Oireet

Yskiminen tekee alavatsassa aika kipeää. Käsi hakeutuu jo vaistomaisesti tukemaan alavatsaa ennen yskäisyä, tätä täytyy julkisesti varmaan vielä koittaa varoa... Repäisykipujako?
 
Yskiminen tekee alavatsassa aika kipeää. Käsi hakeutuu jo vaistomaisesti tukemaan alavatsaa ennen yskäisyä, tätä täytyy julkisesti varmaan vielä koittaa varoa... Repäisykipujako?

En tiedä, mutta samaa teettää täällä :bored:
 
Mites muiden nukkuminen?

Mä oon huomannut, että nyt muutamana iltana unen saaminen on väsymyksestä huolimatta hankalaa. Sitten kun nukahtaminen onnistuu, nukun kuitenkin yön tosi hyvin. Nyt nukkuisin mielelläni +9 tuntia joka yö, onneksi se ainakin näin viikonloppuisin onnistuu. Toivotaan, ettei samanlainen väsymys kestä kovinkaan montaa viikkoa...
 
Mulla nyt sit tuli niitä univaikeuksia! En ymmärrä. Viimeksi oli vasta lopussa. Kaameeta kun hoidan yksin arkiöinä esikoisen heräilyt ja häntä päivisin sekä osan illoista. Nyt koko ajan oksettaa kauheasti (mihinhän tää pahoinvointi viel menee kun nyt jo pahana....) ja sit viel aivan väsynyt päivisin kun ei yöllä saa unta sillon kun vois nukkua. Nyt oon tsempannut ja mennyt kyllä ajoissa nukkumaan. Esikoinen nukkuu vaan n. 9h yöunet + mahdolliset heräilyt niin siinä ei todellakaan kannata mitään omaa aikaa jäädä viettämään lapsen mentyä nukkumaan.
 
Mulla oli 4+5-5+3 eli viikon verra tuota etten saanu illal millää unta vaikka väsytti, saatto mennä aamuyöhön unen saanti mutta ku uni tuli niin sitte nukku helposti 9-10h :grin onneksi oli sillon saikkua eli ei tarvinu herätä töihin. Nyt olin to ja pe töissä ja aamu herääminen tosella vaikeaa, ihan ku ei ois nukkunu yhtää tarpeeksi vaikka 8h nukkui yössä. Viine yönä taas tuli 10h unta ja nyt heräämisestä asti oksettanut eikä ees syöminen auttanu asiaan.
On tää raskaana olo ihanaa :arghh::wink
 
Piti jo mennä googlettaa.. Että miksi mun pissa on neon keltaista, varsinki aina jonku aikaa ku ottanu mama vitskut:eek: värjääkö muilla vitamiinit pissaa? Tai ainaki googlella pääsin just tänne foorumille yhtee keskusteluu missä olti monella jotka syö mama vitskuja nii sama "oire".
 
Minä oon kans jotenkin älyttömän väsynyt koko ajan mutta uni ei meinaa tulla.
Viime yönä valvoin klo 4-5.30 kun ei vaan saanut unta vaikka väsytti niin peeteleesti
 
Piti jo mennä googlettaa.. Että miksi mun pissa on neon keltaista, varsinki aina jonku aikaa ku ottanu mama vitskut:eek: värjääkö muilla vitamiinit pissaa? Tai ainaki googlella pääsin just tänne foorumille yhtee keskusteluu missä olti monella jotka syö mama vitskuja nii sama "oire".

Siitäkö se johtuu? :joyful: Mulla pissa kovin vahvan keltaista myös. Sama oli edellisessä raskaudessa ja myös valkovuoto on tavallista keltaisempaa. Hassua kyllä, tätä ilmiöitä ei ollut, kun en ollut raskaana, vaikka samoja vitamiineja söin...
 
Siitäkö se johtuu? :joyful: Mulla pissa kovin vahvan keltaista myös. Sama oli edellisessä raskaudessa ja myös valkovuoto on tavallista keltaisempaa. Hassua kyllä, tätä ilmiöitä ei ollut, kun en ollut raskaana, vaikka samoja vitamiineja söin...


