Smlo
Silmät suurina ihmettelijä
Mulla todettiin kilpparin vajaatoiminta pari vuotta sitten mutta tosi lievänä joten annostus on ollut 50mg ja sillä saatiin normaaliksi. Nyt kävin muutama viikko sitten verikokeissa ja olivat edelleen normaalit, TSH taisi olla 3.1 mutta mun ylläriksi lääkäri soitti että jos raskaus on toiveena niin TSH pitäisi saada alle 2.5. Siitä asti olen syönyt 100mg annostusta. Ja nyt paksuna :)
Eilen ja tänään tuntunut sellaista jännää alavatsan muljumista ja "lämmöntunnetta" ei kuitenkaan sellaista polttavaa. Tänään myös havahduin miten kieli tuntuu koko ajan kuivalta ja janottaa. Taitaa kaikki mennä raskauden piikkiin :)
Olen tänään myös tullut kipeeksi, olen muutenkin melko harvoin kipeenä. Luin jostain että alkuraskaudessa melko normaalia?? Kurkku kipee, nokka vuotaa ja lämpöä oli 36.8, normaalilämpö on mulla vähän alle 36.
Nää päivät on kyllä jännittäviä kun ikinä ei tiedä mitä tapahtuu :D
Eilen ja tänään tuntunut sellaista jännää alavatsan muljumista ja "lämmöntunnetta" ei kuitenkaan sellaista polttavaa. Tänään myös havahduin miten kieli tuntuu koko ajan kuivalta ja janottaa. Taitaa kaikki mennä raskauden piikkiin :)
Olen tänään myös tullut kipeeksi, olen muutenkin melko harvoin kipeenä. Luin jostain että alkuraskaudessa melko normaalia?? Kurkku kipee, nokka vuotaa ja lämpöä oli 36.8, normaalilämpö on mulla vähän alle 36.
Nää päivät on kyllä jännittäviä kun ikinä ei tiedä mitä tapahtuu :D
Yöllä heräsin ja kahdessa edellisessä raskaudessa mennyt todella pahaksi. En odota, en sitten yhtään.