Oireet

Täälläkin etovaa oloa, aaltoilee ihan miten sattuu, muttei okseta. Esikoisesta oli sama, mutta alkoi mielestäni myöhemmin. Nyt rv 4+6 vasta. Ennen plussaa rinnat oli tosi kipeät, ja olen ollut paljon tavallista väsyneempi, itkukin tulee herkästi. Alavatsaa nippailee ajoittain ja repäisykipuja tulee, kun liian nopeasti lähtee liikkeelle. Se yllätti, miten ne jo tässä vaiheessa alkoivat! Huimausta melko paljon, välillä ihan silmissä mustuu... Kyllä nämä oireet menettelee, kun raskautta oli jo niin pitkään (omasta mielestä... n.10kk :laughing014) odotettu.
 
Rv 6+5. Oon oksentanu 5 päivää. Alkaa joka aamu neljän aikaa oksentelu ja kestää iltapäivään n. Klo 14 asti. Pystyn syömää ja juomaa vasta viiden-kuuden aikaa illalla. Heikottaa tosi paljon ja oon laihtunu neljä kiloa. Jännittää jo nyt et mite pitkää nää oireet tulee kestämään.
 
Nyt alkoi täälläkin oksettava olo..:shifty: Koko viikonloppu mennyt maatessa kun kaikki oksettaa. Ajatus kanaruuista ja saa juosta vessaan. Mulla jotenki tulee täys stoppi niihin ruokiin minkä yhteydessä on tullut huono olo. Joten alkaa pikku hiljaa karsimaan ruokia pois, toivottavasti ei kauaa jatku pahoinvointi koska ei sitte pian ole jäljellä mitään mitä saan alas. :yuck:

Ja täällä myös kärsitään krapulaisesta olosta aamuisin, eilen kun tuli kavereiden seurassa valvottua pidempään niin aamulla oli kyllä sellanen olo kuin itsekkin olisi juonut..

Eli Kaikki mahdolliset vinkit otetaan vastaan millä saisi helpotusta yökkäilyyn, ens viikko kun itselläni on työpuolesta tärkeä viikko. :shy:
 
Nälkä!! Tää ei lopu vaikka kui söis, hetki hyvä olo ja sit taas ollaan ettimässä ruokaa.. Mahassa muutama nippasu tuntunu ja ihan jäätävä turvotus, mulla oli edellisessäki tää turvotus ja sillo jäin kaikille kiinni heti plussattua rv.5. Nyt oon ollu piilossa ihmisiltä ja pitäny tosi löysiä vaatteita.. Nii ja haamupotkuja, mut ne on jääny enkelin synnytyksestä, oli jo välistä ettei niitä tuntunu mut nyt plussan jälkeen alkanu taas tuntua..
 
Muokattu viimeksi:
Pähkinäinen! Mitä nuo haamupotkut on?? Itse kun olen ihmetellyt aivan kun tuntisin potkuja mikä ei tietenkään voi olla mahdollista. Jossain vaiheessa mietin jo sitäkin et voisiko raskaus olla jo pidemmällä kun potkuja tuntuu mutta ei sekään oikeen voi olla mahdollista. Tosi kummallista? Onko se vain elohiiri vai olenko sekoamassa :D
 
Täällä kans väsymys ottanut vallan ja tänään vaivannut krapulainen olo..vaikka ei edes tullut valvottua. Eilen tuli myös oksennus illalla kun olin syönyt pähkinöitä-nyt ei maistu ne enää. Yöh. Nyt 5+3 menossa.
 
Ennen plussaa oireena oli jatkuva palelu ja kohonnut lämpö.

Minulla nyt 5+1 ja ainut oire on rintojen turvotus ja arkuus. Turvotus on ollut ovulaatiosta lähtien mutta tuo arkuus oli välillä jo pois, alkoi eilen uudelleen.
 
Täällä ollaan paniikissa oireettomuudesta! Ei vaan millään pysty olemaan rauhallinen kun kaikki vähätkin oireet hävis Viikko täytyy odottaa ultraan vielä. En nyt tosin sitä pahoinvointia niin odota, mutta nyt sekin tuntuis hyvältä.. Vuotoja ei ole eikä mitään muuta sellaista.
 
Piira koita vaan ajatella että monella on oireeton raskaus, ja ne oireet voi vielä sieltä tulla, varmasti pitkä aika odottaa ultraan kuitenki..
 
