Mangolia90
Puuhakas puhuja
Mulla oli kans esikoisen raskausajan lopussa koko ajan nenä tukossa. Nukkuminen oli ihan perseestä jo senkin takia! En muista millon se alkoi mutta ikuisuuden se tuntui kestävän. Osastolla tajusin sit yks yö et hei, mähän saan nenän kautta henkeä!
Tänään kaupassa käydessä huomasin et hajuaisti on terävöitynyt moninkertaiseksi. Kaikki tuoksut oikein pisti nenään ja jotkut ihmiset haisi jotenkin kamalalle. Tääkin tuttua esikoisen odotusajoilta. Pahinta oli silloin kun jouduin välillä töissä tekemisiin ihmisen kanssa jonka henki haisi kuolemalta. Mua ällötti myös ihan älyttömän paljon työkaverin teen haju! Sellanen yltiöimelä, överimakea, ällöttävä haju. Oli tosi kiva syödä siinä hajussa - not!
Tänään kaupassa käydessä huomasin et hajuaisti on terävöitynyt moninkertaiseksi. Kaikki tuoksut oikein pisti nenään ja jotkut ihmiset haisi jotenkin kamalalle. Tääkin tuttua esikoisen odotusajoilta. Pahinta oli silloin kun jouduin välillä töissä tekemisiin ihmisen kanssa jonka henki haisi kuolemalta. Mua ällötti myös ihan älyttömän paljon työkaverin teen haju! Sellanen yltiöimelä, överimakea, ällöttävä haju. Oli tosi kiva syödä siinä hajussa - not!

En kyllä silti tahtonut uskoa kun oli kuitenkin niin vähän aikaa oviksestakin ja ajattelin, että kuvittelen.. Siitä lähtien rinnat olleet kipeät varsinkin sivuilta. Menkkojen odotettuna alkamisaikana oli tosi kovia kipuja jotka ylittivät normaalit kuukautiskivut, sellaisia ei esikoisesta ollut ja olin aivan varma, että ei tärpännytkään ja kuljin varalta siteen kanssa. Kivut kuitenkin kestivät monta päivää ja normaalisti alkavat samalla kun menkatkin ja loppuvat samana päivänä. 
Olin jo vähän toivonut, että pääsisin sen suhteen vähemmällä. Tissit on myös tosi kipeät, pitää nukkua rintsikat päällä. Oikealta puolelta jomottelee sekä mahan että selän puolelta. Repäisykipuja on ollut välillä ja lisäksi vihlaissut muuten kerran häpyluusta. Alle viikko raskaustestistä ja nyt mä muistan, miksen mä ole aiemmin tykännyt olla raskaana.