oireet

Onko liitoskipuihin jotaki helpotusta? Nyt sattuu jo maatessakin. Ja tässä asentoa vaihtaessakin sattuuuuuu!!!..... :sad001
 
Newi, jos ei oo kauratyynyä, niin voithan kastaa pikkupyyhkeen tosi kuumalla vedellä, ajaa saman asian ainakin jonkun aikaa ja käy sit uudestaan kastelemassa.
 
Jos se valmistautuu tulevaan ja nuo pahentuneet liitoskivut ois sitä, että siellä paikat kypsyy ja valmistautuu nekin?
 
Voin kyllä todella lämpimästi suositella jonkun lämmitettävän apuvälineen hommaamista, jos vielä pystyt sellasen jostain hankkimaan. Toi kauratyyny on nimittäin ihan ykkönen ainakin mun alaselän kipuihin, ja nyt kun vähän väliä supistelee, niin niitä kipuja on paljon. Toinen mitä voisit kokeilla on, että laitat miehen hieromaan alaselkää. Mulla se auttaa ainakin ihan kaikkiin kipuihin, vaikka ne ei ois just siellä selässä.
 
Okei :) No jos vielä tollasta tulee ni pitää tutkia paremmin... Mä vaan taisin innostua sillon niin pal et läiskäsin siteen pöksyyn ja menin iloisesti nukkuu... Aamul ei sit ollutkaan mitään tapahtunut :shifty:
 
Maarit, miehän kävin synnärillä lapsivesitestissä kun seksin jälkeen lorahti n desi jotain nestettä. Ei siis lapsivettä ollu. Nyt on enemmi tai vähemmi joka kerta seksin jälkee vähän jotain tulee, on siis kai jonkinlainen sekotus spermaa ja valkkaria :D
 
Mulla on kanssa ollut lauantaista asti vatsa ihan pinkeä koko ajan! Sit kun tulee supistus, niin menee vielä vähän pinkeämmäksi. Ja tähän kun vielä yhdistää sen, että vauva tunkee takapuoltaan kyljestä läpi, niin johan siinä alkaa tulla sellanen olo, että repeän kohta.
 
Nyt tunnin sisällä tullu monta jotain aivan jäätävää kipua tuolla alakerrassa.. Että ihan veet tulee silmiin.. Ennen niitä tuli kävellessä mutta nyt ku sohvalla makoilee niin yhtäkkiä alkaa viiltään.. Limatulppaa tullu pieninä määrinä viikon ajan.. Onkohan toiveajattelua mutta jos tää enteilis jo jotain :rolleyes:
 
Heräsin siihen että jotain lorahti housuun. No menin sitten vessaan ja housussa oli vaan kirkasta nestettä läntti... Laitoin nyt siteen ja tarkkailen että mitä siihen tulee. Mutta mistä sen nyt sit erottaa onko se lapsivettä vai vaan vetistä valkovuotoa..? Ompa jotenkin stressaavaa...
 
Mun superlaiska kohtu on tajunnut että sen täytyy supistella saadakseen myyrä ulos. 4/5 aikaan otin ekan panadolin että saisin nukuttua vielä ei mitään vaikutusta toinen 30 min perään ja päätin että jos jatkuu niin alan kellottamaan tuossa 9 aikaan.
Selkään ja reisiin sattuu sen verran ettei makoilu onnistu


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top