Oireet

Nojoo juli :D

Liinukainen samapa se kai on tökkiikö sitä sormilla vai vehkeellä :P :D kunhan on puhtaat sormet niin eipä tuosta tuskin haittaa ole, kyllähän ne synnärilläkin ronklaa enemmän ja vähemmän.
 
Puhtain sormin kun kokeilee niin en usko et haittaa, käyhän miehenkin sormet ja muutakin siellä säännöllisesti :D
Synnäreillähän lääkärit saattaa tehdä vähän rajumpia sisätutkimuksia eli ronklaa sormilla kohdunsuuta/kalvoja että synnytys lähtis mahdollisesti käyntiin.
 
Vaikka en ite halua enkä kyllä uskaltaisikaan kokeilla, niin lääkäri teki sisätutkimuksen pe, että jos edesauttais käynnistymistä, ni kroppa alko väkisin melkein väistämään, kun niin kovaa runnoi. Että saa sinne aikamoisesti tökkiä, paitsi olin kokonaan kiinni, joten pitkä matkahan sinne kohdunsuulle olikin joten melkein pakko sen oli runnoa että ylettää.
 
Puhtain sormin kun kokeilee niin en usko et haittaa, käyhän miehenkin sormet ja muutakin siellä säännöllisesti :D
Synnäreillähän lääkärit saattaa tehdä vähän rajumpia sisätutkimuksia eli ronklaa sormilla kohdunsuuta/kalvoja että synnytys lähtis mahdollisesti käyntiin.

Mulla venytettiin kohdunsuuta sormin ja pyöriteltiin kalvoja sormin ja se tuntuu ihan hiton pahalta!
 
Täällä kanssa lääkärin tekemä sisätutkimus nosti hikeä pintaan vaikka vähän olikin paikat pehmennyt ja sormelle auki ja kanava lyhentynyt.

Että kyllä ne ottaa tosi ronskisti.
 
Mä en varmaan yllä tarpeeksi pitkälle tuonne... Ehkä ei vielä kannatakaan kauheasti ronkkia. Nyt rv 36+5. Aika kärsimätön olo kyllä jo.

Täällä ihan turhat supistukset jatkuu. Välillä vatsa niin kivikova, ettei pääse istumaan. En tiedä sitten, johtuuko supistuksista, mutta vauva on ollut niin hiljainen, että eilen piti käydä käyrillä. En vaan jaksaisi jatkuvasti ajella näytille, kun matkaa kuitenkin on. Sellainen olo, että tämä lapsi ei synny ikinä. Jos olisi niin kuin siskonsa, lähtisi syntymään jo ylihuomenna. Turha toivo. Väsymys vaivaa ja selkää pakottaa välillä niin, että on pakko ottaa Panadolia. Kaipa tätä pitää vaan kestää vielä ainakin se kolme viikkoa.
 
Täälläkin on jatkuvaa supistelua, mutta kun ne loppuu sitten ihan kesken. Yhtenä yönä jo kellotin parin tunnin ajan, tuli 5-10min välein mutta sittempä ne hiipu. Meinaa epätoivo vallata :smiley-ashamed004 tänään neuvola, josta laitetaa sitten lähete yliaikasuus kontrolliin sairaalaan. Nyt siis 40+3.
 
Mulla 40+1 ja raskausmyrkytysoireita, mut ens tiistaille normisti neuvola, josta vasta lähete. Pääkaupunkiseudulla se ainakin on vasta rv41+5, miten alkoi tuntumaan et tää nyt menee ihan persiilleen tälläkin kertaa. Olin eilen vyöhyketerapiassakin, mut ei mitään tapahdu! [emoji35]
 
Itse huomannut myös pehmentymistä ja kohdunkaulan avautumista (n 1 sormen verran tuntuu nyt olevan). Kipuja ja vihlaisuja on oikeastaan päivittäin, mutta mitään selkeää tarvetta näytille ei ole tullut vielä ainakaan. Jotenkin on kyllä hiljaisempi eli kun normisti rymmyyttää aina kun olen kyljellään niin nyt pari päivää hiljaisempi ja eilen huomasin että pienen pepun paikka siirtynyt lähemmäksi napaa kun aiemmin kylkiluiden vieressä. Jännät viikot edessä :Heartred
 
Tuli muuten semmonen mieleen et aina kun mulla on alkanut yöllä noi säännölliset supistukset, ollaan illalla harrastettu seksiä niin et mies on lauennut sisään. Voisi siis sanoa et prostaglandiini toimii ainakin mun kohdalla :D mitkään muut kikkakolmoset eivät ole aiheuttaneet kummempia reaktioita.

Tänään taas tullut kauheesti veristä limatulppaa ja supistellut pitkin päivää, harvakseltaan ja epäsäännöllisesti mut kai ne taas hiljalleen kypsyttelee paikkoja.
 
Nyt tarvii jeesiä..
Ilmeisesti häpyliitos? on niin kipeä etten pääse itse liikkumaan tai vaihtamaan edes asentoa sängyssä.. supistelee ajoittain enemmän ja vähemmän... voiks soittaa jo synnärille vai neuvolaan vai vaan olla ja ihmetellä. grammanen ei auta yhtään.
 
Takaisin
Top