Neuvolajutut

Hilja89

Vauhtiin päässyt keskustelija
Helmimammat 2018
Onko joku muu helmikuinen jo varannut aikaa neuvolaan? Itse soitin ja varasin tänään, 22.6. olisi aika sinne. Silloin on virallisesti 8. viikko, mutta todennäköisesti oikeasti vasta 7. viikko, jonka kyllä heillekin kerroin. Olen reissussa kaksi viikkoa juhannuksen jälkeen ja sain onneksi ajan ennen sitä. :) Vaikutti tosi ihanalta ainakin puhelimessa ollut työntekijä!
 
Mä soitan huomenna, kun täällä on niin hassusti noi soittoajat sinne :)
 
Mäkin yritin eilen varailla, mut sillon niillä ei ollukaan soittoaikaa. Se on tasan se yks tunti kun ne ottaa puheluita päivässä, ja tänään sit unohtu taas. No, vielä jonakin päivänä...
 
Mulle varataan neuvola aika vasta ens ultran jälkeen ku saadaan viikot varmennettua :)
 
Mä kans varasin jo ajan neuvolaan ei jaksanut odottaa edes kuukautisten myöhästymistä [emoji23] tein clearblue digital testin kaksi kertaa [emoji85] 27.6 olisi ensikäynti ei voi uskoa todeksi. Kolmas tämä on mutta silti jännittää etenkin synnytys. Viime synnytyksestä yli 4 vuotta huhhh
 
Soittelin eilen neuvolaan ja 20.6 olisi aika :happy: Meillä sama neuvolatäti kuin esikoisella ja enkelipojalla. Tuntee meidät ja me hänet niin helppo puhua :)

LA en ole ihan varma meneekö tammikuun vai helmikuun puolelle :joyful: kaikki antaa eri aikaa :bookworm:
 
Mulla on 15.6. ensimmäinen käynti, tuttu terveydenhoitaja, oon asunut samalla alueella kymmenen vuotta ja hoitanut ehkäisyneuvolan käynnit pääasiassa hänen luonaan.
 
Mä en saanu soitettua vielä neuvolaan, ens tiistaina seuravan kerran soittoaika :)
 
Hei vaan kaikille :)
Eilen tein testin ja tänään varasin ajan neuvolaan. Sain ajan 16.6 ja silloin menisi rv 6+4.. Yllättävän aukaisin sain ajan...
 
Mä varasin heti plussan jälkeen neuvolan ja sain sen jo ensi viikon tiistaille eli 6.6. Varmaan siks niin ajoissa kun ollut kovia vatsa kipuja :/ Omien laskujen mukaan 4+6 mutta neuvolassa epäilivät jo 7+2. Mulla pitkä kierto yms.
 
Tänään testi ja neuvolaan soitto. Sain ajan 12.6. Silloin viikko 7. Sanoi että ennen viikkoa 10 pitäisi käydä ekakerta.
 
Joko te kaikki varaatte heti pian plussan jälkeen neuvolan? :) Mietin milloin itse soittais, varmaan neuvolan laskurin mukaan olisin jo pidemmälläkin, mutta itse epäilen että nyt vasta viides viikko menossa, siis 4+?
Mulla on vähän huonoja kokemuksia taustalla, niin toisaalta en haluis liian aikaisin neuvolaan pyyhältää, toisaalta jos on ajoissa, olis ehkä helpompi vaikuttaa siihen ajankohtaan, ettei tarviis työvuoroja vaihdella tmv. :)
 
Mä en ainakaa viel parii viikkoo varaa aikaa :) sitten ku oon siinä ultrassa käyny. :) tänään kyllä ajattelin hakea digin ja katsoa mitäs se sanoo
 
Mä veikkaan että olen tyytyväinen jos saisin ennen heinäkuuta neuvolaan soiteltua. Mitäköhän meidän ihana tuttu neuvola täti sanoo kun viime kerralla raskaana ollessani ilmoitin etten tule tänne enää maha pystyssä? :rolleyes:
 
Harmittaa kun meidän iki-ihana terkka on vaihtunut (jäi eläkkeelle ), ja uudesta oon kuullut huhuja, ettei oo paikalla ikinä, ja joka kerta sit eri sijaiselle. :/
Eipä sillä, kivoja on sattunut kaikki sijaisetkin, mitä esikon kanssa ollaan käyty, mutta silti... vois kuvitella että näinkin luottamuksellinen hoitosuhde vaatis jonkinlaista jatkuvuutta...
 
Takaisin
Top