Aika myöhään? Mikä siellä on ohjeistus? Jotain 8-9 viikoilla tavataan ottaa muistaakseni. Ensikertalaiset otetaan vähän eriaikaan kuin myöhemmät.Mulla on vasta 10.5. Johan miä oon sillon jo 11. viikolla Tai sit ei vaan ollut aikaisemmin vapaana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aika myöhään? Mikä siellä on ohjeistus? Jotain 8-9 viikoilla tavataan ottaa muistaakseni. Ensikertalaiset otetaan vähän eriaikaan kuin myöhemmät.Mulla on vasta 10.5. Johan miä oon sillon jo 11. viikolla Tai sit ei vaan ollut aikaisemmin vapaana
Kannattaa katsoa tuon päivämäärän kanssa se että miten äloman tulot määräytyy, JOS lasketulla ajalla on väliä. On olemassa tapaus jossa oli laitettu väärä päivämäärä ja nainen oli hävinnyt siinä tuhansia euroja tuloistaan. Ultrassa ne ei lähde muuttamaan la paitsi siinä tapauksessa että se heittää viikolla tai yli.Mie sain soitettu neuvolaan, ja se on vasta 5.5. Täällä päin on näköjään ruuhka. Täti jolle soitin sanoi, että heidän mukaan olen 4+6, omien mukaan 4+4-5, mutta katotaan sitten varhaisultrassa, jos siellä kertoisi mikä on todellisuus
muoks... silloin viikkoja 9+0
En tiiä ohjeistuksista, mutta aikaisemmissa olen käynyt 8.-9. viikoilla. Mutta kaipa tuon kerkee myöhemminkin. Varmaan on ruuhkaa kun tänä vuonna meijän kunnassa syntyy paljon vauvoja ja korona rokotuksia hoitaa myös neuvolassa.Aika myöhään? Mikä siellä on ohjeistus? Jotain 8-9 viikoilla tavataan ottaa muistaakseni. Ensikertalaiset otetaan vähän eriaikaan kuin myöhemmät.
Siinä tulee aika kiire neuvolatädille varata se ultra ellei ole varannut etukäteen?En tiiä ohjeistuksista, mutta aikaisemmissa olen käynyt 8.-9. viikoilla. Mutta kaipa tuon kerkee myöhemminkin. Varmaan on ruuhkaa kun tänä vuonna meijän kunnassa syntyy paljon vauvoja ja korona rokotuksia hoitaa myös neuvolassa.
Oho, voi harmi!Nyt varasin ensimmäisen neuvolan. Todella tylsää että on etänä puhelimitse. Esikoisen kanssa kuulin sydämen lyönnit juuri ensimmäisellä kerralla neuvolassa. Puheluaika on 30.4. Olisi mennyt seuraavalle viikolle, mutta silloin kiirettä töissä, että onneksi sain tuon ajan.
Entä puhelinaika?Minä en vieläkään saanut neuvolaan soitettua. Ehkä huomenna.
Viimeksi sen sopimisessa oli niin kauhea säätö, että jännittää jo etukäteen miten tällä kertaa menee. Tuntui silloin että olen koko kaupungin ainoa toisella paikkakunnalla töissä käyvä, ja aikoja oli tarjolla vain 11-13..
Ensimmäisen kanssa halusivat paikalle, ja nytkin minä haluan itse sinne kun on kerran mahdollisuus nähdä mitä kohtuun kuuluu.Entä puhelinaika?
Mutta tiedäthän että neuvolakäynti on työaikaa! :)
Eli matkatkin eestaas on työajoa, vai miten se meni? Mä olen samassa kaupungissa tosin mutta olen kaikki ä-neuvolat käyny leima päällä, paitsi jos on iltavuoro osunut.
Tuo on kyllä aika reipas työmatka. Voitko vaihtaa neuvolaa siihen toiseen paikkakuntaan? Muistaakseni joku vaihtoi joskus jostain syystä, en muista tarkemmin, vai olikohan se synnytyssairaala...:bag: eniveis, voihan sitä soittaa ja kysyä työpaikkakaupungista jos se helpottaisi elämää? Neuvolassa kuitenkin joutuu hyppään tuo tuontuostakin. Tai saa :.Ensimmäisen kanssa halusivat paikalle, ja nytkin minä haluan itse sinne kun on kerran mahdollisuus nähdä mitä kohtuun kuuluu.
Ja ongelmana on juurikin matkat, kesken päivää ei ole "järkeä" ajella 200km käymään neuvolassa. Ei ajan, eikä matkan takia. Ja olen juuri miettinyt tuota kuuluuko matka mukaan "hyväksyttyyn" aikaan. Olen kuullut että moni on joutunut kuitenkin tekemään tunnis sisään.
Sinne täytyisi muuttaa kaikki terveyspalvelut, ei houkuttele sekään.Tuo on kyllä aika reipas työmatka. Voitko vaihtaa neuvolaa siihen toiseen paikkakuntaan? Muistaakseni joku vaihtoi joskus jostain syystä, en muista tarkemmin, vai olikohan se synnytyssairaala...:bag: eniveis, voihan sitä soittaa ja kysyä työpaikkakaupungista jos se helpottaisi elämää? Neuvolassa kuitenkin joutuu hyppään tuo tuontuostakin. Tai saa :.
On vai joutunut tekeen tunnit sisään..? Epäreilua suorastaan. Riippuu kaiketi alasta, mun edellinen esimies nimenomaan painotti että neuvolassa käydään sitten työajalla kun en ollut tiennyt ja olin ottanut liukumista siihen asti :).
Minä en vieläkään saanut neuvolaan soitettua. Ehkä huomenna.
Viimeksi sen sopimisessa oli niin kauhea säätö, että jännittää jo etukäteen miten tällä kertaa menee. Tuntui silloin että olen koko kaupungin ainoa toisella paikkakunnalla töissä käyvä, ja aikoja oli tarjolla vain 11-13..