Ruohosipuli
Oman äänensä löytänyt
Meilläkin taapero herää yleensä monta kertaa yössä mut onneksi saan ite heti uudestaan nukahdettua. Edellisessä raskaudessa heräilin tosi aikaisin, onneksi nyt ei oo ollut sellaista, kun on muutenkin univelkaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oho, kuulostaa kieltämättä erikoiselta! Voiko tuo tulla saunassa myös?Hei nyt on ilmaantunut ehkä omituisin oire tähän mennessä. Lämpö sattuu otsaan. Esim. lämmin ilma tai vesi tai takan/uunin lämpösäteily aiheuttaa keskelle otsaa paineen tunteen ja jomottavaa kipua. Googlasin tämän ja löysin keskusteluja, joissa useampi odottaja myönsi huomanneensa saman oireen. Syytä tälle ei vissiin tunneta. En toki vielä googlannut englanniksi olisiko jotain tutkimusta tehty. Mutta onko täällä kukaan muu huomannut samaa outoa oiretta?
Nyt on pakko huudella täältä taustalta, että mulla ollut tämä kaikissa kolmessa raskaudessa, myös tämän nykyisen toukokuisen kanssa Raskaana saunominen on ollut aina vähän epämukavaa ja saunon silleen, että pidän kättä otsan päällä. Otsaan sattuu myös kun avaan takan luukun eli kaikki lämpö/kuumuus sattuu. Olen jutellut tästä muutaman lääkärin kanssa aiemmissa raskauksissa ja todennäköisesti johtuu siitä, että otsan verisuonet on raskaana jotenkin enemmän pinnassa niin siksi särkee kun altistuu kuumalle. Ei siis mitenkään vaarallista ja mulla tosiaan ollut kaikissa raskauksissaHei nyt on ilmaantunut ehkä omituisin oire tähän mennessä. Lämpö sattuu otsaan. Esim. lämmin ilma tai vesi tai takan/uunin lämpösäteily aiheuttaa keskelle otsaa paineen tunteen ja jomottavaa kipua. Googlasin tämän ja löysin keskusteluja, joissa useampi odottaja myönsi huomanneensa saman oireen. Syytä tälle ei vissiin tunneta. En toki vielä googlannut englanniksi olisiko jotain tutkimusta tehty. Mutta onko täällä kukaan muu huomannut samaa outoa oiretta?
En ole saunonut nyt viime aikoina kovinkaan paljon, joten en ole huomannut. Moni muu on kyllä kirjoittanut netissä, että tuntuu myös saunassa.Oho, kuulostaa kieltämättä erikoiselta! Voiko tuo tulla saunassa myös?
Itsellä huomasin tämän ensin suihkussa kun pesin naamaa aika lämpimällä vedellä. Ja toinen oli just tuo takka. Tuntuu tosi oudolta, kun kääntää kasvot kohti takkaa otsassa alkaa heti tuntua painetta ja kipua. Ja sit ku kääntää poispäin ni se samantien helpottaa. Saunonut oon nyt taas niin vähän, että siellä en ole vielä tätä huomannut. Mutta on kyllä hämmentävä vaiva! Kiinnostavaa, jos lääkäreillä on ollut jotain teorioita mistä voisi johtua.Nyt on pakko huudella täältä taustalta, että mulla ollut tämä kaikissa kolmessa raskaudessa, myös tämän nykyisen toukokuisen kanssa Raskaana saunominen on ollut aina vähän epämukavaa ja saunon silleen, että pidän kättä otsan päällä. Otsaan sattuu myös kun avaan takan luukun eli kaikki lämpö/kuumuus sattuu. Olen jutellut tästä muutaman lääkärin kanssa aiemmissa raskauksissa ja todennäköisesti johtuu siitä, että otsan verisuonet on raskaana jotenkin enemmän pinnassa niin siksi särkee kun altistuu kuumalle. Ei siis mitenkään vaarallista ja mulla tosiaan ollut kaikissa raskauksissa