Neuvolakäynnit

Mulla on vasta 10.5. Johan miä oon sillon jo 11. viikolla Tai sit ei vaan ollut aikaisemmin vapaana
Aika myöhään? Mikä siellä on ohjeistus? Jotain 8-9 viikoilla tavataan ottaa muistaakseni. Ensikertalaiset otetaan vähän eriaikaan kuin myöhemmät.
 
Mie sain soitettu neuvolaan, ja se on vasta 5.5. :smiley-angry017 Täällä päin on näköjään ruuhka. Täti jolle soitin sanoi, että heidän mukaan olen 4+6, omien mukaan 4+4-5, mutta katotaan sitten varhaisultrassa, jos siellä kertoisi mikä on todellisuus :taunt014

muoks... silloin viikkoja 9+0
Kannattaa katsoa tuon päivämäärän kanssa se että miten äloman tulot määräytyy, JOS lasketulla ajalla on väliä. On olemassa tapaus jossa oli laitettu väärä päivämäärä ja nainen oli hävinnyt siinä tuhansia euroja tuloistaan. Ultrassa ne ei lähde muuttamaan la paitsi siinä tapauksessa että se heittää viikolla tai yli.
 
Aika myöhään? Mikä siellä on ohjeistus? Jotain 8-9 viikoilla tavataan ottaa muistaakseni. Ensikertalaiset otetaan vähän eriaikaan kuin myöhemmät.
En tiiä ohjeistuksista, mutta aikaisemmissa olen käynyt 8.-9. viikoilla. Mutta kaipa tuon kerkee myöhemminkin. Varmaan on ruuhkaa kun tänä vuonna meijän kunnassa syntyy paljon vauvoja ja korona rokotuksia hoitaa myös neuvolassa.
 
En tiiä ohjeistuksista, mutta aikaisemmissa olen käynyt 8.-9. viikoilla. Mutta kaipa tuon kerkee myöhemminkin. Varmaan on ruuhkaa kun tänä vuonna meijän kunnassa syntyy paljon vauvoja ja korona rokotuksia hoitaa myös neuvolassa.
Siinä tulee aika kiire neuvolatädille varata se ultra ellei ole varannut etukäteen?
 
Täällä 21.4 neuvola rv 8. Kerkesin viime viikolla varailemaan.
 
Nyt varasin ensimmäisen neuvolan. Todella tylsää että on etänä puhelimitse. :meh: Esikoisen kanssa kuulin sydämen lyönnit juuri ensimmäisellä kerralla neuvolassa. Puheluaika on 30.4. Olisi mennyt seuraavalle viikolle, mutta silloin kiirettä töissä, että onneksi sain tuon ajan.

Muoks. Siirsinkin ajan 29.4, koska 30.4 tuli työmeno.
 
Muokattu viimeksi:
Nyt varasin ensimmäisen neuvolan. Todella tylsää että on etänä puhelimitse. :meh: Esikoisen kanssa kuulin sydämen lyönnit juuri ensimmäisellä kerralla neuvolassa. Puheluaika on 30.4. Olisi mennyt seuraavalle viikolle, mutta silloin kiirettä töissä, että onneksi sain tuon ajan.
Oho, voi harmi!

Itellä oli viimeksi joku lisäaika rv10 muistaakseni just noita sykkeitä varten mitta ei ekalla kertaa rv8 mitään ole yritetty kuunnella. Riippuu laitteistakin varmaan :D

Onko monellakin täällä etänä?
 
Hcg oli vajaa 800. Pisti mut uudestaan huomenna menemään verikokeeseen. En edes pyytänyt uusintaa. Ehkä skannaa sillä alkuraskauden keskenmenoa taustan takia. E
 
Mulla kans ensimmäinen neuvola 28.4 heti aamusta :nailbiting: :cat: eilen yritin soittaa ja jonottamista vaan, melkein tunnin jaksoin jonottaa ja sitten jatku työt, onneks tänään sain soittopyynnöllä takasinsoiton ja nyt vaan jännätään :excited001Nyt viikkoja 5+1 ja neuvolan aikaan 8+1 :happy093:dance011
 
Minä en vieläkään saanut neuvolaan soitettua. Ehkä huomenna. :smiley-angelic006

Viimeksi sen sopimisessa oli niin kauhea säätö, että jännittää jo etukäteen miten tällä kertaa menee. Tuntui silloin että olen koko kaupungin ainoa toisella paikkakunnalla töissä käyvä, ja aikoja oli tarjolla vain 11-13..
 
Minä en vieläkään saanut neuvolaan soitettua. Ehkä huomenna. :smiley-angelic006

Viimeksi sen sopimisessa oli niin kauhea säätö, että jännittää jo etukäteen miten tällä kertaa menee. Tuntui silloin että olen koko kaupungin ainoa toisella paikkakunnalla töissä käyvä, ja aikoja oli tarjolla vain 11-13..
Entä puhelinaika?
Mutta tiedäthän että neuvolakäynti on työaikaa! :)
Eli matkatkin eestaas on työajoa, vai miten se meni? Mä olen samassa kaupungissa tosin mutta olen kaikki ä-neuvolat käyny leima päällä, paitsi jos on iltavuoro osunut.
 
