Oireet

6+0 uutena oireena jäätävät menkkakrampit öisin, herään keskellä yötä kamalaan kipuun mikä jomottaa alavatsalla, helpottaa ilman särkylääkettä n. 15minuutissa, päivisin tätä ei ole. Valkkaria enemmän kuin riittävästi.
 
Juuri eilen panikoin puolisolle, kun ei päivään ollut mitään oireita. Puoliso kehotti keskittymään hyviin asioihin ja totesi päälle, että eikö muka oo kiva, ettei koko ajan vihlo vatsaa tai väsytä :) Yöllä sitten taas nipistelyä, joka jatkunut nyt pitkin aamua. Ehkä taas yritän rentoutua ja luottaa.
 
- vatsan nippailua ja menkkamaisia kipuja
- lievää etomista, ruoka ei maistu (paitsi himoitsen suolaista, kahvia ja appelsiineja)
- energinen, tosi hyvä olo!
- usein pissahätä

Toistaiseksi menty näillä! :) tosi erilaista kuin ekan odotuksessa.
 
Mulla ei auttanu nuo rannekkeet esikoista oottaessa yhtään, mutta kyllähän monet sitten taas on sanonu että niistä jotain apua on ollut :)

No eipä se auta siis ku testata, sittenpähän parhaiten näkee miten itelle auttaa. Kaikki apu ku on kyllä tarpeen jotta selviää työpäivistä :wtf:
 
AA, joo kaikki keinot vaan käyttöön omaa oloa helpottamaan!:happy: Määki jo eilettäin mietiskelin, että pitäskö nuo rannekkeet taas ostaa ja koikeilla jos ne vaikka nyt toimis. Hitsi ku nakkasin ne omat sillon esikoista oottaessa roskiin, kun olin nii pettynyt niihin, kun niistä ei ollut ihan mitään apua:hilarious:
 
  • Tykkään
Reaktiot: AA
Minä eilen tihrustin itkua miehelle kun ei ollut päivään pariin juuri oireita tuntunut. No illalla sitten tuttuun tapaan hieman nipisti hetken alavatsasta, ja tänään join pitkästä aikaa kupin kahvia joka aiheutti välittömästi huimausta ja huonoa oloa. Huokaisin helpotuksesta, jospa siellä kaikki on hyvin :) Muuten aika oireettomana on menty täälläkin... Onneksi sentään rinnat on arat jatkuvasti :D Minä myös kaipaan niitä selkeitä oireita, mielummin olisin pää vessanpöntössä kuin oireettomana... Helppo se on sanoa toki kun sitä pahaa pahoinvointia ei ole kokenut... Ja täällä on nyt 5+0.
 
Hyvä tietää, että en oo ainoa, joka hämääntyy tästä oireettomuudesta. Aamulla nyppäs mahaa sillee vähäsen, mutta muuten on ollut erinomaisen normaali olo. Oo tässä sitten rauhallinen... Ihan pöljää. Ensin nuristaan siitä, että ompa karmeet oireet, yhyy. ja sitten märistään siitä kun ei oo oireita. :D

Mää voisin ihan mielelläni siirtää tän homman miehille. Kiva jos tää on tällaista heinäkuuhun asti. Toivotaan, että hommat menee putkeen.
 
Mua on alkanut väsyttää työpäivän jälkeen, välil olen nukkunut 15-30 minsan päikkärit ja kaamee nälkä ollut parin tunnin välein. En uskalla syödä kauheen raskaita aterioita, ettei huono olo yllätä, aamuisin pitää äkkii ottaa aamupala, ettei tule yökkimis reaktiota. Mandariinit ovat olleet loistavia välipaloja helpottamaan suurempaa nälkää vähäks aikaa.
 
Mä otin tänää rannekkeet käyttöön. Ei oo poistanu pahoinvointia kokonaa mutta on helpottanut.

