Oireet

Mäkään en tiiä kumpi on oikein, se np (niskapoimu) vai nt (niskaturvotus) :D Puhun sujuvasti sekaisin molemmista :D

Mulla on maha kyllä ihan raadeltu. Just tänään mietin että täytyis tällä kertaa rasvata sitä ahkerasti, jos ei tulis ainakaan lisää arpia...

Rasvaamisella tai rasvaamattomuudella ei juurikaan voi vaikuttaa siihen, tuleeko niitä arpia vai ei. Joillekin tulee kudostyypin takia enemmän, toisille ei mitään tai hyvin vähän. Mä rasvasin ehkä kerran tai kaks ja arpia ei tullu. Muutama vanha venymäarpi on lihomisen takia, mut uusia ei tullu.

Mäki oon ymmärtäny, et se on kudostyypistä ja perimästä kiinni. Mulla odotettavissa raidallinen vatta, kun muutenkin mulla niitä reisissä ym. Mut onneks ne haalenee hyvin. Sitä kutonaa ja kiristystä varmasti helpottaa kyl rasvailu. Täytys jo alottaakin. Jos hankkis purkin hajutonta kookosöljyä. Yks purkki on, mut se kookoksen tuoksu saa voimaan pahoin. :rolleyes: Foliohattuna yritän vältellä kaikkia ylimääräsiä kemikaaleja, varsinkin nyt raskaana. :shy:

Nyt mua kiinnostaa toi hcg: perjantaina arvo oli siis ollut 177. Eli eikös raskaus periaatteessa olisi nyt siis 5.viikolla. Jos sen sijaan katsoisi kuukautisista, raskaus olisi 7.viikolla. Jos mennään omien laskelmieni mukaan niin lapsi syntyisi elokuun puolella, mutta jos lasketaan kuukautisista jäisin heinäkuuhun.
Kuulunko siis tähän vai toiseen ryhmään?

Mulla oli papupata kuukautisista laskettuna viikolla 5+2 hcg 2500, ja arviotu hedelmöittyminen on tapahtunu just eikä melkeen puolessavälissä kiertoa(eimuitamahiksiaedes) :) Mutta mulle sano se terkka,että hcg ei kerro mitään muuta, että on raskaana/ei ole, ne arvot on niin ihmiskohtaiset :)

Täälläkin on ruvennut tulee ajoittain ummetusta. Vähän huonoa oloa, mutta ei oksentelua. Maha on etenkin iltaisin aika turvonnut. Aika vähät oireet, mutta parempi näin.:) Kerkee niitä oireita vielä tulemaan:D tänään Rv:9+0

Mulle tuli ekas raskaudes ihan hirveästi arpia mahaan vaik kuinka rasvasin. Mul on iho tyyppi Just sellainen et arpia tulee muutenkin tosi herkästi. :(

Ei auttanu mulla rasvaukset, maha on ku mannapuuroa. Mutta ei kyl mua haittaa, ku mä oon mahaani julkisesti esitelly varmaan 4-vuotiaana uimarannalla...

Ite en oikein tiiä auttoko mulla, koska en nähny arpia ennen synnytystä. Oon ajatellu, että paikat repes synnytyksessä. Mutta en ajatellut tällä kertaa hirveesti tuhlata rasvaan sillä periaatteella..

Ei auttanut mullakaan rasvaukset, tuhlasin apteekkiin paljon rahaa niistä voiteista.. mutta onneks arvet vaalentu ja niitä tuskin huomaa jos ei ala tarkkaan tutkimaan :) tässä raskaudessa rasvailen ihan näillä marketin rasvoilla.

Jaa, no pitäiskö itekin sit vaan jättää rasvaamatta :D Siihen kutinaan se rasvaus kyllä vois auttaa!

Nälkä. Koko ajan kamala nälkä.

Eilen illalla nauroin miehelle, että tekee mieli makkaraperunoita! Hän sanoi, että soitat vaan töihin, niin hän tuo kotiin tullessaan mulle aina mitä tekee mieli. Oi, heti alkoi itkettämään kun toinen on niin kiltti.

Edellisenä iltana pahoittelin, että mulla vähän mieliala heittelee, että ei saa sitten ottaa itseensä. Mies rauhoitteli, että kyllä hän sen tietää ja yrittää parhaimpainsa mukaan tukea. Taas alkoi itkettämään, kun se ymmärsi :shy:

Mulla tuli ihan vaan pari hassua arpea jenkkakahvojen kohille. Nyt pelottaa etten selviydy tällä kertaa niin vähällä :(

No mulla muutenkin työn alla tuo itsetunto niin ei oikeen houkuttele mitkään kunnon raskausarvet kun reidet on jo täynnä niitä :[

Ladybug, mulle tuli melkein tippa linssiin, kun luin tuon sun viestin. :)

Meinaa pikkasen jo pahoinvointi nostaa päätään. Rannekkeilla ja rauhallisella hengittelyllä menty eikä vielä oo tarvinnu oksentaa (koputtaa puuta)

Minuu niin pännii pahoinvointien lisäksi nää hiukset! Rasvoittuu sika nopeasti! Ja suihkun myötä iho kutisee.. Selästä! Jonne ite ei oikein yllä raapii tai rasvaa. Pitäskö esikoinen laittaa rasvaa selkä.. Hmm..

Kynnet on kyllä elämänsä kunnossa mistä tykkään paljon. Eivät liuskotu tai katkeile.

5+2 olis nyt mittarissa ja oire listaus, jotka alko viikko hedelmöitymisen jälkee !
rinnat alko aristaa tutulla tavalla. Sekä menkkamaista kipua + sykkimistä alavatsassa edelleen. Suht voimakasta huimausta ja pahoinvointia. Lisäksi hyvän laatuiset rytmihäiriöt lisääntyneet todella paljon..
Kysyisinkin on täälä rytmihäiriö mammoja paikalla ja osaako kukaan sanoa miten nuo oireet voi alkaa niin nopeasti? Yleensä alkanu rinta arkuudella pari päivää ennen menkkojen pois jääntiä.. Nyt tein testejä rivissä jo viikko ennen kuukautisia eikä plussaa antanu vasta ku 4+3 ja senkin viivan näkemiseen tarvittiin hyvää mielikuvitusta :D nyt on clearbluulla varmistettu että oikeassa olin <3

Takaisin