Musta on tullu muute hirvee kuolaan:/ luulin ain et mun mies on kuilannu mun kaikki tyynyt, mutta ei kyllä se olen minä itse ja tissit ny vuotaa iha solkenaan, ei paljo tommoset tissiläpyskät auta. Mietein jo jos laittas vaipat tisseihi. Taitas olla sopivan kokosiaki noi vaipat
Pivi, laita maidonkerääjät ja pakasta maito vaikka, niin saat jemmaan :) Tai jos et tarvii jemmaan, niin saat ainakin kuivan olon, kunhan muistat tyhjentää ennen kuin täyttyy tai kumarrat syvään :D
Voikohan valkovuodon koostumuksen muutokset enteillä synnytyksen lähenemisestä? Täällä nimittäin oli ennen ihan vesimäistä vuotoa mutta nyt muuttunut selkeästi paksummaksi. Toki voihan se muuttua muutenkin, mutta kai tässä jo vähän on toiveajattelua mukana.. :D
En oo varma miltä liitoskivut tuntuu niin haluisko joku selventää? Mulla koskee asentoa vaihtaessa, kävellessä jne (liikkuessa ylipäänsä) tavallaan tonne alapäähän, kuitenkin siitä vähän sivuun. Sellaista pistävää/särkevää tunnetta... myös istuessa jos nojaan eteenpäin, vihloo samalle alueelle.. onko siis liitoskipuja?
Newi, mulla on hyvin saman kuuloisia tuntemuksia ja oon tulkinnut ne liitoskivuiksi.
Täällä alkaa turvottaa ihan oikeasti. Kihlasormuksen käytöstä täytyi luopua jo muutama viikko sitten, mutta eilen ja tänään on sormien niveliä aristanut aamulla ilmeisesti turvotuksen takia. Vähän inhaa, mutta ehkä se tästä vihreän teen ja ananaksen voimilla.
Osaisiko täällä joku sanoa tarviiko huolestua vai ei? Eli eilen suihkun jälkeen kuivatellessani itseäni huomasin kun jalkaa pitkin lorahti jotain noin t-lusikallisen verran ihan nestettä. No innoissani aattelin, että oliskohan se lapisivettä... (tähän kohtaan hyvä mainita, että olimme käyttäneet miehen kanssa yhden S-konstin tuntia aikasemmin ). Laitoin siteen paikalleen ja jäin odottelemaan tuleeko lisää. Eipä tullut koko yönä! Side on suhteellisen kuiva (hikoilun takia hiukan nihkeä mutta ei märkä). Eikä alkanut supistelemaan yhtään yöllä. Tämän jälkeen aloin miettiä, että entä, jos ne vedet meni kaikki suihkussa ja se pieni määrä mikä tuli jalkaa kuivaessa oli viimiset rippeet...Voiko tää olla mahdollista? Mutta olisko sitten alkanut supistelut kuitenkin? Nyt sitten olen tässä aamun pohtinut että pitääkö mun olla huolissaan vai voinko ihan normaalisti jäädä odottelemaan uusia oireita? Mitä mieltä olette?
Mun maha pienentyi kolmasosaan sen jälkeen kun vedet meni ja tuntui kovalta, koska oli pelkkää vauvaa. Eli samaa mietin kuin Happy, että jos tuntuu pehmeähköltä ja isolta massu, niin varmasti on vielä runsaasti vettä jäljellä.
Kyllä masu on edelleen pyöreä :) Pehmeä se ei ole kun mul on vähän lapsivettä jäljellä (rv: 41+1).Ja vaavi pyöriskelee tuolla yhtä vähän niin ku viimiset viikot ahtauden takia... mut toisin sanoen, en huomaa kyl eroja masun koossa tai vauvan liikkeissä...
No oisko se sitten ollut jotain muuta tai vaikka oli lapsivettä niin ei kaikki kuitenkaan?Kun ei kerta ulkoisia muutoksia ja vauva liikkuu. Mutta tietenkin on seurattava tilannetta.
Mietin samaa, et olis vaan vetistä valkovuotoa... ku tosiaan ei mitään sen jälkeen oo tapahtunut! Mut mä katselen ja seurailen tilannetta :) Kiitos vastauksista!
Ei mutta jatkan vielä kun tuli mieleen. Minä mietin monet kerrat onko lapsivettä vai ei, valkovuotokin oli aika lirua. Se oli kuitenkin tahmeaa kun taas sitten viime ke alkanut vuoto eli lapsivesi oli liukasta, vähän saippuamaista ja kuivuessaan esim kädelle, ei jättänyt siihen mitään tahmantunnetta.