Oireet

Mullakin tukka tuntuu rasvottuvan nopeammin kuin ennen!

Ja päänsärky on tullut 24/7 väsymyksen kaveriks. Nytkin olis oiva tilaisuus ottaa päikkärit mut ei vaan uni tule (no kai kun roikun täällä.. :rolleyes: )

Nipsukka mulla oli ainakin viime raskaudessa välillä rytmihäiriöitä! Jonkin aikaa synnytyksen jälkeenkin vielä tuli välillä. Nyt ei oo juuri ollut.

Mullakin alkoi oireet (erityisesti alavatsan ja -selän julinta) aikaisin ja voimakkaampina kuin edellisessä raskaudessa. Ajattelin, että se johtuisi siitä, että olen toista kertaa raskaana, mutta enpä tiedä.

Hauska kuva sulla, Nipsukka. Rakastan suklaata :)

Pilvilinna, jep, mullakin rasvoittuu hiukset hetkessä. Yök. Onneksi talvi ja pipot :bag:

Mulla on edelleen iho-ongelmia. Nuorempana oli lievä akne, ja tuntuu taas sillä saralla nuorekkaalta olo... On se mukavaa, kun naamaan mahtuu yhtä aikaa sekä rypyt että finnit :meh:

Millä viikolla teillä alkoi pahoinvointi? Mulla menossa vasta rv 5+4, mutta ei oo (onneksi) vielä pahoinvointi alkanut.

Mulla alkoi pahoinvointi yhtäkkiä, kuin veitsellä leikaten, viime lauantaina jolloin oli 6+0. Ja jatkuu vaan, oksentanu en oo, mutta koko ajan oksettaa ja NÄRÄSTÄÄ! Vain sillä hetkellä kun syö, on hyvä olo, eli koko ajan pitäisi syödä. O-ou....

Lady bug: Mua ei pelasta pipot kyl. Inhottaa vaa pitää pipoa, kun rasvoittuu jo sillä, kun laittaa pipon päähän :D

Mulla ekat oireet oli ennen plussaa paine alamasussa, palelu ja sitten alkoi Älytön huippaus, migreeni. Migreeniä kesti toista viikkoa 4+-5+ kunnes tuli olot.

Olot alkoi 5+4 jota ennen oli kaks päivää tosi kovia menkkajomoja, jotka loppu ku olot alko.

5+6 sitten oksensin eka kerran.

7+0

Mul on ollu tänää uusi tuntemus!! :woot: Nimittäin tärinä/vapina!
Kädet tärisee hulluna, hyvä että saa puhelimella näppäiltyä. Kävin meidän opiskeluterkal mittaa verenpaineet ja ne oli ok.
Ihana se th, kun just alottanut tuolla meidän kampuksella ja ollut sitä ennen vuosia neuvolassa. Naurettiin, et hänellä nyt pehmeä lasku kun heti odottaja potilaana ja mulla turvallista opiskella, kun on asiantuntija joka pv paikalla. :p

Onko normaalii jos illalla lämpö oli 37.1 ja nyt se on vaa 36.6? Nouseeko noi lämmöt aina iltaan mut päivällä on matalammalla? Huvikseni kokeilin miten mulla menee lämpöjen suhteen. Ettei vaa oo mitää ikävää tulossa.....
En tiiä miks jotenki enemmän pelkään nyt kun eka raskaudessa. Ärsyttää ihan. Ensimmäistä odottaessa olin vaa iloinen ja ilman huolenhäivää. Nyt koko ajan epäilen... En oikeen vieläkään usko tätä.

Muokattu viimeksi:
Onko normaalii jos illalla lämpö oli 37.1 ja nyt se on vaa 36.6? Nouseeko noi lämmöt aina iltaan mut päivällä on matalammalla? Huvikseni kokeilin miten mulla menee lämpöjen suhteen. Ettei vaa oo mitää ikävää tulossa.....
En tiiä miks jotenki enemmän pelkään nyt kun eka raskaudessa. Ärsyttää ihan. Ensimmäistä odottaessa olin vaa iloinen ja ilman huolenhäivää. Nyt koko ajan epäilen... En oikeen vieläkään usko tätä.

Iltaa kohtiha ne yleensä nousee. Mulla taitaa se 37° olla raskaana normilämpö. 36.6° normisti

Mulla oireina kuvotus,etova olo. Ei kuitenkaan oksennukseen asti ole kerennyt kuin kerran :D tuntuu et kokoajan pitäs jotaki pientä olla napostelemassa ettei kerkeä nälkä ja se kuvotus tulla päälle. Väsyttää aika paljon, melkein joka yö semmoset 10h unta :D palelee, välissä semmosia menkkakramppeja mahaan ja alaselkää särkee. Ja janottaa! Nyt parin päivän sisään tullut se et voisin juoda vettä kokoajan..iltaisinki vesipullo vieressä. Ja summasummarun, -> Myös vessassa pitää siis käydä aika tiheään. ~Nyt rv 7+4~

Ääh, nyt se alkoi! Paistettiin iltapäivällä pipareita ja niiden haju kuvotti mua. Miten vastapaistetut piparit voivat oksettaa?! Oli pakko laittaa kaikki tuuletukset päälle ja lähteä keittiöstä :yuck:

noin rv 5+3

Unohdin mainita nuihin oireisiin vielä tissikivun! Siis voi että nuo on herkkänä :D ei siinä mtn kun ne on tuettuna liiveissä mut ku päivän päätteeksi pääsevät vapauteen ni niinku ois kilo kiviä painona. Sattuu! Ja voi olla omaa luuloakin (ja ehkä toivetta? :D ) että oisivat vähän turvonneet? En tiedä voiko pitää paikkaansa näin alussa vielä.

Mulla ainakin tuntuu et tissit olis vähän turvonnu. Vaikka imetänkin vielä, se jos mikä vie viimeistään kaiken sisälmyksen tisseistä :D

Mun tisseissä ei vielä mitään tunnu... ehkä välillä hieman turpeat. Pahoinvointi vaan kiihtyy eikä mikään oikein maistu. Vatsa turvottaa, on kuin ilmapallo.... ihan kuin ykä taudissa :depressed: Joku puhui tärinästä niin Mulla myös välillä ollut ihan kuin krapulassa olisi! olisiko sitten ns. Heikotusta...

Nyt oon ruvennu haistaa hajuja, mitä esim. mies ei haista. Näitä oli viime raskaudessakin. Esim. tänään mun tytön kädet haisi ihan purkkitonnikalalle. :DD Eikä oo syöny ees kalaa pitkään aikaan, tonnikalaa ei ikinä. :D

Mulla voimakkain oire on pahoinvointi, joka kestää puolenpäivän asti. Vähän väliä täytyy syödä jotain, etten oksenna... Alkoi pahentua viikko sitten.
Myös väsymys on kova ja iltaisin ei jaksa tehdä mitään . Rinnat on aristaneet jo ovulaatiosta asti.

7+2

Saisko pari peukkua pystyyn? :/ aamusta alkoi kevyt vuoto/vatsakipu ja ikävästi tuntuu lisääntyvän.. Hätä uä klo 14 tänään..

Takaisin