oireet

Ei mun mielestä, kun sitä ollut aiemmin ja ei ollut samanlaista. Tosin en mene vannomaan :D Mielessä kävi myös joku ummetukseen liittyvä vatsakipu.. :/
 
Joo mä odottelen niitä tässä kokoajan :D äsken tais supistaa jo vähän (toiveajattelua..), jos vaikka jo viikon sisällä sais vauvan maailmaan :)
 
Mulla on ollu vaan tollasia menkkamaisia kipuja jotka ei oo ollu edes kipeitä ollenkaan, mut niin vaan oli paikat auki kahdelle sormelle ja kanavaa jäljellä 1-1.5cm tänään. Yhden yhtä supistusta en oo tuntenut. Olin aatellut että mun alapää on varmaan vedetty pikaliimalla umpeen mut niin vaan oli noi kivuttomatki tuntemukset aukassu paikkoja. :)
 
Apua! Nyt uppaan tätä ketjua.
Joskohan joku osaisi mua vähän auttaa..

Oon ollut "parisuhteessa" viime uudesta vuodesta asti. Lainausmerkeissä tämä, koska mies on tehnyt eroa entisestä koko tämän ajan. Heillä pieni viime marraskuussa syntynyt poika... Mutta siitä enemmän ehkä jossain muualla/myöhemmin...

Nyt todelliseen ongelmaani! Oon syönyt useamman vuoden Cerazette-pillereitä. Nyt reilu kk sitten pillerit loppui, ja peittoja heilutettiin muutaman kerran ihan pillereiden loppumisen jälkeenkin. Nyt kuitenkin kuukautisia ei ole ollut, ei näy ei kuulu. Menkkakipuja kylläkin ollut jo toista viikkoa! Eilen plussasin epäuskoisena haalean viivan, kun tajusin että tissit on turvoksissa ja kipeät (oon pienirintainen, joten sen kyllä huomaa!) ja vatsa on tosi pömpöllään!

Kuinka mahdollista on, että lapsukainen onkin saanut alkunsa jo aiemmin pillereistä huolimatta? Ei kai rv4-5:n kohdalla pitäisi olla vielä voimakasta pömpötystä tai muita alkuraskauden oireita?

Huolestuttaa aivan hulluna, koska tupakoin, enkä sylje lasiin... Ei sillä että mitään hirveitä kännejä olisi tullut juotua, mutta kuitenkin!
Auttakaa joku epätietoista. Esikoisesta on siis kyse :)
 
Se on aika yksilöllistä millo ja mitä oireita tulee. Itellä ei ekalla kolmanneksella ollu ku kuvotusta. Mutta tuolla on esim. viime vuoden kesäkuun alussa ollu joillain jo turvotusta ja taitaa olla just noita 4-5 viikkoja korkeintaan.
Mutta kyllä pillerien läpikin on vauvoja saanu alkunsa ja toisilla tullu "valemenkat".
 
Itsellä ekat merkit oli juurikin rintojen arkuus ja turvotus ja viikkoja juurikin tuo 5-6. Meillä poju tuli jälkiehkäisystä huolimatta, joten mikään konsti ei ole sata varma. Tsemppiä!
 
Mullakin aristi rinnat jo ennen plussaa mutta testasin vasta kp 35 kun on epäsäännöllinen kierto. Ja liiviostoksille piti lähteä saman tien kun jäi pieneksi.
 
Rinnat aristi ja mies kysyi, olinko hankkinut silikonit jo rv 4-5 paikkeilla... sen perusteella sitten testiä tekemään, vaikka viikkoa aiemmin gynekologi oli ultralla todennut, että mikään ei toimi ja lapsia tuskin tulee. :p
 
Täällä kanssa rintsikat jäi pois päältä kun sattui eikä mahtuneet päälle mun alavatsa turposi myös heti mutta sitä ei huomannut kukaan muu kuin minä itse, rinnat kasvoivat ensin b70- c70 ja lopulta d 70 joten rintsikkaupoilla on käyty useasti saapa nähdä jääkö kaikki isoiksi imetyksen päätyttyä :p


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla iski rinta/nänni kivut viikolla 6. Ja eka plussa oli melko haalea, mutta kun ei menkkoja kuulunut, varasin ajan neuvolaan.
 
Takaisin
Top