Mulla on ollut mielestäni tosi paljon oireita. Olen jo ihan epätoivoinen, että tällaista rämmintääkö tämä tulee olemaan. Olen ollut tosi uupunut ja väsynyt. Tänään oli ehkä vähän helpompi päivä, toivo elää! Koko ajan sellainen tunne kun olisi hirveä jetlag. Aamulla herää väsyneenä, eikä yhtään levänneen oloisena. Olen lisäksi ollut ärtynyt, pinna kireällä (tietysti väsymyskin vaikuttaa varmaan) ja itkukin tulee todella herkästi. Vähän on ollut myös mieli maassa, joka vähän mietityttää. Olen yleensä iloinen ja peruspositiivinen ihminen. Rinnat on ihan pallot ja todella arat. Rinnoista todellakin huomaa, että jotakin tapahtuu kropassa, kasvanut ainakin yhden kuppikoon. Menkkamaisia kipuja vähän väliä ja lisäksi repäisykipuja ollut pari kertaa. Olen janoinen ja vessassa joutuu ravaamaan selvästi useammin kuin ennen. Etova olo aamupäivisin ja hirveä nälkä tasaisin väliajoin! Kahvi ei oikein maistu enää, muut ruoka-aineet menee. Lisäksi mahaa turvottaa vähän ja ollut ilmavaivoja, jee! Kaikki hajut on voimistunut todella paljon, ihan härö olo, kun haistaa niin tarkasti asioita yhtäkkiä. Lisäksi ollut outo niiskuttava pienimuotoinen nuha, ja välillä huimausta.