Nyt itekki päivän käyttäneenä voin sanoa että jonkun verran helpotusta tuli, ei tosiaan kokonaan pahoinvointi lähteny mutta on ainakin helpottanut oloa...Onneksi :grin toki kuulemma rannekkeita olisi ollu erikseen raskaana oleville ja aikuisille, mutta apteekista mistä hain oli nuo raskaana oleville suunnatut rannekkeet loppu joten tyydyin perus rannekkeisiin. Enkä nyt tiedä oliko niissä oikeasti muuta eroa kuin rannekkeiden väri. :eek:
 
Epäuskoisuus on päässyt täällä valloittamaan pään kokonaan. Ihmeellisen oireeton olo :confused: Ei pahaa tai etovaa oloa, närästyskin on kadonnut ja pissalla käyminen vähentynyt.. Pitäis varmaan olla vaan tyytyväinen, mutta alkaa vaan heti epäilyttää :rolleyes: rv5+2 meneillään
 
Mulla on nyt pahoinvointi ihmeellisesti heitellyt. Toisina päivinä aamuisin on kauheempi olo kun taas sit joku toinen päivä. Eilen illalla pystyin jopa paistamaan kanaa ja syömään sitä, tänään taas kaikki ruoka ällöttää. Huomenna ollaan menos miehen kans illalla syömään ravintolaan, vaikee vaan tietää mitä ruokaa pystyy syömään ja tekee mieli :D

Rv 6+1
 
Alavatsatuntemukset alkoivat jo viime viikolla, silloin siis 3+ jotain. Juili vasemmalla alavatsassa ja säteili nivuseen. Nyt kipu on muuttunut kuukautiskipujen suuntaan. Alavatsaa turvottaa jo nyt ihan hirveästi ja vaikeuksia mahtua housuihin.

Minulla on pohjalla vaikea refluksitauti ja lääkeen jätin pois plussan jälkeen pari päivää sitten -närästystä ollut siitä lähtien. Luultavasti joudun tämän vuoksi tapaamaan lääkäriä ja miettimään jotain korvaavaa lääkitystä.

Muilla vaikuttaisi olevan palelua, itse olen saanut tällä viikolla kuumia aaltoja, jotka onneksi menevät ohi muutamassa minuutissa. Pahoinvointia ei ole vielä, rinnat ehkä vähän arat.

rv 4+2
 
Nyt itekki päivän käyttäneenä voin sanoa että jonkun verran helpotusta tuli, ei tosiaan kokonaan pahoinvointi lähteny mutta on ainakin helpottanut oloa...Onneksi :grin toki kuulemma rannekkeita olisi ollu erikseen raskaana oleville ja aikuisille, mutta apteekista mistä hain oli nuo raskaana oleville suunnatut rannekkeet loppu joten tyydyin perus rannekkeisiin. Enkä nyt tiedä oliko niissä oikeasti muuta eroa kuin rannekkeiden väri. :eek:

Hyvä että sinuakin rannekkeet ovat hieman helpottaneet :-)
 
Täällä oireetonta kaks päivää, jos ei eilis iltaista ihan mahdotonta jurppimista lasketa ja nyt alkoi tänään tiputtelee vähän kirkasta verta.. nyt itketään ja pelätään mitä ihmettä tässä tapahtuu :'(
 
Tsemppiä marketti! Toivotaan et on vaaratonta. Ei tuo oireettomuskaan kerro välttämättä mitään :) vielä on toivoa!
 
Tsemppiä Marketti! Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon. Toivotaan että vuoto ois vaan harmitonta <3 saitko sinne neuvolaan aikaa verikokeeseen?
 
Kiitos tsempeistä♡♡ toivotaantoivotaan. Turhauttavaa tämä kun pelkkää odotusta epävarmuutta ja toivoa :( ja jomppa, ei sieltä kukaan vastaa eikä soita takaisin. Soitan huomenna päivystykseen ja pillaan puhelimeen että ottais mut vastaan ja tekis tepposensa josta sais selvyyden elääkö siellä mitään! :o
 
toivottvasti marketti ei oo vakavaa ja selviää säikähdyksellä !
kyllä tuo veri varmasti aina säikäyttää, mulla ei kummassakaan raskaudessa ole siitä mitään kokemusta.

varsin oireettomana ollaan täälläkin viime päivät menty.esikoisen kohdalla tosin muistan että mullakin oli alussa pääkipeä ja aika useinkin, jossain vaiheessa se meni ohi...ja toinen mikä tuli ,onneks aika loppu raskaudesta oli närästys, ja kun ei ollu mitään pientä närästystä vaan poltteli oikeen kunnolla ja välillä joutu sen takia oksentaakki, mitkään närästyslääkkeet ei auttaneet vaan ruokasooda ja vesi... mutta loppupeleissä varsin vähällä pääsin.katsotaan miten nyt käy.
 
Takaisin
Top