Oireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Haiko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suosittelen pyörrytyksestä kärsiville tukisukkien testaamista.. varsinkin jos se alkaa vaivata enemmänkin joskus toisella kolmanneksella. Onhan ne ärsyttävät pukea, mut ainakin itselle ollut toimivat.

Mulla ei vielä ihme kyllä oo ollut pyörrytyksiä, mut sydän tykyttelee välillä ikävästi. Myös päässä semmonen hassu olo välillä. Närästys on myös iskenyt, joten lähes jatkuvasti äklötysolo joka pahenee varsinkin juomisen jälkeen, mut sit toisaalta on koko ajan jano 😬 ja tuoreimpana on, et jääkaapin kun avaa niin sieltä iskee aina ikävä hajusekamelska 🤢
 
Miten teidän seksihalut? Minusta tuntuu että mun seksihalut on lopahtanut kokonaan raskauden myötä. Kahtena iltana ollaan jo tällä viikolla suunniteltu että illalla sitte seksiä. Mutta ei oo vaan tehnyt mieli niin jätetty sitte väliin. Oisko pitänyt alkaa vaan puuhailee niin oiskohan halut sitte herännyt.
 
Täälläkin vähän oireet rauhoittuneet, rv 8+2, mutta uutena ilmaantunut lisälyönnit.
 
Täällä alkanut aamupahoinvointi nostaa päätään. Aamun ekan syömisen jälkeen menee hetki ja mahassa alkaa möyrytä. Menee onneksi ehkä vartissa yleensä ohi. Seksihalut on kyllä pysyneet kaukana. Joudun syömään antobioottia yhdynnän jälkeen estona vti:lle ja vaikka minulla on määrätty turvallista antibioottia, en silti haluaisi sen takia riskeerata raskautta.
 
Nyt 7+4 ja kaikki oireet hävis vaikka kai tässä kohtaa niiden kuuluisi pahentua :Weary Cat Face:Paniikki nostaa päätään, että menikö kesken vai onko kroppa jotenkin mukautunut...
Ymmärrän niin tuon pelon, mutta voihan se olla että hetken on oireet poissa kunnes palaa - näin kävi mulle viime raskaudessa. Tsemppiä 🙏

Miten teidän seksihalut? Minusta tuntuu että mun seksihalut on lopahtanut kokonaan raskauden myötä. Kahtena iltana ollaan jo tällä viikolla suunniteltu että illalla sitte seksiä. Mutta ei oo vaan tehnyt mieli niin jätetty sitte väliin. Oisko pitänyt alkaa vaan puuhailee niin oiskohan halut sitte herännyt.
Mulla oli ihan mahdottomat halut heti plussaamisen jälkeen, mut nyt vähän tasaantunut. En oo koko ajan miehes kiinni 😅 se oli kyllä ihan positiivinen oire, sillä halut ollu aikalailla pois viimeiset 2 vuotta.
 
Ei kyllä ole mitään seksihimoja täällä valitettavasti. Eilen tajusin jossain aivojeni sopukoissa, että ai niin, enää ei tarttisi käyttää molempien inhoamaa kondomia (miehellä on vakava perinnöllinen sairaus, eikä siksi luomuraskaus ollut toivottu).

Väsymys on lähes lamaannuttavaa ja sietämätöntä ja ruokahalu kadonnut. Tähän päälle vielä aamuöiset tunnin valvomiset niin huhhuh. Ihan zombiena täällä raahustan.

Ja sitten on se jatkuva morkkis siitä, miten töitä pitää tehdä rimaa hipoen.
 
Täällä seilataan edelleen sen välillä että tuskin oon edes raskaana enää ja hyh onpa kamala närästys/paineentunne/huono olo. Viikon päästä vasta jotain selvyyttä onko vielä toivoa.

Jännittää myös se, että esikoisen raskaudessa kovat verenvuodot alkoivat 6+ viikolla eli ihan näinä päivinä :Grimacing Face:
 
Takaisin
Top