Neuvolajutut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hilja89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Neuvola varattu 28.6!!
Tänään kävin varhaisultrassa kuuntelemassa pienen sydänäänet :love7

Mitkä viikot sulla nyt on :-) vitsi muaki himottas tuo varhaisultra , mut taidan vaan odottaa ekaan äitiysultraan.

Omien laskujen mukaan olis tasan 8 viikkoa täynnä ekan neuvolan aikaan ja mies lupautui mukaan :happy:

Mulla on jotain 8-9 välillä. En ihan tiedä mitä se neuvolan täti sinne merkitsi. Kerroin että oli epäsäännöllinen kierto ja sanoi laittavansa 28 päivän kierron mukaan - siitä huolimatta että kerroin tikuttaneeni oviksen vasta 3 vk päähän edellisten menkkojen alusta. Luulen siis, että laskivat viikot ja lasketun ajan viikolla pieleen, mutta ultrahan sen lopulta täsmentää, niin en viitsinyt vängätä.

Mulla tulee olemaan omien laskujeni mukaan 7+6 eka neuvola, ja viikkoa ennen se raskaudenkestonmääritysultra. Ehkä siks melko "ajoissa, kun menkkojen perusteella olisin pari viikkoa pidemmällä, niin varuiks laittoi ajan jo tuohon?

Neiti82, mulla on neuvola samana päivänä kun sulla :) ja torstaina varhaisultra, jännittää!

Mä soittelen vasta ens viikolla neuvolaan, jouduin nimittäin tekemään paikkakunnan vaihdoksen kesän ajaks niin tuskin on vielä tiedot siirtyny..syksyllä taas omaan neuvolaan.

Mulla olis ens viikon tiistaina neuvola ja viikkoja jtn 7-8+2 :)

Muokattu viimeksi:
Onko siis nyt niin että neuvolakortit sun muut raskausajan asiat kirjataan nettisivulle? Ettei enään saa perinteistä neuvolakorttia. :O

Pienitimantti, ainakin mulla oli vielä viime vuonna tavallinen neuvolakortti..? Mutta en tiedä onko tässäkin välissä ehtinyt jo muuttua. :wideyed:

Esitietolomake täytettiin netissä, ja siellä samalla sivulla oli myös neuvolakortti. Kaikki neuvolat ei oo vissiin ottanu sitä vielä käyttöön :)

Esitietolomake täytettiin netissä, ja siellä samalla sivulla oli myös neuvolakortti. Kaikki neuvolat ei oo vissiin ottanu sitä vielä käyttöön :)

Täällä ainaki on otettu käyttöön. Kävin just täyttämässä ne :-D mut kyl mä kaipaisin sitä konkreettista paperi neuvolakorttia :-/

En oo vielä edes miettiny neuvolaan soittamista, juhannuksen jälkeen varmaan täytyy.

Takaisin