Moikka kaikille!
Täällä olen muutaman päivän seuraillut teidän kirjoituksia oireistanne ja ajattelin liittyä seuraan :)
Tänään olen 4+6, en tosin itse ajattele olevani vielä tuon verran kun oviksen tikutin kp20.
Oireita:
- Väsymys pahimpana. Alkoi viime vkon keskiviikkona ihan "puun takaa", se on hassu fiilis kun herää 7-8h yöunien jälkeen aivan sellaisessa krapulamaisessa väsymyksessä. Siitä sitten ajattelin että tämäpä outoa, pitänee tehdä testi :D
- paljon lievempänä ajoittaista pahaa oloa, nälkää, huimausta, nukkuessa kuuma..
- tänään viimeistään tajusin mielialanvaihteluiden tulleen kuvioihin kun aloin kunnolla pillittää kattoessani eläinlääkäriohjelmaa missä koira sai uuden tekolonkan. Ei siis mitään kaunista kyynel vierii poskea pitkin itkua vaa ihan kunnon pillittämistä!
Monilla tuntuu olevan tissit jo kipeinä, itellä ei mitään tuntemuksia.
Päivät vain menee niin hitaasti... Minulla oli heinäkuussa kemiallinen raskaus ja pelkään päivittäin että menkat sieltä kuitenkin alkaa. Tuon kemiallisen raskauden aikana menkat alkoivat kp41 joten toiv pääsen sen ylitse niin ehkä se rauhoittaa mieltä :) vaikka varmasti jännitän sinne vkolle 12 saakka. Syön kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkitystä ja nuo hormonit ovat todella tärkeitä onnistuneeseen raskauteen.