Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eli onko ne tavallaan nippailuja mutta kovempana?

Varmaan aika yksilöllistä miten kukin ne tuntee mut ite ne osaa kyl yhdistää äkkinäisiin liikkeisiin.. tuntuu vähän kuin jokin revähtäis :p

Mamabel88 mitä sul viikkoja? Mua jäi vähä huolettaa oma hcg 119 rv4+1 toivon että nousee kunnolla perjantaihin mennes.. Onhan noi yksilöllisii mutta aika alhanen kuitenkin

Ne on kyllä inhottavia, mullakin niitä päivittäin. Ja ihan omaa syytä, pitääkö makuultaan rykäistä täysiä ylös? Pari kertaa olen huolestuttanut miehen, kun vaikerran kaksin kerroin niitä kipuja.

Mie jännitän jo valmiiksi millasia ne on, töissä nimittäin teen fyysistä työtä ja jos siellä kipuilee kovasti niin työkaverit huolestuu tai alkaa epäillä jotain. Hmm.

Mamabel88 mitä sul viikkoja? Mua jäi vähä huolettaa oma hcg 119 rv4+1 toivon että nousee kunnolla perjantaihin mennes.. Onhan noi yksilöllisii mutta aika alhanen kuitenkin

Mun viikoista ei ole tietoa. Sen takia kävinkin ar-ultrassa mut arvioisin et tänään 5+0 eli eilen 4+6 sen 2600. Mut tosiaan ultrassa ei näkynyt kuin se nestepussukka..

Täällä ekat kuvotukset. Aamupala jäi välistä kiireen takia ja töissä oli pakko tyytyä pelkkään tilkkaan kahvia kun muuta ei pystynyt syömään.

Pari päivää sitte tein vielä digin haalean viivan tueksi. 2-3vko tuli joten kalenterin mukaan mennään kuin ennenkin. Tänään 4+2.

Mä olen ainakin vielä lähes oireeton. Eka raskaus oli suhteellisen helppo, joten jännä nähdä pääsenkö tälläkin kertaa helpolla. :happy: Ainoa oire nyt on ollut ilmavaivat ja yleensäkin vatsantoiminta. Se mulla oli esikoisestakin ihan eka oire. Mä imetän vielä, joten en tiedä jääkö osa hormonisekoiluista näiden imetyshormonisekoiluiden varjoon, vai tuleeko musta joku tuplahormonihirviö.. :laughing021

Edelleen oireeton täälläkin. Ainoa mikä on, niin hengästyn helposti. Sitä oli myös esikoista odottaessa alkuraskaudessa.

Mangolia minkä ikäinen lapsi sulla on vielä imetettävänä ja aiotko jatkaa läpi raskauden ? :) Mä imetän myös vielä mun kohta 1veetä. Itse ajattelin jatkaa niin pitkään kun musta hyvältä tuntuu ja poika huolii.

Heppunen mulla on 1v 1kk tyttö :happy: Onpa kiva että sulla on niin samanikäinen poika! Mäkin ajattelin jatkaa imetystä ihan omien ja tytön fiilisten mukaan. Ei oo kyllä ainakaan mitään kiirettä lopettaa imetystä. Meillä on tytöllä vielä niin suppee ruokavaliokin toistaiseksi kun on allergioita riesana, että toivon kyllä kovasti ettei maidontulo ainakaan lopu raskauden takia. Katotaan miten fiilikset muuttuu, mut vielä ainakin oon ihan täysillä jatkamassa! :grin

Oooooo kivaa mangolia! Joku jonka kanssa jakaa ajatuksia näistä täällä. :) Mä oon lukenut, että yleensä raskauden puolivälissä maidontulo loppuu, mutta sitten loppuraskauden aikana alkaa taas tulemaan. Mä oon tyytyväinen jos sinne puoliväliin asti vielä onnistuu imetys. :)
Ikävää että teidän tytöllä on noita allergioita! Onko kovinkin pahana? Toivottavasti eivät oo ikuisesti riesana.

