi oli varhaisultra varattuna heti seuraavalle päivälle niin sai hermoja lepuutettua. Vuotoa kesti lopulta kolme päivää ja ultraaja sanoi juuri ruskean vuodon olevan useimmiten ihan normaalia.
 
Mulla ei oo ollu kyllä oikeastaan mitään oireita nyt moneen päivään! Ainoastaan palelee hirveästi, ja jatkuva nälkä, mutta etova olo ja ällötys on loppunu. Oispa huippua jos näin vähäisillä oireilla päästäis loppuun asti🙏 esikoisesta oksentelin 6-12 viikot, sitä ei oo ikävä😅
neuvola ja varhaisultra vasta melkeen kuukauden päästä, en kyllä jaksa tai kerkeä stressata oireettomuutta, kun arki 1v kanssa pitää kiireisenä 😂
 
Täällä onneksi rusehtava vuoto on käytännössä loppunut, eikä se siis mitenkään runsasta ollut missään vaiheessa. Hyvin riitti pelkkä pikkuhousunsuoja siihen. Ehkä tämä nyt vaan oli näitä alkuraskauden vuoteluita, joita on monilla. Vielä pitäisi jaksaa odottaa noin viikko varhaisultraan.

Väsymys on edelleen aivan järjetöntä välillä, mutta etenkin tänään.
 
Onkohan mulla aamupahoinvoinnin sijaan maanantaipahoinvointi? 😂 Jos lapai inhoaa maanantaita jo nyt, tulee ainakin vanhempiinsa... Tänään iski aamupalan jälkeen sellainen olo että ei pysty, kuplii, ällöttää. Piti lähteä autolla töihin kun en vaan selvinnyt ajoissa bussiin siinä olotilassa. Iltapäivällä tuli uudestaan. Ja nyt alkuillasta maha kipeytyi, mutta kipu oli niin pinnassa, että taisi sisäelimet vaan järjestäytyä uusiksi ja nuo Tuomiopäivän pasuunat virittyä yötä varten... Mutta piti istahtaa kauppareissulla hetkeksi pappapenkille. 😅 Kieltämättä vähän säikäytti, mutta toisaalta muistaapahan olevansa raskaana ihan oikeasti, kun on kaikenlaisia uusia oloja!
 
Aamupahoinvoinnin voittaa kyllä vain aamuyönpahoinvointi. Ei ole mitään parempaa, kun herätä puoli neljä siihen, että maailma heiluu kuin ruotsinlaivassa ja yrjö kutittaa kurkkua. Meni rattoisasti pari tuntia valvoessa.

Lohduta itseäni, että kuukausi niin helpottaa. 😵‍💫
 
Takaisin
Top