Mytty, mä en tajua tuota närästystä.
Kun mulle on aiemmissa raskauksissa sanottu, että johtuu siitä kun kohtu painaa jotenkin, mutta jo se alkaa näin alussa, niin pakkohan sen on liittyä silloin raskaushormoneihin eikä kohtuun. Kun tuskin se kohtu vielä mitään painaa.
Mä kävin hakemassa Valmarinia, jota saa ihan huoletta juoda raskausaikana ja toivon, että siitä olisi vähän apua. Renniet ei mua oo auttanut yhtään enkä haluaisi ottaa mitään, missä on alumiinia.
Meillä on tämän hetkisellä kuopuksella ollut vauvana refluksitautia ja monia ruoka-aineallergioita ja olen aika varma, että syynä oli mun raskausaikana käyttämät (resepti)närästyslääkeet. Ja sitten jouduin vielä syömään kolme antibioottikuuria erinäisistä syistä.
Mulla on tissit kipeytyneet nyt niin paljon, että en pysty esimerkiksi ottamaan lapsia syliin, ellei oo rintsikat päällä. Ja tissit on jotenkin tosi raskaat/turvonneet eli on ilmeisesti pakko lähteä liiviostoksille.
Väsymys ei ole vielä (koputtaa puuta) iskenyt, mitä vähän ihmettelen. Mutta sellainen oire on, että herään joka aamu tosi aikaisin! Etova olo sen sijaan vaan pahenee ja odotan innolla (tai sitten en) milloin on ekat treffit porsliinin kanssa.
Onko teillä muilla muuten enemmän jano kuin aiemmin? Mä voisin juoda koko ajan! Tuntuu että kieli on santapaperia ja kuukahdan ihan kohta nestehukkaan!