Oireet

Heippa! En ehtinyt selata ketjua, voi olla että jossain jo lukikin, mutta... Miten aikaisin huonoa oloa voi alkaa raskaudesta johtua? Tietääkö joku? :)
 
Moony käytännössä heti kun hcg arvot alkaa nousemaan niin voi alkaa huonovointisuus. Itsellä etovaa oloa 4+0 alkaen eli haaleasta plussasta seuraavana päivänä. Nyt 4+4 ja olo on niin tuskaisen etova että itkettää. Oksentanut en oo mutta kyökkäilyä kyllä ja pahenemaan päin..
 
Siniapila, kiitos vastauksestasi! :) okei. Täällä taidetaan tehdä itselle huonovointisuutta :wink nännit arat, maku/hajuaisti tuntuu herkemmältä, ruokahalu poissa, jotenkin huono olo ollut tänään, alamahassa tuntuu välillä jotenkin ehkä hassulta(?), repäisykipu vasemmalla puolella alamahassa torstai-iltana... Mutta myöskin flunssa päällä niin tiedä sitten mitkä on vaan flunssaoireita ja miten keksittyjä nää on. Torstaina (dpo 7?) alkoi punertava, muttei menkkamainen vuoto pyyhkiessä mikä vähäistä vielä tänäänkin, ja menkkojen pitäisi alkaa kp31 eli perjantaina... Eli liekö tämä sitä kiinnitymisvuotoa ? Hoh näitä pohdintoja! :D
 
Hauska kun näistä oireista ei tiedä mikä on kuviteltua ja mikä ei :D kaikki kun niin epätodellista vielä. Täällä väsymystä, kuumeilua, selkäsärkyä, ja tositosi paljon mielialan heittelyä. Huhheijaa, tämä aamu alotettiin pakko saada suklaata ja kahvia haluilla
 
Marketti, no niinpä! :D mulla sit taas normaalisti aamulla kauhee nälkä ja kahvilla aloitan aamun. Nyt ei ole nälkä välttämättä edes ollut ja kahvi ei aamuisin maistu... Mutta tosiaan myös flunssassa, joten voi olla ihan vaan sitäkin. Mutta jostain luin myös että flunssan oireetkin voi olla raskausoireita, hahah :D Voi tätä pohtimista! Toinen rintakin vihloo ihmeellisesti, ikinä ennen oo tällastä ollu? :D
 
Muokattu viimeksi:
Kaikki sympatiat todellakin teille joilla on jo huono olo alkanut! Sitä tässä kauhulla odotellen. Nimim. Edellisessä raskaudessa sairaslomalla 7kk sen vuoksi :blackeye:

Täällä ei ole se vielä alkanut mitä ihmettelen suuresti! Ja nautin joka päivästä! Joka aamu pelkään että joko se on täällä:nailbiting: sieltä se alkaa jossain välissä pikkuhiljaa hiipiä, kunpa nyt selviäisi vähemmällä kuin viimeksi!!!:hungover:
 
Mulla on ollut tosi vähän oireita. Ajoittain pientä etovaa oloa ja huimausta, ja mahaa on pari kertaa nipistänyt, mutta ei muuta. Mulla on alla yks kkm heinäkuulta, joten aika tarkkaan tässä omaa kroppaa tulee tarkkailtua. Sillon mulla oli alkuun vähän oireita, mutta aika pian oireet hiipui kokonaan pois. Nyt mulla on ollut hieman erilaisia oireita, mutta mun mielestä viime kertaa vähemmän. Että saa nähdä miten käy tällä kertaa... :confused: Niin ja tänään siis 4+4. En oo uskaltanut neuvolaankaan ees soittaa vielä.
 
Mulla ei oo muita oireita kun palelu ja ruokahaluttomuus. Tosin olen kaameassa flunssasssa tällä hetkellä niin sekin voi vaikuttaa :sad001
 
Onko kenelläkään muulla tiputteluvuotoa? Mulla oli ekastakin ja kaikki meni hyvin joten -yritän- olla huolestumatta, mut aamullakin pönttöön pari tippaa kirkasta verta, muuten sit vessakäynneil lähinnä vaan. Ei oo kipuja kuitenkaan.

Vähän kuitenkin masistaa nyt kun on ehtiny pari päivää totutella plussaan :sad001 tänään ei oo toistaiseks mitään muita oireita ollut, eilen oli etovaa oloa aamupäivästä ja tissit selvästi arat. Tänään vähemmän. Mut ekastakin ne aaltoili..
 
