Apua! Nyt uppaan tätä ketjua.
Joskohan joku osaisi mua vähän auttaa..
Oon ollut "parisuhteessa" viime uudesta vuodesta asti. Lainausmerkeissä tämä, koska mies on tehnyt eroa entisestä koko tämän ajan. Heillä pieni viime marraskuussa syntynyt poika... Mutta siitä enemmän ehkä jossain muualla/myöhemmin...
Nyt todelliseen ongelmaani! Oon syönyt useamman vuoden Cerazette-pillereitä. Nyt reilu kk sitten pillerit loppui, ja peittoja heilutettiin muutaman kerran ihan pillereiden loppumisen jälkeenkin. Nyt kuitenkin kuukautisia ei ole ollut, ei näy ei kuulu. Menkkakipuja kylläkin ollut jo toista viikkoa! Eilen plussasin epäuskoisena haalean viivan, kun tajusin että tissit on turvoksissa ja kipeät (oon pienirintainen, joten sen kyllä huomaa!) ja vatsa on tosi pömpöllään!
Kuinka mahdollista on, että lapsukainen onkin saanut alkunsa jo aiemmin pillereistä huolimatta? Ei kai rv4-5:n kohdalla pitäisi olla vielä voimakasta pömpötystä tai muita alkuraskauden oireita?
Huolestuttaa aivan hulluna, koska tupakoin, enkä sylje lasiin... Ei sillä että mitään hirveitä kännejä olisi tullut juotua, mutta kuitenkin!
Auttakaa joku epätietoista. Esikoisesta on siis kyse :)