Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bluebe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ennen viime raskautta en edes tiennyt miltä närästys tuntuu. Nyt ei muista milloin viimeksi ei olisi närästänyt :D varsinkin illalla kun menee makaamaan niin tuntuu että kohta nousee koko päivän ruuat pian ylös.
Vichy vähän auttaa, mutta vihaan kaikkea hiilihapollista niin ei sen takia pysty siihen kauaa. :D Kait sitä pitää apteekkiin suunnata.

Mulla on tänään 6+0 ja kaikki oireet on oikeestaan hävinny. Ahistaa ihan sikana, pelottaa ettei kaikki oo nyt niinku pitäis :'(

Mulla on tänään 6+0 ja kaikki oireet on oikeestaan hävinny. Ahistaa ihan sikana, pelottaa ettei kaikki oo nyt niinku pitäis :'(

Mulla kävi samoin tiistaina. Pääsin tarkastukseen keskiviikkona ja kaikki oli hyvin :) Oireetkin palanneet loppuviikkoa kohden. Vaikka pelottaa, niin kaikki voi olla kunnossa. Tsemppiä :Heartred

Mulle on alkanut tulemaan pahaa oloa aina syömisen jälkeen. Ja aamuisin ei oikeastaan oo vaan alkaa lounaasta. Onko kellään muulla samaa? Aiemmista lapsista ei oo ollut tällasta, aika outoa. o_O 5+2 tänään.

Päivittäin voi olla paljonkin vaihtelua oireissa. Sit jos oireettomuus alkaa kestämään viikkoja, niin sit vois jo vähän huolestua. Toivottavasti kaikki on kunnossa! :)

Mulla ollut nyt verenvuotoa viime tiistaista asti. Tänään juttelin neuvolan kanssa ja sieltä konsultoitiin naistenpolia. Varattiin aika maanantaiksi labroihin ja jokatapauksessa pääsen ens viikon alussa varhaisultraan. Rauhoittelivat kovasti, että voi olla edelleen kaikki kunnossa, vaikka vuotoa ollut. Ei oo edelleenkään mitään kipuja, vuoto on kirkasta, ei hyytymiä. Pelottaa ahdistaa

Mulla ollut nyt verenvuotoa viime tiistaista asti. Tänään juttelin neuvolan kanssa ja sieltä konsultoitiin naistenpolia. Varattiin aika maanantaiksi labroihin ja jokatapauksessa pääsen ens viikon alussa varhaisultraan. Rauhoittelivat kovasti, että voi olla edelleen kaikki kunnossa, vaikka vuotoa ollut. Ei oo edelleenkään mitään kipuja, vuoto on kirkasta, ei hyytymiä. Pelottaa ahdistaa

Mitä ottavat labrassa? Toivotaan parasta!

Kuvotus on voimakasta, tänään aamulla töissä meinasi oksennus tulla (yökkäilin jo) mutta onneksi en oksentanut. Maha ollut myös löysänä ja töissä mahatautia liikkeellä, joten voi olla myös sitä. Mutta epäilen, koska ällötystä ollut jo viikon ja päivä päivältä pahenee :hungover: Ja tänään rv 5+5.

Mullakin ”vaan” ällötystä. Vaikee keksiä ruokaa, mitä sais alas. Kaikki raikas menee:wacky: Ei tee kyllä yhtään mieli kunnon ruokaa. Tän lisäks tissit ihan sairaan kipeet :meh:

Mulle on alkanut tulemaan pahaa oloa aina syömisen jälkeen. Ja aamuisin ei oikeastaan oo vaan alkaa lounaasta. Onko kellään muulla samaa? Aiemmista lapsista ei oo ollut tällasta, aika outoa. o_O 5+2 tänään.

Mulla on pari kertaa tällä viikolla just lounaan jälkee töissä pitäny juosta oksentaa kun tullu niin huono olo. Mutta etovaa oloa on pitkälti aamusta iltaan edelleen :hungover:

Onko teille muille tullu jo jotain ruokahimoja? Mulle ei, mutta appelsiinimehua ja makuvissyä menee ja ne maistuu tosi hyviltä, vaikka erityistä himoa niihin ei olekaan :hungry:

Mä en pysty syömään paljoakaan, muutama lusikallinen kerrallaan. On vaan niin täys olo vaikka nälkä jäätävä.
Tomaattia mieli tekee koko ajan. :p

No mul on toi et mul on kova nälkä kokoajan! Mut joo eipä se nälkä kyllä lähdekään kun syö tyylin omenan :hilarious: söin kyllä tossa kinkkukiusausta, mikä meni tosi hyvin alas:) mut nälkä on edelleen ja janottaa melkein kokoajan, eli vettä menee :rolleyes:

Hirveesti tekee mieli just kaikkee raikasta, nyt syönyt paljon liiviä, melonia ja appelsiinia:grin ja mehua en juo ikinä, mut nyt oli pakko ostaa hedelmämehua kaappiin.

Takaisin