oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Newi, mulla ainakin holahti sitä vettä ihan tolkusti pitkin jalkoja ja se oli lämmintä... Eli ei jääny epäselväksi. Jos sitä tulee jatkuvasti lisää pikkumääriä ja on epävarma, niin varmaan kantsii käydä testauttaa...

Joo, mäkin jäin seuraamaan että jos jatkuu tolleen pieninä määrinä tulemaan, mutta ei oo enään mitään tullut. :)

Märn tiedä/tajunnu missä vaiheessa mun vedet meni,mut ne supistukset sen jälkee nii on vaikee olla huomaamatta :D

Onko teillä ruokahalut tallella? Mun on synnytyksen jälkeen lähinnä ruoka etonnu.. Mitään ei tee mieli, ja ku syö ni tulee kamala paha olo...

Minulla on ehkä kasvanut tuo ruokahalu. Ja yks kaks iskee kauhee makeanhimo. Hirveesti kuluttaa tuo imettäminen.

Mulle maistu sairaalassa ruoka todella hyvin, mut kotona ei oikeen:o vähä niinku väkisin pitää syödä jos edes muistaa ja ehtii:) mut ei mulla kuitenkaa pahaa oloa tuu, ei vaan tee mieli ja mitää makeaakaan ei tee enää mieli toisin ku raskaana :) ihmeteltiin eilen miten onki karkkikulho saanu olla ihan rauhassa pöydällä :)

Just neuvolassa täti muistutti että 500-600kCal enemmän täytyy nauttia kun imettää ja muistaa juoda ettei vaikuta maidon tuotantoon. Kyllä sitä siis saakin syödä melko lailla. :p

Mulla on ihan hirveä paineen tunne alavatsalla istuessa, tai siis tämä käy jo kipeää. :/

Tiada, saitko muuten maidon tuotannon hyvin tyrehdytettyä vai alkoko pakkautumaan? Mä sain tosissaan tehdä töitä tuon vasemman rinnan kanssa ettei tulehtuisi kun ei maito päässyt ulos. Kaks päivää sain tehdä töitä sen eteen mutta sit helpotti.

Ei mulla ees noussu :( Ne sit snto sen esto tabletin ettei sit tuu mitää tulehduksia,jos sattuis vaik yht äkkii nousemaan..

Mä syön tosi huonosti nyt synnytyksen jälkeen, eikä tee mielikään. Eilen illalla kaheksan aikaan hoksasin, etten oo syönyt oikeeta ruokaa ollenkaan mut ei mun nälkä ollut. Aamulla puurolautanen, päivällä joku töhnäpulla ja illalla muutama pullasiivu taloyhtiön infossa. Ei näitä raskauskiloja luulis ihan hirveesti tällä menolla jäävän :oops:

Takaisin