Anneliini90
Näppärä viestien naputtelija
Yskiminen tekee alavatsassa aika kipeää. Käsi hakeutuu jo vaistomaisesti tukemaan alavatsaa ennen yskäisyä, tätä täytyy julkisesti varmaan vielä koittaa varoa... Repäisykipujako?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yskiminen tekee alavatsassa aika kipeää. Käsi hakeutuu jo vaistomaisesti tukemaan alavatsaa ennen yskäisyä, tätä täytyy julkisesti varmaan vielä koittaa varoa... Repäisykipujako?
Piti jo mennä googlettaa.. Että miksi mun pissa on neon keltaista, varsinki aina jonku aikaa ku ottanu mama vitskut värjääkö muilla vitamiinit pissaa? Tai ainaki googlella pääsin just tänne foorumille yhtee keskusteluu missä olti monella jotka syö mama vitskuja nii sama "oire".
Siitäkö se johtuu? Mulla pissa kovin vahvan keltaista myös. Sama oli edellisessä raskaudessa ja myös valkovuoto on tavallista keltaisempaa. Hassua kyllä, tätä ilmiöitä ei ollut, kun en ollut raskaana, vaikka samoja vitamiineja söin...
Piti jo mennä googlettaa.. Että miksi mun pissa on neon keltaista, varsinki aina jonku aikaa ku ottanu mama vitskut värjääkö muilla vitamiinit pissaa? Tai ainaki googlella pääsin just tänne foorumille yhtee keskusteluu missä olti monella jotka syö mama vitskuja nii sama "oire".
En tiiä, näin jotku mietti tuolla. ainaki ite tiiän ettei nestehukasta johdu ja on enemmä neonkeltainen kuin semmonen kuivanpissan värinen
Voihan väsymys... Oon nyt jo useampana yönä nukkunut reilut yhdeksän tuntia ja tänään heräsin kymmeneltä. Nyt olo on jo niin väsynyt, että pakko ottaa päiväunet.
Nuo teidän nippailu yms. tuntemukset.... Onko ne aina samassa kohdassa vai vaihtelee koko ajan? Mulla on selkeästi kaksi kohtaa vatsalla, missä tuntuu. Toisen oletan olevan keltarauhanen. Toinen on selkeämmin kohdun kohdalla, mietin voiko olla kiinnittymiskohta Voiko sen kohdan tuntea? Kipu ei ole kovaa, vain vähän epämiellyttävää