Täällä alkanut pahoinvointi tulla kuvioihin. Vielä ei ole oksennus tullut, mutta kaukana ei ole.:hungover:
Ruoka ei maistu, väkisin pitää yrittää jotain suuhun laittaa, olo on ku olisi ryypännyt kunnolla viikon:dead: toivottavasti tää olisi hyvä merkki ja pieni toive, jotta menisikö tää nyt loppuun asti:dance008

Turvottaa ihan kamalasti ja koko ajan pitää olla jotain touhuu, ettei pahaolo yllätä :smiley-chores004smiley-chores003:smiley-chores011:smiley-chores020
 
Ai niin ja rinnat arat :smiley-ashamed008 Myöskään saunassa ei jaksa enään istua niin kuin ennen:wink

Ja illalla ei tarvii unta odottaa:sleep002:sleep011

Voi kun pystyisi töissä käymään, ettei pahoinvointi pahenisi:sick006
 
Voi jehna. Nyt se alkoi, nimittäin jatkuva öllötys. Syöminen helpottaa, mutta se ei tarjoa kovin pitkää helpotusta. Koko aikaa ei tietenkään voi nassuttaa jotain, mikä tekee tästä kyllä haastavaa. Vielä ei ole tarvinnut oksentaa onneksi.

Tsemppiä Marketille, toivottavasti tilanne selviää parhain päin.
 
Hei muuten miten teillä joilla jo ennestään lapsia, mihin viikoille suurin piirtein pahoinvointi on jatkunut? Että milloin voisi odottaa hieman olon kohenemista. :hungover:
 
Mulla kesti esikoista odottaessa pahoinvointi jotain kuukauden verran ehkä kauemmankin (jos nyt enää muistaa kunnolla) ja kun se loppui niin alkoi harjoitussupistukset, jotka kesti ihan loppuun asti.. Eli ei tarvinnut haaveilla mistään kovin aktiivisesta elämästä. :sad001

Vaikka tuo esikoisen odotusaika oli kokonaisuudessaan aika kaamea, vuodelepoineen ja lopun migreenin kanssa, niin silti nyt ei osaa yhtään nauttia siitä että ainut oire on järjetön kylmyys ja tunnemylläkkä sekä silloin tällöin arat rinnat (joko oon tottunut tai sitten ne eivät enää ole niin kipeät kun kolmisen viikkoa sitten). Ruuansulatus on nyt mennyt jotenkin sekaisin (kovalla) kun en viikonloppuna oikein kunnolla tarkkaillut syömisiäni kun ei vaan tehnyt oikein mieli ruokaa ja melkein kaikki maistuu pahalta, tästä ongelmasta ei pahemmin ole kokemusta kun aina on ollut toisinpäin :confused2

Nyt keskityn täysillä töihin kun niitä taas vaihteeksi on. Illalla pitäis mennä kokeilemaan, jaksaako jumpassa tehdä enää mitään! Monta viikkoa ollut poissa flunssan takia ja nyt sitten vielä tämäkin enkä tiedä kuinka paljon saan jättää liikkeitä tekemättä kun nyt on ohjelma vaihtunut. Saa nähdä!
 
Tänään tuli hieman veristä vuotoa seksin jälkeen paperiin, kipuja ei ollut silloin mutta nyt on alkanut selkää ja vatsaa jomottaa menkkamaisesti.. vähän kun joku rutistais kohtua.. toisaalta tänään myös oksensin ekan kerran, vähän ristiriitaiset fiilikset.. sen verran jomottelee vatsa että siteitä kävin ostamassa :/ toivotaan että pikkuinen pysyis kyydissä ♥
 
Tsemppiä sinapilla <3

Täällä tänään aamu aloitettu mielenkiintoisesti... 250 kilsaa piti ajaa kotiin ja siinä aikana n 10 kertaa piti oksentaa:depressed:
Mullakin tullut nyt kahtena aamuna ihan vähän ruskeaa tuhruvuotoa, saa nähdä...
 
Täällä myös tänään ihan pienesti kirkasta veristä tiputtelua ja menkkakipuilua. Ultraan aikaa viikko, saa nähdä menenkö jo aiemmin yksityiselle (jos saa ajan). Jos alkaa enemmän vuotaa niin on pakko soitella neuvolaan
 
Takaisin
Top