oireet

Mikä on töhnäpulla? Hirvee nälkä vaik just söin :eek:
 
Mulla menee ruokailut niin että kunnon ruokaa en juuri syö, mutta suklaata kyllä aamupalalla, välipalalla jne... Ja jätskiäkin menis vaikka kuinka... onneks ei oo sokereiden kanssa ollut ongelmaa niin tavallaan ei tää sinäänsä haittaakaan. Saa nähä mikä herkkuperse meidän poitsusta kasvaa kun tottunut alusta asti tällaseen :D
 
Mä voisin kitata noita mehukeittoja ja kiisseleitä vaikka kuinka paljon. Mut nyt sen vasta huomaakin et kuinka toi imetys kuluttaakin, kun koko ajan tekis mieli syödä jotain :)
 
Riipitii, mäkin haluisin tietää mitä töhnäpullaan tulee :p mulle tulee mieleen dallaspulla, nams :rolleyes:
 
Osaako kukaan sanoa kuinka kauan tuore ja aika runsaskin jälkivuoto kestää sektion jälkeen? Jäin miettimään kun sektiosta on jo 17 päivää... Vaikuttaako verenohennuslääkitys asiaan?
 
Töhnäpulla taitaa olla mitä tahansa pullaa jollakin "töhnällä"? Siis viinerit, voipullat jne.
 
Muokattu viimeksi:
Mitä verenohennuslääkettä sulla Kaykay käytössä? Pitääkö käyttää kauankin? Näin maalaisjärjellä ajateltuna se vois hyvinkin vaikuttaa, kun ohentaa verta ja ohuempana veri on juoksevampaa...
 
Mulla oli sektio 3.2. ja edelleen tulee punaista jälkivuotoa. Tänään oli mulla viiminen Klexane-napapiikki. Kai tää on normaalia jos saman verran oot kans vuotanu?
 
Toi töhnäpulla oli Prismasta ostettu kiekura (kyljellään oleva korvapuusti -tyyppinen), jossa oli jotain, ehkä voisokerimössöä keskellä. Paljon. Adjektiivina sama kuin toi rähmäpulla :)

Eikös se jälkivuoto voi kestää neljäkin viikkoa?
 
Hmmm... Mulla oli sektio 28.1. ja vuoto loppu jo viikko sitte. Mutta noita napapiikkejä mulla on vielä 3 päivälle... :wideyed:
 
Mulla sama kuin sannalla eli Klexane-piikit 10 päivää vielä kotona (yht. 16 päivää), loppuivat olikohan toissapäivänä. Kaitpa tässä voi rauhassa vielä odotella. Välillä on hetkiä, että vuotoa ei tule lainkaan, mutta sitten esim. kävelyn ja suihkun jälkeen tulee runsasta vuotoa. Ei kipuja eikä pahanhajuista vuotoa.
 
Reiluu.. Mä sain 20 niitä kammottavia piikkejä. Hyvin käytännöt vaihtelee näköjään :wideyed:
 
Mä en saanut sektion jälkeen klexanea ollenkaan, täällä kuulemma käytäntö et jos bmi alle 30 ni ei tarvii pistellä. Mulla oli sektio 10.2. ja edelleen vähän vuotaa.
 
No mä vähän arvelinki, että on painoon liittyvä se piikkien määrä...
 
Eiköhän se siitä Kaykay sitten helpota hetken päästä :) hyvä ettei ole tulehduksen oireita. Kantsii seurailla tilannetta kuiteskin, ja ottaa neuvolas puheeksi jos mietityttää vielä.
 
Jatkuva nälkä täälläkin. Mä syön kyl normisti sen 5 x päivä ihan kunnon ruokaa. Lisäks on tullu jonkun verran herkuteltua. Iltasin joudun monesti viel syömään jotain ennen nukkumaan menoa kun eihän nälkäsenä voi mennä nukkumaan :-o
 
Tosi outoo, mulla on taas lämmin ruoka syömättä, kello 22.32. Kyllä mä jossain vaiheessa muistin sen mut oltiin tissillä, nyt on taas näköjään unohtunu. Wtf? Onneks ei tartte kuin lämmittää.
 
Sain klexanea 10piikkiä, mulla vuotaa tuo sektiohaava edelleen ja joudun hoidattaan sitä 2pvän välein terveyskeskuksessa.

Muu vuoto väheni, melkein loppuikin jo kuluneella viikolla.

Onneksi oli tuo klexane, muuten tuo hematooma vitutus olis voinut aiheuttaa kuolion.

Niin ja jälkivuoto saattaa kestää 2-6viikkoa,välillä ei vuoda ja taas seuraavana päivänä ihan hulluna.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top