Oireet

pilvikirsikka

Foorumin legenda
Syyskuunmammat 2015
Joulukuun äidit 2019
Helmikuiset 2022
Huhtikuiset 2024
Päätinpä uskaltautua luomaan tällaisen ketjun. Tänne höpinöitä ihanista kamalista raskausoireista :D

Mulla pukkas finnejä kasvoihin vähän ennen plussaa ja niistä osasin vähän aavistella, että tulossa on joko menkat tai plussa. Samoin nenä meni tukkoon. Välillä on nippaillut mahasta ja ollut paineentunnetta. Esikoisen aikaan hajuaisti tarkentui ja asiat alkoi haiseen kamalalle. Esim jääkaappi haisi ihan raadolle :D Vessanpönttöä ei tarvinnut halailla, mut muuten oli semmonen kestokrapula.

Aika vähän mitään vielä kuitenkaan, tosin ihan alussahan tässä vielä ollaan :)
 
täällä ainakin jatkuva huono olo hermot kireellä ja hirveetä jomotusta (tuntuu kuin kuukautiset alkais) mutta josko ne tästä. mulla kans naamaan tuli samalainen finni kun ensimmäisestä jo ennen plussaa joten pystyin siitä ehkä vähän arvioimaan että tyyppi mahassa on :)
 
mulla oireina ollut vain vatsan vihlontaa ja hermot kireellä. Välillä jalkaa vetänyt lantiosta ja pohkeesta (vasemmalta kuten alavatsan vihlonta). Toista odotan eikä ensimmäisenkään kanssa ollut muuta kuin ruokahimoja :) painokaan ei ole (vielä) noussut. 4+0 vasta mutta saavutus on tämäkin!

oon ottanu paljon vitamiineja niin uskoisin sen kyllä jo parantavan vointiani :)
 
Täällä ei paljoa oireita..hermo kireellä välillä ja turvottaa. Jotain lievää etomisen tunnetta jos kerkeää tulla nälkä [emoji16] toivon ettei ainakaan mitään kamalaa pahoinvointia tulisikaan..
 
Mulla ei rinnat ole onneksi arat, ehkä johtuu siitä että imetän vielä. Mutta huomaa että maito on tiukemmassa jo nyt ja välillä imetys on (ainakin aluksi) vähän epämukavan tuntuista. Haaveena olis imettää niin pitkälle kun se vielä onnistuu :)

Mä taas tunnun olevan ihan seesteinen nyt :D
 
Mulla on oireet vielä pysynyt vähäisinä. Liitoskipuja ja huimausta on ollut silloin tällöin. Hermo on Kirrellä ollut kyllä aika paljon. Turvotusta on jo tullut tuonne vatsan seudulle jonkin verran.
 
Tänään aamulla tein plussan Clearbluella ja oon niin onnellinen :) Ovulaatiosta nyt 13 päivää.
Oireita on ollut unettomuus, oon käynyt ihan ylikierroksilla, ärtyneisyyttä. Oon ollut flunssassa koko viikon ja lämmöt ollut koholla, mutten tiedä onko se oire [emoji23]
Tosi vähäisiä vielä kun alussa ollaan
 
Lisäisin oireisiin mässäyshimon! voisin kokoajan olla jotain syömässä ja vaikka kaiken järjen mukaan pitäisi olla maha täynnä ni silti jatkuvaa nälän tunnetta :hilarious:
 
Mulla on koko ajan nälkä. syödä vois about tunnin välein. turvottaa ja nippailee kivuliaasti kohtua. rinnat arat ja pinkeät.
 
Plussauksesta asti on vaivannu ummetus. En oikein tiedä enään mikä auttais. Pitäiskö sitte ihan apteekista hakea jotakin.
 
Vesimelonivauva, mulla on ollu plussauksesta asti ihan sama vaiva! Eilen sitten alkoi ottaan sen verran pattiin, kun ei taaskaan ollu vessaan asiaa, että vetäisin pari vauvojen luumusosetta. Toimi muuten hyvin! Tämä aamu alkoi tuskattoman vessakäynnin merkeissä - taisi olla eka koko raskausaikana. :happy:

Aamu alkoi myös hirveällä taistelulla oksua vastaan. Pari kertaa oli jo ihan tulossa, mutta sain nielastua takaisin. Pelkäsin, että jos nyt alotan oksentamisen, siitä ei tule loppua... Nyt olo jo ihan ok, kun sain syötyä.

Rinnat edelleen arat silloin tällöin, välillä aika normaalit. Turvotusta piisaa ja lapset katteli eilen saunassa mahaa jo vähän epäilevästi. Viikkojahan on jo kokonaista 6+2. :grin
 
Nyt ollut pientä heikkoa oloa päivisin ja eilen illalla oli kunnon närästystä ja väsymys oli ihan hirvee jo kahdeksalta ! 4+2
 
Väsymystä täälläkin, iltavuorot tuntuu ihan mahdottomilta kun pitäis viimeistään kasilta päästä jo nukkumaan. Tissit on tosi arat ja nännit tekis mieli toisinaan nipata irti, ne on välillä suorastaan tulessa. Nyt toisinaan on tullut etovia fiiliksiä, tänään raejuusto maistui oksennukselta.
 
Mulla on nyt ensimmäistä kertaa pahoinvointia kunnolla! heräsin päikkäreiltä ja olo on ku ois ollu bailaamas ja nyt ois maailman karmein darra! paleltaa,heikottaa ja oksettaa! :wacky: huhhuijaa.. pakko mennä iltakävelylle jos raitis ilma auttais. ainiin ja töissä meinas aamukahvi tulla samointein ylös ja jäi juomatta, maistu ihan kauheelle! :nailbiting: oom vielä täys kahvinarkki :grin
 
Ainiin ja ummetusasiaan: mun ystävä sanoi että apteekista semmosta lääkettä ku pegorion, se hyvä raskaana olevalle ja kannattee käyttää jos ummettaa, koska muuten tulee vielä helpommin peräpukamia ja niitä ei halua kukaan :confused:
 
Mä melkein toivoisin et tulis jo jotain oireita! No nälkä on koko ajan, ilmaa mahassa, pyörryttää ja repäisykipuja äkisti noustessa. Kai niitä ehtii tulla vielä moneen kertaan, eihän tässä olla vasta kuin rv 4+1. Voi menispä nää ekat viikot nopsaan!

Muoks. Eikun tänään onkin 4+2 :D Anyway!
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top