Entä puhelinaika?
Mutta tiedäthän että neuvolakäynti on työaikaa! :)
Eli matkatkin eestaas on työajoa, vai miten se meni? Mä olen samassa kaupungissa tosin mutta olen kaikki ä-neuvolat käyny leima päällä, paitsi jos on iltavuoro osunut.
Ensimmäisen kanssa halusivat paikalle, ja nytkin minä haluan itse sinne kun on kerran mahdollisuus nähdä mitä kohtuun kuuluu.

Ja ongelmana on juurikin matkat, kesken päivää ei ole "järkeä" ajella 200km käymään neuvolassa. Ei ajan, eikä matkan takia. Ja olen juuri miettinyt tuota kuuluuko matka mukaan "hyväksyttyyn" aikaan. Olen kuullut että moni on joutunut kuitenkin tekemään tunnis sisään.
 
Mä sain ekan neuvola ajan viikolle 9, olis tietty kiva olla käydä jo aikasemmin, mutta se nyt oli eka vapaa mikä oli ja haluun ehdottomasti tohon lähineuvolaan kuitenkin! :) Jännä kuitenki odottaa sinne asti! Tosin käyn kyllä viikolla 7 varhaisultrassa ni saa mieltä rauhoitettua :smiley-angelic002
 
Ensimmäisen kanssa halusivat paikalle, ja nytkin minä haluan itse sinne kun on kerran mahdollisuus nähdä mitä kohtuun kuuluu.

Ja ongelmana on juurikin matkat, kesken päivää ei ole "järkeä" ajella 200km käymään neuvolassa. Ei ajan, eikä matkan takia. Ja olen juuri miettinyt tuota kuuluuko matka mukaan "hyväksyttyyn" aikaan. Olen kuullut että moni on joutunut kuitenkin tekemään tunnis sisään.
Tuo on kyllä aika reipas työmatka. Voitko vaihtaa neuvolaa siihen toiseen paikkakuntaan? Muistaakseni joku vaihtoi joskus jostain syystä, en muista tarkemmin, vai olikohan se synnytyssairaala...:bag: eniveis, voihan sitä soittaa ja kysyä työpaikkakaupungista jos se helpottaisi elämää? Neuvolassa kuitenkin joutuu hyppään tuo tuontuostakin. Tai saa ::happy:.
On vai joutunut tekeen tunnit sisään..? Epäreilua suorastaan. Riippuu kaiketi alasta, mun edellinen esimies nimenomaan painotti että neuvolassa käydään sitten työajalla kun en ollut tiennyt ja olin ottanut liukumista siihen asti :).
 
Tuo on kyllä aika reipas työmatka. Voitko vaihtaa neuvolaa siihen toiseen paikkakuntaan? Muistaakseni joku vaihtoi joskus jostain syystä, en muista tarkemmin, vai olikohan se synnytyssairaala...:bag: eniveis, voihan sitä soittaa ja kysyä työpaikkakaupungista jos se helpottaisi elämää? Neuvolassa kuitenkin joutuu hyppään tuo tuontuostakin. Tai saa ::happy:.
On vai joutunut tekeen tunnit sisään..? Epäreilua suorastaan. Riippuu kaiketi alasta, mun edellinen esimies nimenomaan painotti että neuvolassa käydään sitten työajalla kun en ollut tiennyt ja olin ottanut liukumista siihen asti :).
Sinne täytyisi muuttaa kaikki terveyspalvelut, ei houkuttele sekään.

Neuvolakäynneiltä ovat kyllä saanut palkan, mutta matkat on mennyt omaa aikaa.
 
Minä en vieläkään saanut neuvolaan soitettua. Ehkä huomenna. :smiley-angelic006

Viimeksi sen sopimisessa oli niin kauhea säätö, että jännittää jo etukäteen miten tällä kertaa menee. Tuntui silloin että olen koko kaupungin ainoa toisella paikkakunnalla töissä käyvä, ja aikoja oli tarjolla vain 11-13..

Mä en ole myöskään vielä soitellut neuvolaan. Mulla on ultra 6+6, sitten soittelen varmaan jos raskaus näyttää jatkuvan.

Mua vähän jännittää sama asia kuin sua PuhPallura. Käyn 70 km päässä töissä. Tosin teen nelipäiväistä työviikkoa, joten voin yrittää sopia neuvolat niille vapaapäiville. Asuin aiemmin edellisen raskauden alussa toisella paikkakunnalla, siellä oli iltaneuvolakin, kävin usein klo 17 jälkeen mikä oli erittäin kätevää.

Ai niin, vielä sekin, että täällä on keskitetty neuvolan ajanvaraus ja yleensä ekalla soitolla ei pääse läpi, vaan soittavat takaisin. Ja mä en todellakaan pysty aina työaikana vastaamaan. Mä en tiedä mikä ihmeen oletus se on, että kaikki ihmiset on tavoitettavissa aina 24/7.
 
Takaisin
Top