Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt se sitte kävi mitä pelkäsin. Ei tullu millää uni illal ja nukuin koko yön pätkissä sitte ku vihdoin 1 jälkee nukahti ja pitäs töihin lähtä tekee 8h vuoro tää unettomuus on iha kamalaa.
Mulla on nyt tainnut alkaa ihan sama unettomuus. Illalla saa pyöriä sängyssä vaikka kuinka pitkään, ennen kuin uni tulee... Viime yönä vielä heräsin joskus neljän aikoihin, eikä millään meinannut saada jatkettua unta. Ja kuitenkin ihan hirveä väsymys painaa koko ajan.
Joo sama mulla, jos herää yöllä nii vaikee saada unta enää. Näin vielä jotai unta et joku jäätävän iso limainen etana yritti viedä sikiöitä ja potkin niitä etanoita pois
Olin just lukenu foorumia enne unia ja meitä oli monta oottajaa potkimassa etanoita
Kuinka paljon sulla on nyt viikkoja? Mulla olis kans digi kaapissa odottelemassa, mut haluisin kans saada 3+. Tänään 4+5 ja yritän malttaa odottaa lauantaihin (5+3) asti, niin pitäis ainakin jo olla 3+ jos kaikki on kunnossa. :)Mulla ollut vähän vuotelua parina päivänä.
Sinänsä se ei oo uutta kun viime raskaudessa oli kans alusta loppuun asti mutta ärsyttävää kun sitä joutuu sitten seurata ja miettiä mitä se meinaa.
Tänään tein kyllä vielä digitestin kun halusin nähdä onko viikot vaihtuneet ja oli 3+. :)
Aamulla pyyhkiessä tuli vaaleanpunaista :arghh:
Mulla kans eilen ja toissapäivänä. Voi olla täysin normaaliakin.