oireet

Miss T

Puuhakas puhuja
ajattelin aloittaa oman ketjun näille ihanille raskausoireille! :) mulla on alun yökötys vaihtunut mielialan heittoihin, oon välillä niin raivona et ei mitään rajaa :D sit vatsa on turvoksissa ( mikä suututtaa ihan älyttömästi) ja nivusia + mahaa nippailee ja särkee välillä. Mitäs muilla?
 
Mulla myös maha niin turvoksissa!!!:mad:

Ja aivan tajuton väsymys. Mietin kokoajan että voisinkohan lähteä kotiin töistä, mutta mitä sitä esimiehelle sitten selittäisi....

Pakko myös syödä kokoajan jotain, pähkinöitä työpöytä täynnä...:wink
Mulla myös on tuo tupakoinnin lopettaminen tässä nyt, aiheuttaa erinäisiä oireita sekin....:confused:
 
Täällä lähinnä vatsan nippailua ja väsymystä... Töissä ei meinannu millään jaksaa eilen pysyä hereillä ja tänään meinasi kunto loppua kesken kun kapusin portaat kakkoskerrokseen! Kuntoni on hyvä, joten selviä raskauden merkkejä käsillä :) Tähän mennessä en siis ole muuta kuin tyytyväinen, kun huomaa muutoksia.
 
Mä olen myös tosi räjähdysherkkä. Itkuinen myös. Enemmän olen kuitenkin vihainen :D Tissit on kipeät, alaselkä on kipeä, varsinkin kumartelu saa kipeytymään. Maha toimii erilailla kuin ennen. Nälkä on, ja nälkäisenä saattaa tulla paha olo, autossa tulee paha olo. Turvottaa ja väsyttää. Mahasta vihloo välillä. Hikoilen ja palelen välilllä. Eilen närästi inhottavasti.
 
Maha turvonnut ja iltapäivisin väsyttää. Muita oireita ei vielä ole ilmaantunut.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä maha kans turvoksissa (etenkin iltaisin), ja rinnat myös turvonneet ja arat/kipeät. Pahoinvointia ei vielä suuremmin, paitsi välillä nälkäisenä pientä etomista. Mahassa ja välillä myös nivusissa nippailuja. Siinä suurimmat!
 
Maha turvoksissa, ummettaa :D
Nivusia ja alavatsaa nipistelee ja juilii välillä, enemmän rasituksen jälkeen :)
Väsyttää välillä, sit välillä melkeen uneton.
mielialat mene laidasta laitaan...
Hengästyn simohelposti :D
Hikoilu! Tai kuumat aallot...
nännit on vähän arat ollu ovulaatiosta asti
Yhden päivän tajuton päänsärky ja pahoinvointi :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Kirjotit MadH kaikki mun oireet niin mun ei tarvii ite listata enää :D
 
Tuo Jano on ollu kyl ihan mieletön tänään. Oon juonut tosi paljon, ja silti tuntuu et kaikki menee ns. "hyötykäyttöön" et vaikka sitä joutuu käymään useemmin vessassa, ni silti tuntuu et juomisen määrään nähden tulee vähän ulos :D
 
5+1 mennessä: rintojen herkkyys, nälän tunne usein, alavatsalla ollut hieman menkkamaisia nipistelyjä
ja sit nää hemmetin mielialan vaihtelut! :p
 
Minä voisin sanoa olevani oireeton palelua ja väsymystä lukuunottamatta. Teillä muillahan on vaikka mitä!
 
Nyt on viikkoja 5+0 omien laskujen mukaan, ja ei oo oikeen muita oireita ilmaantunut kuin alavatsan nippailu ja iltaisin vähän turvotusta.. Nälkä on, mutta ei tee mieli syödä mitään ruokaa.
 
Täällä on tänään juilinut ehkä astetta enempi masua... :) Menkkamaisia jomotuksia. Sepä jos mikä rupee sit pelottamaan! :D

Väsymys varmaan suurin, ja jano. Eilen illalla nukahdin sohvalle ihan tosta noin vain eikä pitänyt edes päikkäreitä nukkua. :D Lievää etomista jota en melkeen ees laske etomiseks.. :D

Oma äitini sanoi, ettei mua odottaessa ollut lähes mitään oloja :)
 
Täällä mielialojen heittelyä, herkkyyttä, masun nippailua ja vihlontaa, väsymystä ja palelua. Siinä ne kai taisi tällä erää olla. Sitä pahoinvointia odotellessa. Se kun on joka raskaudessa tullut siitä viikon 7-8 paikkeilla niin eiköhän se nytkin tule. Hyih.
 
Hyvät on oireet sullakin kolmenäiti! :)

mulla eilen juili vatsaa aika hyvin koko päivän aikana useampaan otteeseen, ja ensin pelotti kauheesti kunnes tajusin että ehkä se on vaan "hyvä merkki" kun kohtu kasvaa... :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla myös paljon tota menkkamaista juilimista, se vaan on sillä lailla erilaista että eniten tuntuu ihan alaselässä, siellä missä supistuksetkin sitten kun on h-hetki. On tää huimaa :) viikonloppuna teen vielä yhden testin joka tuolla kaapissa pyörii. Mun mies haluu vielä varmistuksen, eli kolmas plussa toden sanoo. Ymmärrän kyllä sitä, mulla ne kaikki oireet on, mutta se haluu konkreettisen todisteen että varmasti oon raskaana! :)
 
Mulla kans eilen illalla tuntu tuolla alaselässä kans juilintaa! :) mä en oo vielä voinu lopettaa testaamista ku mulla on vieläkin kymmenen testiä jäljellä... :D pakko varmistaa joka aamu, on tää niin uskomatonta :D ja epätodellista yhä... mies jo uskoo ja naureskelee mulle ku testaan neuroottisena :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Siis mulla on monena päivänä jo ennen plussaakin vetänyt suonta jaloista ihan törkeän lujaa!!! :sad001 Muilla? Välillä vetää niin lujaa varpaista, välillä pohkeesta tai jalkapohjista....


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ja täällä mies on tosi hämmentynyt, kuulemma uskoo vasta kun näkee ruudulla :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top