Pahoinvointi ja ruokahaluttomuus ovat olleet ainoat oireet. Ei tee mieli edes suklaata kaapista
 
Täällä ilmaantunut aiempien oireiden lisäksi parin viime päivän aikana kauhea väsymys ja voimattomuus. Tuntuu ettei mitään jaksa. Lisäksi iltapahoinvointi alkaa olemaan jo sitä luokkaa ettei oksennus ole kaukana, yökkiä saa jo...

rv 5+3
 
Täällä etova olo hiukan hellittänyt tai sitten siihen on jo tottunut, ei ole mitenkään voimakasta ollut. Todella voimaton ja väsynyt olo. Turvotusta mahan alueella paljon, nännit arat. Ruoka maistuu hyvin toistaiseksi. Nälkä tulee helposti. 5+4
 
muutaman viikon väsymys, vatsakipuja ja vatta sekasin (tuntuu, ettei mitään oikeen uskaltais syödä.. on ollu niitä parempia päiviä ja niitä huonompiakin :sad001), etova olo välillä, niin että tekis mieli oksentaa, mut ei oksennusta vielä ainakaan.. välillä ruokahalu totaallisesti kadoksissa, johtuu kans vähän tosta vatsasta.

RV 5+3
 
Uusia oireita ilmaantunut tänään, repäisykipua ja en pystynyt syömään lämmintä ruokaa, leipä, salaatti, jugurtti ja hedelmät onneks maistuvat. Etova olo ja vatsan jomotus ovat vähentyneet vähäsen, tuntuu et ne tulee ja menee. 5+2
 
Salmiakki, mulla oli tiputteluvuotoa viitenä päivänä. Tsemppiä sinne. Nyt menossa rv 4+3 ja oireita alkaa ilmestyä. Rinnat on kipeytyneet ja alavatsaa nipistelee ja jomottaa. Lisäksi närästys ja turvotus ovat voimistuneet tänään. Päivisin väsynyt, kun unettomuus vaivaa öisin.
 
Mulla on nyt 5+0 ja olo on normaalimpi kuin vähän aikaa sitten. Repäisykivut ja nipistelyt mulla alkoivat jo varmaan heti kiinnittymisestä (5 vuorokautta oletetun ovulaation jälkeen), mutta niitä tuntuu enää vain harvakseltaan. Varsinaista pahoinvointia ei ole tullut, vaikkakin välillä tulee jotenkin huonohko olo, jos edellisestä syömisestä on kulunut aikaa. Nyt varsinkin muutamana päivänä on mahassa välillä ollut jotenkin hankala olo, ei varsinaisesti kipua, mutta jotenkin kai turvottaa ja inhottava tunne. Ja väsyneenä, kun on päivän touhunnut, alkaa jomottamaan alaselkään oikealle puolelle. Vähän huolettaa, mutta yritän ajatella, että en pysty näihin asioihin mitenkään vaikuttamaan.
 
No joo, tuleehan niitä oireita lisää mieleen, kun vähän miettii. Janottaa tosi kovasti, välillä suu on ihan rutikuiva. Ja sitten tietty vastapainoksi pissattaa. Herään ja nousen aamuyöstä usein ennen neljää. Päivällä sitten väsyttää. Vielä onneksi väsymys ei ole ollut ylitsepääsemätöntä. Tisseihin tulee välillä hetkeksi sellainen kiristävä tunne, niin kuin maito nousisi.
 
Täällä kans ihan uuten tuota etovaa oloa. Esikoisen aikana sitä ei ollu ollenkaan, nyt taas aamusin ja varsinkin iltason tosi huono olo. Turvotus on jotain hirveetä :D maha jo nyt turvonnu paljon ja on sellanen kova. Jano on myös kova, tollanen urheilupullo mistä juon, saa täytellä vähän väliä.
 
Miekin kirjoittelin tuonne toiseen keskusteluun näistä ennen kuin tajusin nämä muut :)

Tulin raskaaksi toisesta kierrosta, mikä yllätti täysin. Ovulaatiosta eteenpäin oli tosi selviä tuntemuksia. Kiinnittyminen esim. tuntui selvästi nipistelyinä. Sen jälkeen nipistelyjä ollut enemmän tai vähemmän. Nyt siis 5+0.

Vessassa ramppaus, jano, väsymys, arat ja turvonneet rinnat, vähän turvotusta.

Miulla on masennuksen takia ollut mielialalääkitys ja nyt sitä osittain koetetaan ajaa alas, joten ihan kaikki mielialavaihtelut ei mene raskauden piikkiin.
 
Onko täällä muita joilla on tosi paha pahoinvointi? Mulla on nyt muutaman päivän ollu sellasta, ettei mikään pysy sisällä, ei edes vesi. Mikä teillä on auttanut?
 
Takaisin
Top