No puoliväliin astikin on kyllä kiva imettää! Mut jos se maidontulo on pari kk (vai siis paljon enemmän?) paussilla ja sit loppuraskaudesta taas tulee maitoa, niin tuleeko sillon tää Hirveet Hinkit - efekti? :laughing002:laughing005 vai tuleeko se vasta synnytyksen jälkeen joka tapauksessa? Muistan siis vaan imetystaipaleen alusta sen miten tissit pingottu ihan äärimmilleen! Mulla oli myös kaikenmaailman ongelmia suihkutissien ja liiallisen maidontuotannon kanssa, ni mahtaakohan lainkaan tasottaa kaikkea tollasta jos sais esikoista sinne asti tai jopa vielä silloin synnytyksen jälkeen imetettyä? Julkisesti ei kyllä tekis hirveesti mieli huudell tandemimetyksestä, jotenkin musta tuntuu että Suomessa sitä nykyään vieroksutaan.

Meillä on tällä hetkellä helpompi luetella ruuat jotka sopii kuin ne joille on allerginen/ei sovi. Tällä hetkellä käytössä 7 eri ruoka-ainetta, eli tosi suppealla mennään. Äidinmaito on aika hyvä tae tässä et saa sitä kautta vähän ravintorikkaampaa ravintoa! Mut tämä kakkonen tuli kuin tilauksesta - mulla oli kamala stressi siitä miten esikoinen joutuu hoitoon ja saa siellä kavereiden lautaselta kiellettyä tai huolimaton hoitotäti häslää vahinkoaltistuksia. Nyt ei tarvitse mennä töihin ainakaan paria kuukautta pidemmäksi aikaa, luulen että saan neuvoteltua lisää jatkoa hoitovapaalle etten palaa tässä välissä lainkaan. Nyt vaan sit kaikki peukut ja varpaat pystyssä ettei tästä toisesta tulis allergista.. o_O

Ihan tajutonta tää väsymys.. vois vaan nukkua ja nukkua.. 5+1.

Täällä kans hullu väsymys ja lisäks kurkkukipu alkanut tänään :confused: ei viittis panadoliakaan ottaa mutta ärsyttää kyl toi kurkku..

Muakin väsyttää, kaadun aina välillä askareiden välissä naama edeltä sänkyyn. Välillä ruoka maistuu oudolle, varsinkin maitotuotteet. Muuten aika hiljaista. Mulla tosin taitaa alkaa flunssa, aivastuttaa ja nenä alkaa vuotamaan. :(

Nyt kun tulin nukkumaan niin huomasin yökkäriä vaihtaessa et rinnat on ihan kosketusarat ulkosivuilta..

Viime yönä vihloi ikävästi kohdun seudulta. Ensin pelästyin, että se tarkoittaa jotain pahaa, mutta onneksi meni ohi. Nenäkin alkoi mennä tukkoon ja niiskutan jatkuvasti.

Täällä on vielä vähäiset oireet. Maha tuntuu turvonneelta koko päivän, ja varsinkin illalla. Paras asento onkin semmonen kylkinoja niin maha saa roikkua vapaasti :D

Viime yönä heräsin kun tuli tuhottoman kuuma ja potkin peiton lattialle saakka. En muista milloin oisin ikinä tehnyt noin, ehkä joskus vuosia sitten kesähelteillä. Rinnat tuntuu kasvaneen ja on aristavat painaessa. Etova olo on jossain taustalla muttei haittaa yhtään. Eilen röyhtäilin töissä vaikka olin syöny ihan normaalia ruokaa. Väsynyt en koe olevani mutta haukotuksia tulee pitkin päivää.

Olihan noita sittenkin melkosesti jo :P kaikki oireet on kuitenkin vielä hyvin siedettäviä.
Rv 4+3

Hei miiten täytyy laittaa kun oon tuskaillu noitten hcg arvojen kans sanoivat matalaks ja mä oon täälä hätää kärsimässä mutta löysinmpäs missä on myös se keskiarvo ;) eli kävin dpo 15 hcg oli 119 ja huom oman tuntemuksen mukaan ovis päätelty eli se ovis on myös voinu olla päivää myöhemmin eli ehkä mulla nyt ei nii huolta vielä oo kuitenki vielä odottelen tän päivän arvot

Liitteet

• IMG_20160826_125320.jpg
    IMG_20160826_125320.jpg
    100.3 KB · Katsottu: 38
Takaisin