Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
heillä oli uusi potilasjärjestelmä käytössä ja puhelussa meni lähes 45min
mutta saatiin kaikki tiedot ylös!Hih, vihdoin tuli takaisinsoitto ja neuvolakäynti varattu ti 11.5. (rv8)heillä oli uusi potilasjärjestelmä käytössä ja puhelussa meni lähes 45min
mutta saatiin kaikki tiedot ylös!
Meillä mies tulee mukaan kaikkiin tapaamisiin, koska eka raskaus kyseessä ja innostus korkealla. :angelic:
Varhaisultran varasin viikkoa aiemmaksi 4.5. eli rv7.

Sain viime viikolla siis tuon soittoajan täksi päiväksi. Vaikka siellä nyt uusi toimintatapa, niin kaikki sujui mun mielestä todella mukavasti. Täyttelin jo tohkeissani Ipana äitiyskortin tietojakin ja kyselyitä. Eipä enää saa sitä pahvista korttia, mikä ainakin mun kohdalla oli usein hukassakin. Tämä paljon parempi, tuntuu ainaki tosi kätevältä
Voi ei! Toivottavasti yrittävät soittaa uudelleen. Eihän puheluihin voi aina vastata.No niin, kävi juuri kuten pelkäsinkin. Maanantaina jätin soittopyynnön puhelinpalveluun ja tänään yrittivät soittaa takaisin juuri silloin kun oli asiakastapaaminen eikä mitään saumaa vastata puhelimeen. Toivottavasti yrittävät edes soittaa toisen kerran, tuntuu ihan toivottomalta hommalta jos takaisinsoittoa pitää odottaa päiväkausia ja sitten se huonolla saumalla osuu aina siihen kohtaan työpäivää jolloin en pysty puhelimeen irtoamaan.![]()
Juu. Meillä ei neuvolassa kuunnella sydänääniä ekalla käynnillä, koska se laite ei ole ihan uusimmasta päästä niin ei varmaan löydä niitä ääniä ekoilla viikoilla. Kuunnellaan fiiliksiä ja tulee infoa ja kaikenlaista kyselyä. Itsellä taidettiin mitata hemoglobiini myös ekalla kerralla, jos esikoisesta oikein muistan.Onko tosiaan niin, että eka neuvolakäynti on lähinnä juttelua?![]()

Kyllä aikaa varatessa kysytään, että millä mielellä on raskauden suhteen. En nyt muista sanamuotoa, mutta ei ole taidettu suoraan kysyä, onko suunniteltu.Kysytäänkö muualla aikaa varatessa, että oliko suunniteltu raskaus? Mulla on nyt molemmilla kerroilla kysytty. Kävisi kyllä järkeen, niin tietää miten lähestyä asiakasta![]()