Oireet

Muaki vähä kutittaa! :wideyed: Mut tää on selkeesti vaa kuivan talvi-ihon kutinaa ja rasvaus auttanu.

Mulla ei auta rasvaus yhtään... viime yönäkin kahteen kertaan pistin paksua rasvaa mutta ei...

Mul on alkanut etova olo helpottaa. Täytyy koputtaa puuta mut nyt ei oo parina päivänä ollut hirveästi etovaa oloa. Muutaman kerran sellainen ihan pieni, mut se on lähtenyt nopeasti pois. :D

No jos ens yön vielä valvon kutinoiden kanssa ni meen kyllä sit huomenna lääkäriin, millään jaksa töissäkään käydä jos joka yö valvoo... jos sais jotai kunnon lääkettä/rasvaa...

Jos erityisesti kädet ja jalat kutiaa, voi olla kyseessä raskaushepatoosi. Tosin en tiedä voiko se tulla jo näin aikaisin.
Onko sulla jotain allergioita? raskaus voi pahentaa tai helpottaa allergiaoireita. jos on allergiaa, niin esim setiritsiiniä voi käyttää raskaana ollessa.

Mulla ainakin vähän tullut takasin esim porkkana allergiaa sekä eläinallergia. Elukoita kun on ja ratsastamassakin käyn niin pitää muistaa aina pestä kädet ennenkuin rupee esim naamaan koskemaam

Mulla on sitrushedelmät jotka allergisoi raskaana ollessa. Omppua en voi syödä esim yhtää. Normaalisti kyllä.

Mä huomasin synnytyksen jälkeen että kuiva heinä pölistessään otti nenään. Aiemmin ei ole tullut mitään.

Siis tää väsymys on ihan kaameeta. En tajua! Oon nukkunut yöllä omasta mielestäni ihan ok ja kahdet päikkärit ja silti oon ihan kuollut. Oikein naamasta näkyy jo kauas se väsymys. Hauska lähteä minnekään ihmisten ilmoille tämmösenä zombina :D

Nyt mua kiinnostaa toi hcg: perjantaina arvo oli siis ollut 177. Eli eikös raskaus periaatteessa olisi nyt siis 5.viikolla. Jos sen sijaan katsoisi kuukautisista, raskaus olisi 7.viikolla. Jos mennään omien laskelmieni mukaan niin lapsi syntyisi elokuun puolella, mutta jos lasketaan kuukautisista jäisin heinäkuuhun.
Kuulunko siis tähän vai toiseen ryhmään?

Papupata, millä viikoilla toi hCG oli otettu? Mulla oli 4+0 hCG 120. Se arvo on tietenkin hyvin yksilöllinen käytökseltään! Mut 6+ viikoilla sen pitäis olla jo tuhansia.. :bookworm: Eli sen mukaan olit veritestipäivänä just jollain viidennellä viikolla menossa?

En mä oikee usko tohon hepatoosiin ku ei niinku kämmenet ja jalanpohjat kutia vaan kaikki muu ja ku munki mielest sitä esiintyy vaan lähinnä viimisel kolmanneksel...

Ei mul kyl oo mitää allergioitakaa... eikä ekas raskaudes ollu tämmöst...

Noh, kattoo ny miten ens yö menee :goodnight

Miuku88: juuri noin minäkin arvioisin että jotain 4+ eli mun kierto meni toooooosi pitkäksi ja siks myös ovulaatio meni myöhäiseksi. En ollenkaan usko tuohon menkoista lähtien laskemiseen.
Mä vertaan siihen et lauantaina 19.11. ei kotona tehty raskaustesti näyttänyt vielä mitään mutta keskiviikkona tuli haamujen haamu joka vahvistui perjantaihin ja perjantaina sit kävin myös veritestissä jossa tuo hcg oli 177

Nonni, mahtavaa!! Eli vaikuttas hyvältä ajankohtaan nähden toi arvo! :Heartred Onks sulla tulossa jotain kontrollia vielä vai neuvolaanko sit seuraavaks ja uä?

Neuvolaan ens viikolla mut onhan se todellisuudessa aika aikaista. Kuulemma vuodena vaihteessa ois ultra vaikka sekin on hieman aiemmin :P mites sulla? Ehkä mun pitäis vielä ostaa se Digitesti? :D

Osta vaa se digi, siitä saatu mielenrauha on nii arvokas etten mä ainakaa kestäis olla ilman sitä. :grin Meil on kans ensvk neuvola, sillon mennää 8+6. Joulun ja uudenvuoden väliin menee meilläki np-uä, toivottavasti ehtis ennen joulua kun just joulua ennen pe täyttyy 11+0! Ja eikös se np ole viikoilla 10-12?

nt-ultra on 11+0-13+6. :)

Ja hyi, jouduin tänään päivällä oksentamaan!!! Yhhh

Okei, sit voi olla ettei ehi ennen jouluu, käy sit välipäivinä. :p Ja oliks se tosiaan joo toi nt, eikä np. Oliko se niskaturvotus vai niskapoimu.:hilarious: onneks asia selvösti ymmärrettävussä kummin vaan. :shy:

Miuku ymmärrettävissä on :grinja on siis np joka tarkoittaa niskapoimuturvotus ultra.

Täällä pahaolo voimistuu... :depressed:

Rasvoista puheen ollen itsellä Eka raskaudessa käytin sitä bepanthenin masurasvaa minkä pitäisi estää raskausarpia.... oliko bepanth-care :) maha kasvoi VAAALTAVAKSI eikä yhtään arpea tullut kuin vika viikolla muutama haalea raita navan ympärille! Suosittelen :wink

Takaisin