Oireet

Nyt se sitte kävi mitä pelkäsin. Ei tullu millää uni illal ja nukuin koko yön pätkissä sitte ku vihdoin 1 jälkee nukahti ja pitäs töihin lähtä tekee 8h vuoro :dead: tää unettomuus on iha kamalaa.
 
Nyt se sitte kävi mitä pelkäsin. Ei tullu millää uni illal ja nukuin koko yön pätkissä sitte ku vihdoin 1 jälkee nukahti ja pitäs töihin lähtä tekee 8h vuoro :dead: tää unettomuus on iha kamalaa.

Mulla on nyt tainnut alkaa ihan sama unettomuus. Illalla saa pyöriä sängyssä vaikka kuinka pitkään, ennen kuin uni tulee... Viime yönä vielä heräsin joskus neljän aikoihin, eikä millään meinannut saada jatkettua unta. Ja kuitenkin ihan hirveä väsymys painaa koko ajan.
 
Voisko joku teistä unettomista tulla valvoo meidän kutisevan 2v:n kanssa? Mua kyllä nukuttais mut ei anneta nukkua.
 
Mulla on nyt tainnut alkaa ihan sama unettomuus. Illalla saa pyöriä sängyssä vaikka kuinka pitkään, ennen kuin uni tulee... Viime yönä vielä heräsin joskus neljän aikoihin, eikä millään meinannut saada jatkettua unta. Ja kuitenkin ihan hirveä väsymys painaa koko ajan.


Joo sama mulla, jos herää yöllä nii vaikee saada unta enää. Näin vielä jotai unta et joku jäätävän iso limainen etana yritti viedä sikiöitä ja potkin niitä etanoita pois:grin:hungover:
Olin just lukenu foorumia enne unia ja meitä oli monta oottajaa potkimassa etanoita :grin
 
Ja nyt sit the oksu tullut mukaan kuvioihin. Piti käydä töissä lounaan jälkee oksentaa. Koko päivän tehny pahaa eikä ruoka ainakaa auttanu asiaan. Tätäkö tää nyt sit on nää viikot 7-10 :sad001
 
Mä valvoskelin alkuyöstä ja ois kans tosiaan aamuyöstä nukuttanut mutta esikoinen päätti sitten valvoa 1,5h puoli viidestä alkaen niin minäpä tietty valvoin hänen kanssaan :hungover: onneks sen jälkeen vielä nukuttiin molemmat reilu tunti vaikka mies heräsi jo töihin. Nyt päikkäreille kun esikoinenkin just meni!
 
Joo sama mulla, jos herää yöllä nii vaikee saada unta enää. Näin vielä jotai unta et joku jäätävän iso limainen etana yritti viedä sikiöitä ja potkin niitä etanoita pois:grin:hungover:
Olin just lukenu foorumia enne unia ja meitä oli monta oottajaa potkimassa etanoita :grin

Hui! Olipahan uni :D
 
Mulla kanssa ihan hirvee väsymys koko ajan, mutta tuntuu, että käy niin ylikierroksilla, ettei saa unta, kun vihdoin pääsee nukkumaan. Sit mulla on alaselkä tosi kipee. Oon jo ihan varma , että on huono merkki, vaikka oon lukenut että vois olla myös ihan normaalia. Tänään kanssa eka päänsärky plussauspäivän jälkeen.
 
Mulla ollut vähän vuotelua parina päivänä.
Sinänsä se ei oo uutta kun viime raskaudessa oli kans alusta loppuun asti mutta ärsyttävää kun sitä joutuu sitten seurata ja miettiä mitä se meinaa. :sorry::shifty:
Tänään tein kyllä vielä digitestin kun halusin nähdä onko viikot vaihtuneet ja oli 3+. :)
 
Mulla ollut vähän vuotelua parina päivänä.
Sinänsä se ei oo uutta kun viime raskaudessa oli kans alusta loppuun asti mutta ärsyttävää kun sitä joutuu sitten seurata ja miettiä mitä se meinaa. :sorry::shifty:
Tänään tein kyllä vielä digitestin kun halusin nähdä onko viikot vaihtuneet ja oli 3+. :)
Kuinka paljon sulla on nyt viikkoja? Mulla olis kans digi kaapissa odottelemassa, mut haluisin kans saada 3+. Tänään 4+5 ja yritän malttaa odottaa lauantaihin (5+3) asti, niin pitäis ainakin jo olla 3+ jos kaikki on kunnossa. :)
 
5+0 on tänään. Monta kertaa mietin joko raaskin ostaa ja kokeilla mutta tulihan se 3+ sieltä onneksi :)
 
Tänään oli pahoinvoinnin kanssa parempi päivä. Voisko olla siitä kun aloin eilen ottamaan b6 vitamiinia? Luin, että siitä vois olla apua. Oispa huippua jos se olisi oikeasti auttanut! Kyllä siis etoo edelleen mut ei niin paljon et tuntuisi täysin toimintakyvyttömältä.
 
Mulla kans eilen ja toissapäivänä. Voi olla täysin normaaliakin.

Niin voi. Historiani vuoksi vain kovasti pelottaa :sorry:

Ultraavat huomenna. Todennäköisyys, että sykettä näkyisi on varmaan kovin pieni, vaikka kaikki olisikin hyvin.
 
Voi ei Sammie ja Lukte, toivottavasti on vaan normaalia vuotoa eikä mitään muuta :Heartbigred
 
Mulla pahoinvointi päivä taas pahempaa, eilen ku tuli 6+0 täytee alkoi se oksentelu. Kerran päivässä onneksi riittänyt oksenteluun vielä, mutta kun se kertakin on työaikana ja vatsatautia liikkeellä niin aina joku saa "kiinni" ja sanoo etten näytä hyvältä etteikö tauti ois iskenyt ja sanoo vaan takas että eiii tää sitä oo laughing6

Ai niin myös ihana ummetus nyt toista päivää riesana :confused:
 
Mulla tuntuu oireet tänään vähän vähäisemmiltä. Olo ei ole yhtä väsynyt, tai sitten siihen vaan jo alkaa tottumaan... Plussasta asti tuntuneet pienet menkkajomottelut on myös vähän hellittäneet. Lisänä on nyt kyllä tullut pieni rintojen arkuus, mutta se on kuitenkin aika huomaamatonta vielä.
 
Verenpaine on myös lähtenyt laskuun, jo näin aikaisin (4+4). Kotona mitattu normaali 120/80 verenpaine on nyt viime päivinä ollu 105/55 luokkaa, joka tuntuu jo omassa olossakin...
 
Tissit on alkanut aristaa, oon onnellinen! :grin Oon ollu niin huolissani, ku ei oikein oireita vielä ole, vaikka edellisessä oli tässä vaiheessa jo vaikka mitä. Eihän tästäkään tietenkään vielä tiedä, että kaikki on ok mut antaa vähän toivoa :rolleyes:
 
Takaisin
Top