Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No joo, ei tullut työpäivää tästäkään. Oksensin puoliltaöin ekan kerran ja aamulla kahdeksan aikaan (toivottavasti) viimeisen. Nyt on jo pystynyt syömään ja aamupäivällä selviydyin lääkärineuvolaankin. En kyllä voi varmuudella sanoa oliko oksentelu raskauspahoinvoinnista johtuvaa, vai oliko joku pöpö kuitenkin. Tai sitten raskaus + päänsärky yhdessä teki tämän? Koskaan ennen en ole raskauden vuoksi oksentanut. Päänsärky alkanut myös helpottaa, vaikka panadolia en ole edes yrittänyt ottaa yön jälkeen.Rv 8+5 Helpomman viikonlopun jälkeen pahoinvointi palasi maanantaina entistä pahempana. Vieläkään en oksenna, mutta huono olo on ihan koko ajan, vain syödessä helpottaa. Eilen illalla töissä alkoi vielä lisäksi päänsärky (lihasperäinen), niin tänään soitin neuvolaan saadakseni lepopäivän ja sen sain. Huomenna lääkärineuvola, niin voin siellä pyytää jatkoa jos tarve. Kunhan tää päänsärky loppuisi, niin uskon pahoinvoinnin kanssa pärjääväni töissä.
Joo - kuulemma yöllä soi Tuomiopäivän pasuuna välillä. Maha ihan kaasusta pinkeenä välillä.Onko kellään muulla ihan järkyttäviä ilmavaivoja. Kauhee olla töissä ku mahassa kuuluu vaan valaiden laulu
Jep, ollut jo kolmisen viikkoa. Ihan kamalaaOnko kellään muulla ihan järkyttäviä ilmavaivoja. Kauhee olla töissä ku mahassa kuuluu vaan valaiden laulu
Onks sulla usein noita repäsykipuja? .usta tuntuu et aina liikkuessa repii ja siks pelkään että onko nyt alkio ihan oikeassa paikassa.Täällä oireina kans pitkin päivää oleva etova olo, joka iltasin ja aamusi on pahimmillaan, kaamee väsy, janottaa koko ajan ja metallin maku suussa, repäsykivut ja jumalaton turvotus
Mustikkakeitto/-mehu on myös mun pro tip oksennustauteihinOon valitellut, että ei ole ollut pahoinvointia. Mutta sieltäpä se tänään yllätti. Aamupäivällä iski yskäkohtaus ja sit vaan yhtäkkiä tajusin, että nyt tulee oksennus. Onneksi olin juonut sitä ennen mustikkakeittoa. Suosittelen.
Voi eiii Niinkun siinä väsymyksestä ei olis riittävästi siedettävää, se normaalin esittäminen sen päälle on mulle ainakin tosi rankkaa Tsemppiä!Ei tässä väsymyksessä ole mitään järkeä.
Nukuin 00:30-09:00, 11-13, 15-16:30, 17-19:00 ja olisin ihan valmis taas nukkumaan enkä jaksa kun maata. Ollaan isolla porukalla mökillä ja hieman aiheuttaa ihmetystä mun nukkuminen enkä haluaisi vielä kertoa... Koitin vain perustella, että on ollut vähän kova viikko.