Oireet

Mulla lähinnä ollut oireena kauhea jännityksen tunne koko ajan, pulssi kauheen nopee ja -jännittää- :D hankala selittää. Lisäksi maha ollut aamuisin ihan sekasin, hmmm.. Viime yönä näin unta että alkoi kirkasta verta tulee kauheasti, huokaisin vessassa helpotuksesta kun aamulla tuo toinen vaiva herätti eikä verta näkynyt.


Tsemppii marketti et ei olis mitään! Mulla viime raskaudes tuli parin viikon välein veristä vuotoa 3 ekaa kuukautta ja kaikki meni kuitenkin sit hyvin. Kyllä se säikäyttää ja itsekin hakeuduin alkuun päivystykseen siitä, lopulta uskalsin luottaa raskauteen kun paha olo oli niin voimakasta joka päivä
 
Tänään oli tosi etovaa/huonoa oloa :s esikoista odottaessani en tuntenut juurikaan mitään pahoinvointia tai huonoa oloa. Siksi tämä jotenkin "yllätti" vaikka tiedossa on että tietenkin pahoinvointia voi tulla kun tulee raskaaksi :D
 
Mä olen lähihoitajana joutunut haistelemaan kaikenlaisia eritteitä ja kaikenlaisia ulosteita käsittelemään, mutta nyt tällä hetkellä tuon melkein 1v tytön kakka haisee ihan järkyttävän pahalle, hyvä että pystyn vaipan vaihtamaan kun haju iskee nenään :grin Itkuherkkyys on pahentunut ja väsyttää koko ajan, mutta siinä oireet tällä hetkellä. En oikein vielä edes usko että olen raskaana..niin ja turvottaa. Tiedän edellisestä raskaudesta että aineenvaihdunta hidastuu ihan järkyttävästi ja alussa varsinkin oli pahaakin ummetusta, niin yritän nyt vältellä sitä syömällä enemmän kuituja.
 
Marketti voimia ikävään tilanteeseen :Heartpink

Täällä oksennettu ekan kerran. ..aamupala tuli ylös hampaita pestessä. .hyi. rv 6+6
 
No nyt se on täälläkin... ympärivuorokautinen paha olo, väsymys ja palelu. Kaikki ei makea ruoka ällöttää ja 10kk pojan syöttäminen meinaa tuoda palan kurkkuun väkisin...
 
Täällä myös pahoinvointi alkaa huomattavasti pahentua. Neljä päivää ollu semmonen vuosisadan krapulafiilis.... Yökkäyttää koko ajan. Toivottavasti rauhoittuu, menee työt muuten hankalaksi.
Rv 6+2
 
Täälläkin huonovointisuutta, lähinnä kovien kipujen yhteydessä.

Miten te olette lievittäneet kohdun kasvusta johtuvia kipuja?

Oon yrittänyt selvitä ilman kipulääkkeitä. Tänään piti kokeilla 1 g parasetamolia. Kuukautiset ovat olleet oikeastaan aina kivuliaat, joten tuttua mutta silloin olen käyttänyt kovempia särkylääkkeitä. Kipu on ajoittaista ja aaltoilevaa. Välillä onnistuu hengitysharjoituksilla helpottamaan ja välillä taas on yritettävä kestää kramppailu.

Ja 5+5 menossa.
 
Takaisin
Top