Oireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Haiko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla edelleen ei muuta oiretta kuin vatsan juilinta ja alaselkäkivut. Pääsisinpä helpolla jos ei tulisi ollenkaan pahoinvointia. Mutta voihan se alkaa vasta parin viikonkin päästä kun raskaus pidemmällä.
 
Täällä nosti sitten aika kovan kuumeen flunssassa, 38,7. Muilla perhee jäsenillä sama tauti aiheutti lähinnä hyvin lievää lämmönnousua. Hieman hirvittää meneekö nyt kesken, mutta toisaalta olen monta tarinaa kuullut tosi kovista flunssista alkuraskaudessa eikä mitään ole sitten kuitenkaan käynyt. Pidetään peukkuja, että lämmöt laskevat kohta.
 
Täällä nosti sitten aika kovan kuumeen flunssassa, 38,7. Muilla perhee jäsenillä sama tauti aiheutti lähinnä hyvin lievää lämmönnousua. Hieman hirvittää meneekö nyt kesken, mutta toisaalta olen monta tarinaa kuullut tosi kovista flunssista alkuraskaudessa eikä mitään ole sitten kuitenkaan käynyt. Pidetään peukkuja, että lämmöt laskevat kohta.
Paranemista sulle! Mulla kanssa flunssaa. Lähinnä kova yskä, mutta olin vuodepotilaana viikon verran. Olin väsynyt mutten tiennyt johtuiko flunssasta vai raskaudesta vai molemmista.
 
Mua on alkanut palelemaan ihan älyttömästi. Siis oon aivan syväjäässä vaikka on peiton alla. 🥶 Ja joka ilta alkaa samat menkkamaiset alamahakivut edelleen. Päivisin niitä ei juurikaan tunne.

Nälkä tulee, mutta mikään ei maistu, etenkään aamuisin. Mulla vasta menossa 5+1. Välillä tuntuu, että eihähän tässä mikään muistuta vielä raskaudesta, mutta aamun etomisen lisäksi onhan nämäkin niitä raskauden signaaleja. 😅
 
Takaisin
Top