Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paranemista sulle! Mulla kanssa flunssaa. Lähinnä kova yskä, mutta olin vuodepotilaana viikon verran. Olin väsynyt mutten tiennyt johtuiko flunssasta vai raskaudesta vai molemmista.Täällä nosti sitten aika kovan kuumeen flunssassa, 38,7. Muilla perhee jäsenillä sama tauti aiheutti lähinnä hyvin lievää lämmönnousua. Hieman hirvittää meneekö nyt kesken, mutta toisaalta olen monta tarinaa kuullut tosi kovista flunssista alkuraskaudessa eikä mitään ole sitten kuitenkaan käynyt. Pidetään peukkuja, että lämmöt laskevat kohta.
Sama. Oikee jännitysnäytelmä käydä vessassa kun ei tiedä mitä sieltä tulee tällä kertaaMulla on maha joko ihan sekaisin tai sit todella kovalla. Ei mitään välimuotoja.
Ei apua, mökillä huussissa käyminen tällä tarkalla hajuaistilla on ihan kamalaa, vaikka onkin jo näin viileää.
Tää on niin tylsää. Mulla oli esikoisen kohdalla sama juttu odotuksen puoliväliin asti.Mulla on nyt alkanut tulla ajoittain sellaisia heikotuskohtauksia, että ei ole pahoinvointia vaan yhtäkkiä tulee vaan tosi heikko olo ja tuntuu, että päässä sumenee. Verenpaineet on laskenut normaalisti, että varmaan se tekee tän. Mulla oli tätä myös viime raskaudessa.
Hei täällä kans sama! Tuntuu et koko ajan nousisi "liian nopeaa" ja päässä huimaa ja silmissä sumenee.Mulla on nyt alkanut tulla ajoittain sellaisia heikotuskohtauksia, että ei ole pahoinvointia vaan yhtäkkiä tulee vaan tosi heikko olo ja tuntuu, että päässä sumenee. Verenpaineet on laskenut normaalisti, että varmaan se tekee tän. Mulla oli tätä myös viime raskaudessa.