Cava, kyllä mulle on kaikki synnyttäneet kaverit/vanhemmat/mummot ym. ja lääkärit ja neuvolan tädit sanoneet, että liikuntaa ihan niin kun itestä hyvältä tuntuu. Että ainoa, mitä pitää välttää, on just ne vatsalihasten treenit, että ne tosiaan palautuu kunnolla paikoilleen, mutta muuten kuulemma ihan mikä hyvältä tuntuu. Eikä siis oikeasti, sanoohan sen jo ihan järkikin.
Vatsalihasten välisestä raosta, mun mielestä oli justiinsa puhetta, että sen pitäis olla pienentynyt n. kahteen sormen mittaan, ennen kun lihaksia saa alkaa treenaamaan, mutta tähän ei nyt taas kannata ehkä yhtään luottaa, en muista puhuinko asiasta jonkun ihan asiasta tietävän kanssa, vai esim. tuon miekkosen :D Vai luinko ehkä jostain. Ei voi tietää.
Mä olen ainakin kaikille kavereille uhonnut, että oon niin timmissä kesäkunnossa jo viikko synnytyksen jälkeen, mut jostain syystä ne vaan naureskelee, ettei nää hommat toimi ihan niin (?! :DD). Toisaalta, mä kovasti myös uhoan lähtee synnyttää jo tässä kuussa, mut sitäkin ne toppuuttelee, ettei sitä lasta taida mun halut kiinnostaa :Ppp
.. Toisaalta, sen pinnasängyn vois kasata ennen lapsen syntymää (tai saada edes kotiin saakka..) ja vaatteetkin voisi pestä.. Vaikka kerkiäähän mies ne pesemään, kun meikäläinen on sairaalassa? :D
Vatsaa nipistellyt nyt useamman päivän, tosi kurjaa. Muutenkin jotenkin "tulehtunut" olo tuolla vatsanseudulla, meinaa mm. syömiset olla hieman vaikeita. :/