En tiiä, näin jotku mietti tuolla. :grin ainaki ite tiiän ettei nestehukasta johdu ja on enemmä neonkeltainen kuin semmonen kuivanpissan värinen :joyful::joyful:
 
Piti jo mennä googlettaa.. Että miksi mun pissa on neon keltaista, varsinki aina jonku aikaa ku ottanu mama vitskut:eek: värjääkö muilla vitamiinit pissaa? Tai ainaki googlella pääsin just tänne foorumille yhtee keskusteluu missä olti monella jotka syö mama vitskuja nii sama "oire".

Mä oon huomannut tän saman, kun aloitin monivitamiinit jo ennen raskautta. Siitä saakka siis johonkin aikaan päivästä aina neonkeltaista pissaa :grin
 
Voihan väsymys... Oon nyt jo useampana yönä nukkunut reilut yhdeksän tuntia ja tänään heräsin kymmeneltä. Nyt olo on jo niin väsynyt, että pakko ottaa päiväunet.
 
Voihan väsymys... Oon nyt jo useampana yönä nukkunut reilut yhdeksän tuntia ja tänään heräsin kymmeneltä. Nyt olo on jo niin väsynyt, että pakko ottaa päiväunet.


Väsymys on kyllä aikamoinen riesa olluna täälläki :sleep011
 
Täällä rv 4+6 ja oireina on järjetön pissahätä! Tuntuu että vaikka miten kävisi vessassa niin heti on uusi hätä. Ja pissaa kuitenkin tulee joka vessakäynnillä, eli hätä on oikea. Lisäksi rinnat on kipeät, kipeytyi jo dpo 7. Hajuaisti herkistynyt ja alamahalla pieniä kipuiluja välillä. Vähän menkkakipujen kaltaista kipua, mutta kestää vain pienen hetken (max 15 sekuntia) ja on paljon lievempää. Välillä ollut myös hieman pahaa oloa, mutta mennyt ohi äkkiä.
 
Mulla on tän viikon aina iltaa kohden tullu sellanen vähän etova ja voimaton olo, ma-ti oli kyllä se joku tauti mut eikaise nyt enää sitä oo :wideyed: Muuten kuitenki ihan normi olo ollu jo monta päivää.
Ja tää väsymys. En oo mikään päiväunien nukkuja mut tänäänki oon torkkunu sohvalla useempaan kertaan.
 
Mulla on jo aivan kaamea pahoinvointi alkanut :hungover: en tiedä miten selviän esikoisen kanssa ens viikolla :grumpy: sille pitäis jotain ruokaakin laittaa ja mä alan yökkimään melkein kaikista hajuista..
 
Ultimaattinen väsymys! Mutta nukkumaan mennessä ei sitten uni välttämättä tulekaan?! Normaalisti nukahdan helposti. Lisäksi kuvioihin tulleet mukaan aika villit unet.. :D Välillä suoraan seksiaiheisia, välillä muuten vaan kummallisia. Oikein naurattaa kun herää, että huh, onneksi kukaan muu ei nähnyt..
Alavatsassa nippailua, välillä yskäistessä vihlaisee ihan kunnolla. Tekee mieli jo tukea vatsaa.
Ei pahoinvointia tai mitään mielitekoja, mutta niitä ei kyllä ollut edellisessäkään raskaudessa.
 
Nuo teidän nippailu yms. tuntemukset.... Onko ne aina samassa kohdassa vai vaihtelee koko ajan? Mulla on selkeästi kaksi kohtaa vatsalla, missä tuntuu. Toisen oletan olevan keltarauhanen. Toinen on selkeämmin kohdun kohdalla, mietin voiko olla kiinnittymiskohta :think005 Voiko sen kohdan tuntea? :confused005 Kipu ei ole kovaa, vain vähän epämiellyttävää
 
Nuo teidän nippailu yms. tuntemukset.... Onko ne aina samassa kohdassa vai vaihtelee koko ajan? Mulla on selkeästi kaksi kohtaa vatsalla, missä tuntuu. Toisen oletan olevan keltarauhanen. Toinen on selkeämmin kohdun kohdalla, mietin voiko olla kiinnittymiskohta :think005 Voiko sen kohdan tuntea? :confused005 Kipu ei ole kovaa, vain vähän epämiellyttävää

Aikalailla samaan kohtaan aina sattuu. Semmoinen lievä kipuaalto, eli voimistuu ja sitten helpottaa. Ja repäisykipuja on myös samalla kohtaa jos esim nousen tosi nopeasti tuolilta.
 
Takaisin
Top