Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bluebe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tissit on alkanut aristaa, oon onnellinen! :grin Oon ollu niin huolissani, ku ei oikein oireita vielä ole, vaikka edellisessä oli tässä vaiheessa jo vaikka mitä. Eihän tästäkään tietenkään vielä tiedä, että kaikki on ok mut antaa vähän toivoa :rolleyes:

Mitenköhän tavallista on, että rintojen/nännien arkuus vielä alettuaankin häviää? :confused:

Mitenköhän tavallista on, että rintojen/nännien arkuus vielä alettuaankin häviää? :confused:

Edellisessä mulla alkoi aristus jo ennen plussausta ja kesti läpi raskauden. Tosin pidemmillä viikoilla se ei ollut enää varsinaista kipua, vaan ne vaan tuntui täysin erilaisilta kuin tavallisesti ja ne oli koko ajan "läsnä" vaikka niitä ei mitenkään todellakaan koko aikaa ajatellut :grin Mutta en sitten tiedä kuinka tavallista se aristuksen katoaminen on, varsinkaan näin aikaisilla viikoilla.. Mutta kaikki on yksilöitä ja kaikki raskaudet (näköjään) hyvin erilaisia :grin

Mulla on kans välillä vähän ongelmia alhaisen verenpaineen takia. Mulla on siis normaalistikin yläpaine nippanappa päälle 100, jos hyvin käy ja raskausaikana laskee entisestään. :nailbiting: Tais olla 85 enkka viime raskaudessa. :dead: Ei ihme jos välillä vähän huippaa ylös noustessa. :rolleyes::grin

Näköjään tänää tasaisempi päivä oireiden kanssa, melkee jo huolestuttaa. "onneksi" pieni pahoinvointi alati läsnä muttei enää kiin pahana, samoin tissit ei tänää yhtä kipeeks kuin eilen ja vatsakin toimii. 6+2 tänää ja viikko varhaisultraan :nailbiting:

Okei en enää "valita" oireiden vähyydestå t. Pönttöä taas halailtu töissä.

Missähä kohtaa raskauspahoinvointiin voi saada saikkua?

Mulla kans eilen ja toissapäivänä. Voi olla täysin normaaliakin.

Vieläkö sulla on ollut vuotoa?

Mulla taas päivä ilman vaaleanpunaista, saa nähdä, miten taas aamulla :confused: Rintojen arkuus on onneksi taas lisääntymään päin, joten nyt pystyn uskomaan, että pienellä kaikki hyvin :love017

Eilen oli vielä vähäisesti pyyhittäessä mutta tänään ei enää. Toivottavasti pysyykin poissa..

Tänään ollut ihan kamala olo illasta, liekkö vatsatautia vai raskauspahoinvointia. Oksentanut en ole, levännyt vain sohvalla ja heti kun nousee niin alkaa ällötys:hungover:

Täällä 5+0 ja tosi kova väsymys. Tissit on aivan järkky kipeet. Kaks päivää tullu nyt verta, ei menkkoja enempää eikä oo mitään kipuja ollut. Pelottaa ihan kauheesti, että menee kesken. Päivän aikana vessassa käydessä pyyhkiessä välillä jää verta paperiin ja sit on kertoja, ettei jää.
soitin neuvolaan ja sanoivat että, jos ei verta tule paljoa, eikä kipuja ole, voi olla rauhallisin mielin...
yritäppä tässä nyt sit olla ”rauhassa”

Täällä 5+0 ja tosi kova väsymys. Tissit on aivan järkky kipeet. Kaks päivää tullu nyt verta, ei menkkoja enempää eikä oo mitään kipuja ollut. Pelottaa ihan kauheesti, että menee kesken. Päivän aikana vessassa käydessä pyyhkiessä välillä jää verta paperiin ja sit on kertoja, ettei jää.
soitin neuvolaan ja sanoivat että, jos ei verta tule paljoa, eikä kipuja ole, voi olla rauhallisin mielin...
yritäppä tässä nyt sit olla ”rauhassa”

Ei siinä pysty rauhassa olemaan :sad001 Mutta sulla siis ei kipuja ole? Tosi hyvä niin :) Se on vissiin joku 20-25% raskaana olevista, jotka vuotoja saa. Olikos sulla varhaisultraan menoa?

Mulla on halut ollu täysin kateissa parin viikon ajan, mutta eilen harrastetun seksin jälkeen olen myös bongannut pyyhkiessä hieman vaaleanpunaista... Tämän yritän kyllä päässäni pistää vain herkkien limakalvojen piikkiin, se kun olisi ilmeisesti ihan tyypillistä tässä vaiheessa.

Mä voisin vaan nukkua. Joka päivä töiden jälkeen 1,5-2h päikkärit ja pitkät yöunet, eikä helpota. Tissit niin kipeät ettei voi mahallaan nukkua.
Pahoinvointi ei ole pienoista etovaa oloa lukuunottamatta ilmoittanut itsestään, jee! :)

Tuo väsymys niin tuttua!
Mulla vaan tää pahoinvointiki iha kauhee, tänää kyllä eka pv tälle viikkoa etten oo joutunu oksentamaan :happy:

Ei siinä pysty rauhassa olemaan :sad001 Mutta sulla siis ei kipuja ole? Tosi hyvä niin :) Se on vissiin joku 20-25% raskaana olevista, jotka vuotoja saa. Olikos sulla varhaisultraan menoa?

Ei oo kipuja ollut. Vaan sellasta paineentuntua mahassa. Verta tuli edelleen tänään, kyllä alkaa huolestuttamaan en oo saanu viel varattua varhaisultraa mutta maaliskuun lopulle sen aijon varata. Sielläpä se viimeistään selviää, onko kaikki kunnossa...

Ei oo kipuja ollut. Vaan sellasta paineentuntua mahassa. Verta tuli edelleen tänään, kyllä alkaa huolestuttamaan en oo saanu viel varattua varhaisultraa mutta maaliskuun lopulle sen aijon varata. Sielläpä se viimeistään selviää, onko kaikki kunnossa...

Toivotaan ja uskotaan, että on :) Tsemppiä, tiedän, ettei ole helppoa nyt :Heartred

Edellisen raskauden 4 ensimmäistä kuukautta oksensin koko ajan, kävin tiputuksessa viikoittain, lopulta jouduin osastolle hoitoon.
Nyt kun pahoinvointia ei ole, niin olo jotenkin epätodellinen. Etova olo tulee jos ruokaväli venyy. :shifty:

Takaisin